World

Guy Makes Actual Flip-Flops Out Of Trump’s Flip-Flopping Tweets

“تاجر” يجني أرباح طائلة بعد بيعه “تغريدات” ترمب المتناقضة.. كيف؟!

Flip-flops with US President Donald Trump’s controversial tweets are being sold online

Images of US President Donald Trump’s controversial tweets printed on flip-flop sandals have gone viral on social media, and they are not just images, one can actually buy them for $22.99.

As reported by Indy100, artist Sam Morrison decided to protest against Trump’s controversial tweets by launching the President Flip Flop Project.

Morrison printed some of Trump’s most controversial tweets on brightly coloured sandals which can be bought online from PresidentFlipFlops.com

The 27-year-old artist hails from Los Angeles and he started selling the flip-flops on his website in 2017.

“I want to highlight the hypocrisy. Take a stroll through Donald Trump’s 40,000 tweets, and you’re sure to catch some contradicting opinions,” he told Business Insider.

“I hand-printed all 1,000 pairs with a heat press, packaged and shipped everything myself, so it was a very time-intensive project,” he added.

The flip flops are categorized under three section on the website – Electoral College, Syria and Sources.

However, the flip-flops are currently ‘sold out’ on the website.

Here are some of the controversial tweets that were printed on the sandals.

According to reports, over 1000 pairs of flip-flops have already been sold

source: timesnownews.com

نجح سام موريسون، وهو رجل أميركي يعمل في مجال الإعلانات، في تحقيق أرباح مالية بفضل الاستفادة من التغريدات المتناقضة للرئيس الأميركي دونالد ترمب، بطريقة فنية مذهلة.

ووفقا لموقع موقع بزنس انسايدر الأميركي، فإن موريسون (27 عاما) تفرغ تماما للقيام بطباعة تغريدات الرئيس الأميركي التي بحسب وصفه وصلت إلى 40 ألف تغريدة، على أحذية خاصة ويعرضها بعد ذلك للبيع.

وقال موريسون المقيم بلوس أنجلس إنه باع كل زوج من أحذية ترامب الخفيفة التي صنعها في أقل من شهر، مشيرا إلى أنه يحب خلق فن مثير للفكر.

وأوضح أنه يهدف من هذه العملية إلى الاستفادة المادية بالإضافة إلى إظهار التناقض الواضح في تغريدات ترمب.

وكانت معظم مشاريع موريسون في السابق رقمية، حتى أتيحت له فكرة الاستفادة من زلات ترمب العام الماضي، قائلا “خذ جولة بين 40 ألف تغريدة من دونالد ترمب، وتأكد من التقاط بعض الآراء المتناقضة.. أردت إبراز هذا النفاق”، بحسب الموقع الإلكتروني.

وتابع “لقد طبعت باليد 1000 زوج من الأحذية الخفيفة بالمكابس الحرارية وقمت بتعبئتها وشحنت كل شيء بنفسي، لذلك كان مشروعا يستغرق وقتا طويلا للغاية”.

كما قام موريسون بتصنيع ثلاثة تصاميم مبنية على ثلاث مجموعات من تغريدات ترمب المتناقضة. وقال في مقابلة إنه تمكن من بيع جميع الأحذية التي لديه، إذ تم شراؤها في 47 ولاية أميركية.

تغريدات ترمب مطبوعة على الشباشب والأحذية، إعلان فريد لسام موريسون، والمختص بمجال الإعلان ولاقت الشباشب إقبالا كبيرا وتم بيعها في 47 ولاية أمريكية.

وقال موريسون، إنه يهدف من هذه العملية للاستفادة المادية، بالإضافة، فضلا عن إظهار التناقض الواضح في تغريدات ترامب.

وبيع كل زوج بحوالي 30 دولارا. وقال موريسون إنه تبرع بنسبة 10 في المائة من كل عملية شراء إلى الاتحاد الأمريكي للحريات المدنية (ACLU).

وقال موريسون، إنه تمكن من بيع جميع الأحذية التي لديه، حيث تم شراؤها من 47 ولاية أميركية.

وتابع “لقد طبعت باليد 1000 زوج من الأحذية الخفيفة بالمكابس الحرارية وقمت بتعبئتها وشحنت كل شيء بنفسي، لذلك كان مشروعا يستغرق وقتا طويلا للغاية”، وقال في مقابلة إنه تمكن من بيع جميع الأحذية التي لديه، إذ تم شراؤها في 47 ولاية أميركية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X