additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

QA to add flight frequencies to European destinations

«القطرية» تُجري ترقية لطائراتها المتجهة لبعض المدن الأوروبية

DOHA: Qatar Airways announced yesterday that it will fly a greater number of passengers to their preferred European destinations this winter, with additional capacity on some routes available now.

From December onwards, business and leisure passengers can enjoy a greater choice of travel options as three popular European routes – Helsinki, Finland; Stockholm, Sweden; Manchester, United Kingdom – all receive aircraft upgrades.

Manchester and Stockholm routes will be upgraded from an Airbus A350 to a more spacious Boeing 777, and the Helsinki route will also be upgraded from an Airbus A320 to a larger Airbus A330.

In addition, the frequency of flights to the airline’s second gateway to London, Gatwick, has also been increased from 14 to 16 weekly flights, with immediate effect.

The popular route, which is serviced by the state-of-the-art Boeing 787 Dreamliner, was re-introduced in May and is Qatar Airways’ sixth United Kingdom gateway.

Qatar Airways Group Chief Executive, Akbar Al Baker, said: “We invite all passengers to enjoy the additional capacity and flexibility provided by these aircraft upgrades and increased frequencies.

“We are dedicated to giving our customers more choice and flexibility when planning their business and leisure trips to and from Europe, enabling them to connect seamlessly at Hamad International Airport to more than 160 global destinations.”

أعلنت الخطوط الجوية القطرية، أمس، عن ترقية نوع الطائرة المشغلة إلى عددٍ من وجهاتها الأوروبية وزيادة عدد الرحلات إلى وجهات أخرى، لتتيح بذلك المزيد من خيارات السفر خلال فصل الشتاء.

واعتباراً من شهر ديسمبر الحالي، أصبح بإمكان المسافرين بغرض السياحة أو العمل السفر إلى مدن هلسنكي في فنلندا، وستوكهولم في السويد، ومانشستر في المملكة المتحدة، على متن طائرات ذات سعة أكبر؛ حيث أعلنت الناقلة عن ترقية نوع الطائرة المشغلة على الرحلات إلى مدن مانشستر وستوكهولم من «أيرباص A350» إلى طائرة أكبر من طراز «بوينغ 777»، كما قامت أيضاً بترقية الطائرة المشغلة على الرحلات إلى هلسنكي من «أيرباص A320» إلى طائرة أوسع من طراز «أيرباص A330».

بالإضافة إلى ذلك، أعلنت الناقلة عن زيادة عدد رحلاتها إلى مطار لندن غاتويك -ثاني وجهات الناقلة في لندن- من 14 رحلة أسبوعياً إلى 16 رحلة أسبوعياً. وكانت «القطرية» قد أعادت إطلاق رحلاتها إلى مطار لندن غاتويك في شهر مايو الماضي على متن طائرة من طراز «بوينغ 787 دريملاينر» لتصبح سادس محطات الناقلة في المملكة المتحدة.

سعات إضافية

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: «ندعو جميع المسافرين إلى الاستمتاع بسعة إضافية وخيارات سفر أكثر، من خلال ترقية نوع الطائرة المشغلة إلى بعض الوجهات الأوروبية وزيادة عدد الرحلات إلى وجهات أخرى. ونلتزم في «القطرية» بمنح مسافرينا المزيد من خيارات السفر ومرونة أكثر للتخطيط لرحلات العمل أو السياحة من وإلى مختلف الوجهات في أوروبا، لنمكّنهم من السفر إلى أكثر من 160 وجهة عالمية عبر مطار حمد الدولي. ونسيّر حالياً رحلات مباشرة إلى أكثر من 50 مدينة أوروبية، ونتطلع إلى الاستمرار بخططنا المتسارعة لتوسيع شبكة وجهاتنا في أوروبا».

وتشغّل «القطرية» -الحائزة على عدة جوائز عالمية- أسطول طائرات حديثاً يضم أكثر من 200 طائرة تتجه إلى أكثر من 160 وجهة رئيسية للعمل أو السياحية في ست قارات. وأعلنت الخطوط الجوية القطرية عن إضافة العديد من الوجهات الجديدة إلى شبكة وجهاتها العالمية، بما في ذلك: غوتنبرغ في السويد، ودا نانغ في فيتنام، ومومباسا في كينيا.

وكانت الناقلة قد عززت من عدد رحلاتها إلى مدن فيينا في النمسا، وزيوريخ في سويسرا، وكوبنهاجن في الدنمارك، ومدريد في إسبانيا، ووارسو في بولندا، وروما في إيطاليا.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button