additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle

Ministry of Culture to launch music festival for communities

وزارة الثقافة تطلق مهرجان الموسيقى لغة الشعوب الأربعاء المقبل

QNA
Doha: The Ministry of Culture and Sports’ Center of Music Affairs announced yesterday the launch of its monthly music festival tomorrow and on Thursday in Dahl Al Hamam.

The festival will focus on reflecting the importance of cultural diversity of the communities residing in Qatar. The Sudanese and Palestinian communities are set to participate in the festival’s opening.

A number of Qatari and Yemeni artists will also participate.

The festival, which will see all communities living in Qatar take part, reflects the ministry’s vision of stressing the importance of opening up to other cultures.

The centre was established in 2016, and aims to promote music as a culture among the different segments of society. The centre also to maintain the cultural identity of Qatari music.

أعلن مركز شؤون الموسيقى التابع لوزارة الثقافة والرياضة عن إطلاق مهرجانه الموسيقي الشهري الموسوم بـالموسيقى لغة الشعوب يومي 26 و27 ديسمبر الحالي في القرية التراثية بدحل الحمام.

ويأتي إطلاق المهرجان، تجسيدا لوحدة نسيج الوطن وإيمانا بأهمية وتنوع الإرث الثقافي لدى الشعوب المقيمة على أرض قطر.

ومن المرتقب أن يشارك في حفل افتتاح المهرجان الأول فرقة الجالية السودانية وفرقة الدلعونا الفلسطينية, فضلا على جلسة شعبية (سمرة قطرية) خلال اليوم الثاني للمهرجان بمشاركة بعض الفنانين القطريين واليمنيين، إضافة إلى بعض العروض التي ستقدمها فرقة الجالية السودانية.

ويأتي المهرجان, الذي تشارك فيه كافة الجاليات بقطر, تماشيا مع تحقيق رؤية الوزارة الرامية إلى إبراز أهمية قيم المشاركة المجتمعية والانفتاح على الآخر, وضمن برامج المركز الدورية الجماهيرية التي تسعى إلى نشر الوعي الثقافي بين أفراد المجتمع.

جدير بالذكر، أن مركز شؤون الموسيقى التابع لوزارة الثقافة والرياضة, أنشئ عام 2016, ويهدف إلى نشر الوعي بالثقافة الموسيقية بين أطياف وفئات المجتمع والتعريف بأهمية الفنون ودورها التوعوي, إضافة إلى تبنيه المشاريع الموسيقية التي ترتقي بذوق المجتمع وتحافظ على هويته الثقافية والموروث الموسيقي القطري, وذلك من خلال برامجه الدورية الجماهيرية من مهرجانات وندوات وغيرها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button