😍 Offers

Ooredoo announces winner of Lulu Hypermarket promotion raffle draw

«ooredoo» تعلن عن الفائز بالجائزة الذهبية لعرض البيانات المجانية

Ooredoo announced yesterday the winner of the recent Lulu Hypermarket promotion raffle draw, with a whopping 1,000,000 MB as the star prize.

The promotion ran from November 15, 2018 until December 31, 2018 at Lulu Hypermarket, where Ooredoo customers received free data for purchases made in the store and an entry into the star prize raffle with each free data pin.

Customers spending QR30 received 50MB free data, QR50 spends received 100MB free data, QR100 spends received 200MB free data and a shop of QR200 saw the customer getting 500MB free data. Once the free data pin was activated, customers automatically received an entry into the grand raffle draw.

The draw was held on January 10, 2019 and Muneer Kasim was confirmed as the lucky winner, collecting the phenomenal star prize of 1,000,000 MB of data.

Manar Khalifa Al Muraikhi, Director PR and Corporate Communications at Ooredoo, said of the draw: “We’re always looking for new, exciting ways to share offers and promotions with our customers to ensure they’re getting the best value for their money.

This promotion with Lulu Hypermarket was an exciting opportunity for customers to get free data and stand a chance of winning the exceptionally generous star prize, and we congratulate the winner. We hope he enjoys surfing with all the free data!”

أعلنت «ooredoo» عن اسم الفائز بالسحب على الجائزة الذهبية لعرض البيانات المجانية، الذي أطلقته الشركة مؤخراً بالتعاون مع اللولو هايبرماركت، والذي حصل معه الفائز على 1.000.000 ميجابايت بيانات مجاناً.

وكانت «ooredoo» قد أطلقت عرض البيانات المجانية خلال الفترة من 15 نوفمبر 2018 وحتى 31 ديسمبر 2018، بحيث يحصل عملاء «ooredoo» على بيانات مجانية مع مشترياتهم في اللولو هايبرماركت، إضافة إلى فرصة الدخول في سحب للفوز بالجائزة الذهبية عند تفعيل رمز البيانات المجانية. ومع هذا العرض، فقد حصل العملاء على 50 ميجابايت مع مشترياتهم بقيمة 30 ريالاً، وعلى 100 ميجابايت مع مشترياتهم بقيمة 50 ريالاً، وعلى 200 ميجابايت مع مشترياتهم بقيمة 100 ريال، وعلى 500 ميجابايت مع مشترياتهم بقيمة 200 ريال. وعند تفعيل العملاء لرمز البيانات المجانية، سيُضاف تلقائياً إلى السحب العشوائي على الجائزة الذهبية.

وقد أُقيم السحب على الجائزة الذهبية -البالغة 1.000.000 ميجابايت بيانات مجاناً- يوم 10 يناير 2019، وفاز بها منير قاسم.

وحول هذا العرض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «نسعى في (ooredoo) دائماً لإطلاق العديد من العروض المميزة، من خلال أساليب جديدة لمكافأة عملائنا. وهذه المرة أطلقنا عرض البيانات المجانية بالتعاون مع اللولو هايبرماركت؛ نظراً لما يتمتع به (اللولو) من إقبال كبير لدى العملاء، بصفته وجهة تسوّق مميزة، ونأمل أن يكون العملاء قد استمتعوا بالبيانات المجانية التي حصلوا عليها مع مشترياتهم من (اللولو)، ونهنئ الفائز بالجائزة الذهبية».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X