additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Urgent Qatari medical aid arrives in Albania

وصول مساعدات طبية قطرية عاجلة إلى ألبانيا

QNA – Tirana:

In implementation of the directives of the Amir HH Sheikh Tamim bin Hamad Al-Thani, the shipment of urgent medical assistance provided by Qatar through the Qatar Fund for Development has arrived in Albania to support its efforts to combat the novel coronavirus (COVID-19) epidemic.

The shipment of medical aid was received by Albanian Minister of Health and Social Care HE Ogerta Manastirliu, Albanian Deputy Minister for Europe and Foreign Affairs HE Etjen Xhafaj, and Ambassador of Qatar to Albania HE Ali bin Hamad Al Marri. 

In a speech on this occasion, Albanian Minister of Health commended the directives of the Amir to send this urgent medical assistance to Albania, expressing deep thanks to Qatar for providing this necessary assistance for the medical staff and the general citizens to combat COVID-19 epidemic.

She stressed that Qatar has stood permanently alongside Albania and its people, especially in difficult times, as happened after the devastating earthquake in November, saying this confirms the great friendship between the two countries and peoples.

The Albanian Deputy Minister for Europe and Foreign Affairs expressed his deep thanks and appreciation to the Amir for the continuous support of Qatar to Albania and its people, pointing to the generous assistance provided by Qatar to Albania, after the earthquake in November.

The Ambassador said that the shipment of medical aid that arrived in Albania carries 10 tonnes of medical materials to support the Albanian health system in combating the spread of the COVID-19 epidemic, stressing that Qatar will always stand with Albania and its friendly people.

تيرانا – قنا:

تنفيذاً لتوجيهات حضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى «حفظه الله»، وصلت شحنة المساعدات الطبية العاجلة المقدمة من دولة قطر عن طريق صندوق قطر للتنمية، إلى جمهورية ألبانيا، وذلك دعماً لجهودها في مكافحة وباء فيروس كورونا المستجد «كوفيد – 19»، كما وصلت طائرة مساعدات طبية طارئة من قطر إلى جمهورية أنجولا الصديقة، للمساهمة في مواجهة تفشي الفيروس.

كان في استقبال شحنة المساعدات الطبية إلى ألبانيا سعادة السيدة أوغيرتا مناسترليو وزيرة الصحة الألبانية، وسعادة السيد أتيين جافاي نائب وزير الخارجية، وسعادة السيد علي بن حمد المري سفير دولة قطر لدى ألبانيا.

وأشادت سعادة وزيرة الصحة الألبانية -في كلمة بهذه المناسبة- بتوجيهات حضرة صاحب السمو أمير البلاد المفدى، بإرسال هذه المساعدات الطبية العاجلة إلى جمهورية ألبانيا، وأعربت عن شكرها العميق لدولة قطر على تقديم هذه المساعدات، التي وصفتها بأنها ضرورية جداً للطواقم الطبية، ولعموم المواطنين، في سبيل مكافحة وباء فيروس «كوفيد – 19».

وأكدت أن دولة قطر وقفت بشكل دائم إلى جانب ألبانيا وشعبها، خاصة في الأوقات العصيبة، كما حصل عقب وقوع الزلزال المدمر شهر نوفمبر الماضي، وقالت إن هذا يؤكد علاقات الصداقة الكبيرة بين البلدين والشعبين. من جانبه، أعرب سعادة نائب وزير الخارجية الألباني عن عميق الشكر والتقدير لحضرة صاحب السمو أمير البلاد المفدى، على دعم دولة قطر المستمر لجمهورية ألبانيا وشعبها، مشيراً إلى المساعدات الكريمة التي قدمتها دولة قطر لألبانيا، إثر وقوع الزلزال الأخير شهر نوفمبر الماضي. ومن جهته، قال سعادة السيد علي بن حمد المري إن شحنة المساعدات الطبية التي وصلت إلى جمهورية ألبانيا، تحمل 10 أطنان من المواد الطبية لدعم المنظومة الصحية الألبانية في مواجهة مكافحة انتشار وباء «كورونا» المستجد، مؤكداً أن دولة قطر ستقف دائماً إلى جانب ألبانيا وشعبها الصديق. وكان في استقبال الطائرة في لواندا بأنجولا عدد من المسؤولين وممثلي ووسائل الإعلام. وتضمنت المساعدات 792500 قطعة طبية من مستلزمات الوقاية الطبية. وتولى تنسيق تقديم المساعدات، صندوق قطر للتنمية وسفارة دولة قطر لدى جنوب إفريقيا (تمثيل غير مقيم لدى أنجولا)، بالتعاون مع السفارة الأنجولية في بريتوريا والجهات المختصة في لواندا.

وتأتي المساعدات في إطار سياسة دولة قطر التي تقوم على تعزيز التضامن العالمي والتعاون الدولي لمواجهة وباء «كورونا».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button