😍 Offers

Ooredoo announces social media contest

«ooredoo» تطلق مسابقة عبر وسائل التواصل الاجتماعي

Ooredoo announced yesterday an exciting new contest to encourage customers to engage with the company via social media, with two lucky winners standing to win an incredible 500,000 Nojoom points each.

Befitting the beginning of a new year, the contests asks participants to think about their goals for 2019 and share them via Instagram or Facebook. They will need to take a screenshot or video highlighting their goal for the year, then post it on Instagram or Facebook — mentioning Ooredoo — with the hashtag #ooredoogoal2019.

Winners will be chosen at random and will walk away with 500,000 Nojoom points each, which they’ll be able to redeem with one (or more) of the exciting partners from the extensive Nojoom network.

Manar Khalifa Al Muraikhi, Director PR and Corporate Communications at Ooredoo, said of the contest: “Half a million Nojoom points is a phenomenal prize and we’re delighted to be able to offer this opportunity to our customers, especially since our partner network for the Nojoom programme is going from strength to strength. We’re looking forward to seeing all the goals for 2019, and of course to handing over 500,000 Nojoom points to the two lucky winners!”

Nojoom customers need simply share their photo or video on Instagram or Facebook with a mention of Ooredoo and the hashtag #ooredoogoal2019. Those who are not yet members of Nojoom can visit ooreoo.qa/nojoom to find out more and join.

أعلنت «ooredoo» أمس، عن إطلاق مسابقة جديدة، لتشجيع العملاء على التواصل مع الشركة عبر وسائل التواصل الاجتماعي، سيفوز بجائزتها متسابقان محظوظان يحصل كل منهما على 500.000 نقطة نجوم.

وقالت الشركة في بيان صحافي: تتطلب المسابقة من المشاركين تصوير لقطات ومقاطع فيديو يبرزون من خلالها أهم أهدافهم وطموحاتهم خلال العام الجديد 2019، ومن ثم مشاركة تلك الأهداف عبر «إنستجرام» أو «فيس بوك»، مع الإشارة إلى حساب «ooredoo»، واستخدام الهاشتاق #ooredoogoal2019. وسيتم اختيار الفائزين الاثنين عشوائياً، وسيحصل كل منهما على 500.000 نقطة نجوم، وسيتمكنان من استبدال النقاط لدى واحد أو أكثر من شركاء برنامج نجوم لمكافأة العملاء.

وحول هذه المسابقة، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «بعد نجاح العديد من المسابقات والحملات التفاعلية التي أطلقناها عبر حساباتنا على مواقع التواصل الاجتماعي، نطلق هذه المسابقة الجديدة بهدف مكافأة العملاء، وتشجيعهم في الوقت نفسه على وضع أهداف وخطط مفيدة خلال العام الجديد، ونسعى أيضاً إلى تعزيز مستوى تفاعل العملاء ومشاركاتهم عبر حساباتنا على مواقع التواصل الاجتماعي. إن نصف مليون نقطة نجوم هي جائزة ضخمة ونحن سعداء لأننا تمكنا من توفير هذه الفرصة لعملائنا، وخصوصاً مع توسع قائمة شركاء برنامجنا نجوم لمكافأة العملاء. ونحن بانتظار مشاركات مميزة من العملاء». ويتعين على عملاء نجوم مشاركة الصور أو مقاطع الفيديو التي قاموا بتصويرها على «إنستجرام» أو «فيس بوك» مع الإشارة إلى حساب «ooredoo»، واستخدام الهاشتاق #ooredoogoal2019. ويمكن للعملاء الذين لم يشتركوا في برنامج نجوم إلى الآن زيارة الموقع Ooredoo.qa/nojoom لمعرفة المزيد عن البرنامج والاشتراك فيه.;

Ooredoo announces social media contest

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format