additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

QIB to introduce ‘Instant Financing’ through app

«المصرف» يقدّم التمويل الفوري عبر تطبيق الجوال

Qatar Islamic Bank (QIB) has officially announced the launch of ‘Instant Financing’ – the fastest and simplest way to obtain personal financing in Qatar. This innovative and fully-digital new feature allows pre-approved customers to get additional personal financing in a few clicks through QIB’s award-winning Mobile App. QIB is proud to be the first Bank in Qatar to offer a full digital experience to provide financing to its customers and the first Islamic Bank in the world to provide such an end-to-end fully digitized service.

The service enables existing customers of the Bank to get top up financing instantly, in a completely paperless and digital manner without the need to visit the branch. Eligible customers receive an SMS and/or a notification through their QIB Mobile App. The customers can then follow the simple instructions to enjoy the finance transferred to their account within minutes from the comfort of their home or office in Qatar or while traveling abroad. Within a few simple steps, they can choose the finance amount, confirm all the finance details, e-sign the required documents, receive instant approval and have the finance amount credited into their account immediately.

Commenting on this new milestone for the Bank, QIB’s Personal Banking Group General Manager, D. Anand stated: “The purpose of our ‘Instant Financing’ is to cater financing needs of our customers anywhere and anytime and to provide smooth and paperless customer experience throughout their journey. For our first campaign, we had customers applying for the personal financing from inside and outside of Qatar. Most importantly, our Mobile App allowed them to complete the journey on average within minutes, without paperwork and need of physically visiting a branch or talking to a Bank representative”.

طرح مصرف قطر الإسلامي «المصرف»، خدمة «التمويل الفوري»، أسرع وأسهل طريقة للحصول على تمويل شخصي فوري في قطر. وتتيح هذه الخدمة المميزة والمبتكرة للعملاء المؤهلين من «المصرف»، الحصول على تمويل شخصي إضافي، من خلال تطبيق جوال المصرف الحائز على جوائز عالمية. ويعتز «المصرف» بكونه أول بنك في قطر يقدم تجربة رقمية كاملة لتوفير التمويل الشخصي لعملائه، وأول مصرف إسلامي في العالم يوفر هذه الخدمة الرقمية المتكاملة من البداية إلى النهاية.

وتمنح هذه الخدمة عملاء «المصرف» الحاليين الحصول على تمويل إضافي فوري إلكترونياً، وبدون استخدام الورق بشكل كامل، ودون الحاجة إلى زيارة الفرع. ويتلقى العملاء المؤهلون للحصول على التمويل، رسالة نصية قصيرة على هواتفهم المسجلة لدى «المصرف»، من خلال تطبيق جوال المصرف. ويمكن للعملاء بعد ذلك اتباع التعليمات البسيطة من أي مكان يوجدون فيه في منازلهم أو مكاتبهم، أو أثناء السفر، ليتم إيداع مبلغ التمويل في حساباتهم المصرفية في دقائق معدودة. ومن خلال عدة خطوات بسيطة، يمكن للعملاء اختيار قيمة التمويل، وحسبة جميع التفاصيل، والتوقيع إلكترونياً على المستندات المطلوبة، والحصول على الموافقة الفورية، ومن ثم سيودع المبلغ المحدد في حساباتهم المصرفية في الحال.

احتياجات

وتعليقاً على هذا الإنجاز الجديد، قال السيد د. أناند، المدير العام لمجموعة الخدمات المصرفية للأفراد في «المصرف»: «إن الهدف من إطلاقنا خدمة التمويل الفوري، من خلال تطبيق جوال المصرف، يتمثل في تلبية احتياجات عملائنا في أي مكان كانوا، وفي أي وقت يناسبهم، وتوفير تجربة مصرفية سلسة، وبدون استخدام الورق. مع إطلاق أول مرحلة من هذه الخدمة، كان لدينا عملاء يتقدمون بطلب للحصول على التمويل الشخصي من داخل وخارج قطر، والأهم من ذلك كله أن تطبيق الجوال يسمح للعملاء بإكمال عملية التمويل خلال دقائق، دون الحاجة إلى الأوراق، أو زيارة الفروع، أو التحدث مع موظفي المصرف».

واختتم أناند قائلاً: «مع إطلاق التمويل الفوري، يضع المصرف معياراً جديداً في القطاع المصرفي في قطر والمنطقة، وسوف يواصل المصرف الاستثمار في الأنظمة الإلكترونية المتطورة، لتلبية توقعات عملائنا، ولنسهل تجاربهم اليومية مع التحول العالمي نحو عالم رقمي».

وفي الأشهر القليلة المقبلة، سيقدم «المصرف» تحسينات إضافية على خدمة التمويل الشخصي الفوري، بغرض الاستمرار في تحسين تجربة العملاء.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button