💰 Business

Vodafone launches new business brand campaign

«فودافون قطر» تطلق حملة ترويجية جديدة لخدمات الأعمال

Vodafone Qatar has launched a new campaign for Vodafone Business, which highlights how the company offers businesses in the country so much more than mobile services and shifts the communication focus to business outcomes.

The campaign emphasises Vodafone’s full range of Internet of Things (IoT) and fixed connectivity services and how these services help business succeed, making Vodafone the ideal partner in a digital world.

Developing world-class business solutions is a major component of the company’s commitment to accelerating Qatar towards becoming one of the most connected and technologically advanced countries in the world.

Vodafone is also committed to delivering the transformative potential of 5G on which these solutions will increasingly be delivered. Such technology is set to transform everything, enabling people to access information more quickly day-to-day, enhancing the services and mobile technologies that are available to us in our personal and professional lives and increasing businesses’ efficiency and productivity.

“This campaign makes clear to businesses that we’re so much more than mobile. From providing innovative solutions, bringing the latest technologies including IoT to market, through to rolling out a fixed network for business customers to develop their operations on – our track record speaks for itself,” Vodafone Qatar chief business officer Mahmud Awad said.

“Thanks to the strength of our relationships and customer-centric approach, we’re ideally placed to provide the support that the country’s dynamic business sector relies on to succeed and grow.”

In the past nine years, Vodafone Qatar has established a strong track record for providing innovative solutions, bringing the latest technologies to market and developing tailor-made and smart solutions for businesses.

أطلقت «فودافون قطر»، أمس، حملة ترويجية جديدة تُسلط الضوء على خدمات الأعمال التي توفرها للشركات في دولة قطر، والتي لا تقتصر على خدمات الهاتف المحمول، بل تتعداها إلى حلول تعزز إنتاجية تلك الشركات.

وتركز الحملة الجديدة على جميع الخدمات التي تقدمها «فودافون قطر» في مجالي إنترنت الأشياء والاتصالات الثابتة، مع تسليط الضوء على دور هذه الخدمات في نجاح الشركات، وبالتالي الترويج للشركة بوصفها الشريك الأمثل في المجال الرقمي.

ويندرج تطوير حلول عالمية المستوى للشركات ضمن إطار التزام «فودافون قطر» بتسريع مساعي تحويل دولة قطر إلى واحدة من أكثر بلدان العالم ترابطاً وتطوراً من الناحية التكنولوجية.

كما تلتزم «فودافون قطر» بالاستفادة من الإمكانات المذهلة لشبكة الجيل الخامس، للارتقاء أكثر بتلك الحلول. وستحدث هذه التقنية نقلة نوعية في مختلف مجالات الحياة، حيث ستتيح الوصول إلى المعلومات بسرعة أكبر، فضلاً عن الارتقاء بخدمات وتقنيات الهاتف المحمول، التي نستخدمها في حياتنا الشخصية والمهنية، ورفع مستوى كفاءة وإنتاجية الشركات.

وفي معرض تعليقه على الموضوع، قال السيد محمود عوض، الرئيس التنفيذي لخدمات الأعمال في «فودافون قطر»: «تهدف هذه الحملة إلى إظهار إمكانات فودافون قطر، التي تقدم أكثر بكثير من خدمات الجوال، حيث تُسلط الضوء على سجلنا الحافل بالخدمات المتميزة، بما في ذلك توفير حلول مبتكرة، واستقدام أحدث التقنيات (مثل إنترنت الأشياء) إلى السوق، وإطلاق شبكة للاتصالات الثابتة؛ تساعد عملاءنا من الشركات على تطوير عملياتهم التشغيلية. وبفضل علاقات القوية ونهجنا القائم على العملاء، فإننا بلا شك الشريك الأمثل لدعم قطاع الأعمال في قطر نحو مزيد من النجاح والنمو».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X