😍 Offers

Lulu Hypermarket launches ‘Win 1500 free trolleys with Lulu’ promotion

عرض ترويجي مبتكر.. «اربح 1500 عربة تسوّق مع اللولو»

Doha: Lulu Hypermarket outlets have launched an innovative promotion namely ‘Win 1500 Free Trolleys With Lulu’.

The wow factor is that customers those who are shopping supermarket items will have the opportunity to win the full trolley of items bought by them totally free while they proceed to make the payment at the POS machine.

The entirely computer controlled promotion generates winners every day and it will run until January 4 at all Lulu Hypermarkets.

Also the much-awaited Lulu Winter Sale also has begun at Lulu outlets, which will continue until January 11. Prices have been slashed up to 50 percent on garments including menswear, children’s wear, ladies’ wear, saris, churidhar, churidhar material, footwear, toys and ladies’ bags.

Almost all leading world-class brands namely Hush Puppies, Crocs, Reebok, Skechers, Woodlands, Louis Philippe, Van Heusen, Allen Solly, Arrow, Wrangler, Killer and Lee, Tom Smith, Eten, John Louis, Arezzo, De Backers, Marco Donateli, Cortigani, Sero, Oxemberg, Francajel, Josef Seibel, Sapatoterapia were included in the Sale promotion.

Many amazing promotions in other sections as well has been organised. Much to the attraction of children, like last year they have launched ‘Toy Carnival’, which will go until January 5. Customers those who buy Toys and Bicycles worth QR150 will get a gift voucher worth QR50.

Leading suppliers like P&G and Nestle have also come up with lucrative offers on their products. P&G in coordination with Lulu outlets has launched another promotion with the tagline ‘Buy P&G Product worth QR25 and get a chance to win 2 Toyota Rush cars and Lulu Gift cards worth QR25,000’.

This promotion will identify 12 winners in a mega raffle draw, which is scheduled to be held on January 31 at Lulu Hypermarket, D-Ring Road branch. Nestle has organised a promotion with Lulu on leading chocolate brands namely Kitkat, Milkybar, Smarties, Lion and Aero.

Those who buy any of the above chocolates worth QR50 will get a chance to participate in the e- Raffle Draw scheduled on January 14 and winners will be entitled to get a total of 8 ounces of gold coins. The promotion will run until January 5.

By launching worthy promotions management of Lulu stores strongly believe that while such promotions become beneficial to the shoppers, it will also give an exciting shopping experience to them. Customers will benefit more by adding another savings if they opt to do their purchase on Lulu-Doha Bank Credit Card.

أطلقت فروع هايبر ماركت اللولو ترويجاً مبتكراً «اربح 1500 عربة تسوق مع اللولو»، حيث إن عامل النجاح في هذا العرض هو أن العملاء الذين يتسوقون من منتجات السوبر ماركت ستتاح لهم الفرصة للفوز بكامل عربتهم مجاناً عندما يتوجهون إلى نقاط صناديق الدفع. يتم التحكم بالعرض عن طريق الكمبيوتر الذي يختار فائزين كل يوم، وسيستمر العرض حتى الرابع من يناير في جميع فروع هايبر ماركت اللولو.

كما بدأت عروض اللولو الشتوية التي طال انتظارها في جميع الفروع، والتي ستستمر حتى 11 يناير، حيث تم تخفيض الأسعار بنسبة %50 على الملابس، بما في ذلك الملابس الرجالية، والنسائية، وملابس الأطفال، والساري، والشوريدار وموادها، والأحذية، والألعاب، والحقائب النسائية، حيث يشمل العرض تقريباً جميع العلامات التجارية الرائدة في العالم، مثل: «هاش بوبيز»، «كروكس»، «ريبوك»، «سكيتشرز»، «وود لاندز»، «لويس فيليب»، «فان هيوسن»، «ألين سولي»، «آرو»، «رانجلر»، «كيلر آند لي»، «توم سميث»، «إتين»، «جون لويس»، «أريزو، ديباكيرز»، «ماركو دوناتيلي»، «كورتيجياني»، «سيرو»، «أوكسيمبيرغ»، «فرانساجيل»، «جوزيف سيبيل»، «ساباتوتيرابيا» ..إلخ، وتم تنظيم العديد من العروض الترويجية المذهلة في أقسام أخرى أيضاً. كما أُطلقت عروض الألعاب، كما في السنة الماضية، وذلك لجذب الأطفال إلى حد كبير، والتي سوف تستمر حتى 5 يناير، حيث سيحصل العملاء الذين يشترون أي من الألعاب أو الدراجات بمبلغ 150 ريالاً على قسيمة شراء هدية بقيمة 50 ريالاً. كما تقدم شركات رائدة مثل «بي آند جي» و»نستله» وغيرها، عروضاً رائعة على منتجاتها، حيث قامت شركة «بي آند جي» بالتنسيق مع فروع «اللولو» بإطلاق عرض ترويجي آخر يحمل شعار «اشترِ من منتجات بي آند جي بمبلغ 25 ريالاً قطرياً واحصل على فرصة للفوز بسياراتي تويوتا راش وبطاقات هدايا اللولو بقيمة 25000 ريال قطري». سيعلن هذا العرض عن 12 رابحاً في السحب الكبير، والذي من المقرر أن يعقد في 31 يناير في هايبر ماركت اللولو فرع الطريق الدائري الرابع. وقد نظمت شركة نستله عرضاً ترويجياً مع «اللولو» على العلامات التجارية الرائدة في مجال الشوكولاتة، مثل: «كيت كات»، «ميلكي بار»، «سمارتيز»، «ليون»، «آيرو».. إلخ، وسيحصل العملاء الذين يشترون أياً من ماركات الشوكولاتة المذكورة بمبلغ 50 ريالاً على فرصة المشاركة في السحب الإلكتروني في 14 يناير، وسيحصل الفائزون على عملة ذهبية 8 أونص، ويستمر العرض حتى 5 يناير. تعتقد إدارة متاجر «اللولو» من خلال إطلاق هذه العروض الترويجية أنه على الرغم من أنها تعود بالفائدة على المتسوقين، فإنها ستوفر لهم أيضاً تجربة تسوق ممتعة. كما سيستفيد العملاء أكثر من خلال توفيرهم عند شرائهم، عن طريق بطاقة بنك الدوحة الائتمانية.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X