🛒 Malls

Mirqab Mall to celebrate QND

«المرقاب مول» يستعد لاحتفالات اليوم الوطني

Mirqab Mall will celebrate Qatar National Day (QND) from December 16 to 18 with an array of activities including stilt walker and giveaway parades, a mascot show, Islamic art workshops and an Ardha show.

In connection with the National Day Trade Festival marking the start of Shop Qatar’s third edition and celebrating QND, special discounts ranging from 50% to 90% will be offered at most stores starting from December 15.

Special Qatar National Day merchandise will also be available at several outlets, including Malabar Gold and Jewellery, Damas, Madeleine and Al Jazeera Perfumes.

Various food and beverage outlets such as Caffe Concerto, Segafredo and Paul Café will be serving special National Day menu items.

Rony Mourani, general manager of Al Mana Malls, stated: “Qatar National Day has been special and the most important holiday for all the Qatari nationals and expat residents; to add to the spirit of patriotism in the country, we have planned various engaging activities for the entire family. We are all set to celebrate the National Day holiday and hope the public will celebrate alongside us.”

احتفالاً بمناسبة اليوم الوطني، يستضيف «المرقاب مول» على مدى ثلاثة أيام متتالية من 16 إلى 18 ديسمبر، مجموعة من الأنشطة والفعاليات والتي تشمل مواكب استعراضية للبهلوانيين على القوائم الخشبية، وتوزيع الهدايا المجانية على الحضور، وورش عمل متخصصة بالفن الإسلامي، بالإضافة إلى «العرضة» القطرية. وتوفر المحلات التجارية المتواجدة في «المرقاب مول» والمشاركة في مهرجان اليوم الوطني التجاري خصومات تتراوح بين 50% إلى 90% بدءاً من 15 ديسمبر الحالي. كما تتوفر منتجات خاصة باليوم الوطني في كل من محلات «مالابار» للذهب والحلي، و»داماس»، و»ماديلين»، و»الجزيرة « للعطور. أما المطاعم الموجودة في «المرقاب مول» فستستقبل ضيوفها بمأكولات تراثية محلية أعدت خصيصاً لهذه المناسبة، في حين سيقدم لهم كل من مقهى «كونشيرتو»، و»سيغافريدو»، و»بول» قوائم طعام تتضمن أطباقاً خاصة باليوم الوطني.

في هذه المناسبة قال روني موراني، مدير عام مجموعة «المانع» لمراكز التسوق: «يعد اليوم الوطني القطري مناسبة مميزة وعزيزة على قلوب الجميع، ومن أهم المناسبات المحلية للقطريين والمقيمين على حد سواء، ولمشاركة المجتمع هذه الفرحة الوطنية، قمنا بإعداد مجموعة متنوعة من الأنشطة التفاعلية التي تستقطب جميع أفراد العائلة، ونحن على استعداد تام للترحيب بكل الزوار لنحتفل وإياهم بهذا الحدث المميز».

ويدعو «المرقاب مول» زواره للاحتفال بالمناسبة الأحب على قلوب كل أفراد المجتمع، من خلال الفعاليات والأنشطة المقامة من 16 وحتى 18 ديسمبر، وعيش تجربة تسوق وترفيه فريدة من نوعها وعالمية المستوى من خلال أرقى العلامات التجارية الرائدة التي يقدمها لهم.;

Mirqab Mall to celebrate QND

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X