Hotels

Banana Island Resort Doha introduces membership programme

منتجع جزيرة البنانا يطلق برنامج «الماسة»

Banana Island Resort Doha is launching in January 2019 its special membership programme – Al Massa, with gold and silver categories, allowing guests and customers to benefit from exclusive offers and free vouchers.

“Guests will be able to enjoy countless privileges at Banana Island Resort Doha, allowing them to choose from a selection of exclusive features and personalised services,”

according to a statement.

The membership programme will offer its holders free vouchers and up to 50% discount on the resort’s award-winning F&B outlets.

Al Massa membership programme will offer guests four vouchers that meet the expectations of families and individuals at the same time.

The gold members will be entitled for free one-night stay in a two-bedroom sea view pool villa with a buffet breakfast for four. The silver members will receive one-night complimentary stay in premier sea view room, including breakfast buffet for two. All membership holders will benefit from stay for two nights and pay for one in a junior suite, and 25% off on any room category under the best flexible rate.

Al Massa membership programme also offers many other benefits such as 50% discount on all spa treatments and 25% on the spa products, 30% on all floral arrangements purchased from the resort’s florist.

Members will also be entitled to benefit from several free vouchers such as pool and beach access at Banana Island Resort Doha by Anantara, bowling game, 30-minute usage of the splash surf pool and a 1kg celebration cake from Zest Chocolate Café.

Thomas Fehlbier, area general manager, Qatar of Minor Hotels, owners of Anantara brand operating the Banana Island Resort Doha, said, “In recognition of our valued customers, we launched our new membership programme Al Massa, by way of which we aim to offer an unparalleled experience to our esteemed guests and loyal customers.

“This exclusive programme is designed to suit all the needs of Qatari citizens and residents seeking a unique experience.”

أعلن منتجع جزيرة البنانا – الدوحة، أمس، عن إطلاقه برنامج عضويته المميز «الماسة» بفئتيه الذهبية والفضية خلال شهر يناير 2019، والذي يتيح الفرصة أمام ضيوفه وعملائه للاستفادة من المزايا الحصرية والفريدة والقسائم المجانية، بالإضافة إلى إتاحة الفرصة لاكتشاف مغامرات لم يسبق لهم خوضها بأسلوب حياة مميز.

وبفضل «الماسة» سيتمكن العملاء من الاستمتاع بامتيازات لا حصر لها في منتجع جزيرة البنانا – الدوحة، تخولهم الاختيار من مجموعة مختارة من المزايا الحصرية والخدمات الشخصية، بالإضافة إلى التلذذ بأشهى النكهات المحلية والعالمية، حيث سيوفر برنامج العضوية قسائم مجانية وأخرى بخصم يصل حتى 50% على المأكولات والمشروبات في مطاعم المنتجع والحاصلة على أشهر الجوائز العالمية.

أما الباحثين عن الملاذ الهادئ، فسيوفر لهم برنامج عضوية «الماسة» 4 قسائم تلائم احتياجات العائلات والأفراد على حد سواء، حيث سيتمكن أصحاب العضوية الذهبية من الاستمتاع بإقامة لليلة واحدة في فيلا مطلة على البحر مجاناً مع بوفيه إفطار لشخصين، وإقامة لليلة واحدة في غرفة رئيسية مطلة على البحر مجاناً مع بوفيه إفطار لشخصين لحملة البطاقة الفضية. كما سيحصل كل أعضاء البرنامج على قسيمة إقامة لمدة ليلتين في جناح مصغر مقابل دفع قيمة ليلة واحدة، وقسيمتي خصم 25 ٪ على أي فئة من فئات الغرف والتي تتوفر بأفضل الأسعار.

كما سيوفر برنامج العضوية «الماسة» العديد من المزايا الأخرى مثل الحصول على خصم 50% على مختلف علاجات السبا و25% على منتجاتها، بالإضافة إلى 30% خصم من محل الأزهار. وسيتمكن أعضاء برنامج «الماسة» من الاستمتاع بعدة قسائم مجانية توفر لهم استخدام البركة والشاطئ مجاناً، وقسيمتين للعبة بولينغ (قسيمة لكل شخص)، وقسيمتين مجانيتين لركوب الأمواج لمدة ثلاثين دقيقة (قسيمة لكل شخص)، بالإضافة إلى قسيمة مجانية للتلذذ بكيلوغرام من الكيك في مقهى «زيست».

في هذه المناسبة، قال توماس فلبيير، المدير العام الإقليمي لفنادق ماينور في قطر – المالكة لعلامة أنانتارا المشغلة لمنتجع جزيرة البنانا الدوحة: «عرفاناً منا وتقديراً لعملائنا قمنا بإطلاق برنامج العضوية الجديد «الماسة»، والذي من خلاله سعينا لإضافة قيمة مميزة على تجارب ضيوف المنتجع، حيث صمم هذا البرنامج الحصري ليلائم جميع احتياجات مواطني ومقيمي دولة قطر، الباحثين عن تجربة فريدة من نوعها، إذ يمنح البرنامج مزايا حصرية وفريدة من نوعها، بالإضافة إلى مكافآت من خلال الخصومات الحصرية والقسائم المجانية، حيث يمكن لجميع أفراد العائلة الانتفاع بها في المطاعم، والغرف، والمرافق الصحية، إلى جانب مرافق الأنشطة وغيرها الكثير».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X