💰 Business

Ooredoo announces raft of offers for Happiest Weekend

«ooredoo» تطلق عروضاً خاصة خلال عطلة نهاية الأسبوع

Ooredoo yesterday announced a host of exciting offers in a promotion entitled Happiest Weekend. The offers, which began yesterday, will be available until tomorrow are available to all Ooredoo Mobile customers.

Hala customers will be able to enjoy extra offers available in the ‘Deals’ section on the Ooredoo App. These offers include as extra data and a ‘Thursday Treat’ with Urban Point special resturants offer.

Hala and Shahry customers will be able to take advantage of up to 50 GB extra data for a month when buying selected devices from one of a list of stores at Villagio, Mall of Qatar, Festival City, City Centre and Landmark. The bonus data will be valid for 30 days.

As well, customers who transfer more the QR1,000 internationally, using the Ooredoo Money services, will receive 750 MB of FREE data, valid for 5 days.

And Nojoom members won’t be left out; they’ll get 10 times the points for bookings made on the Ooredoo and booking.com co-branded website – www.ooredoo.qa/booking. Members will also enjoy great discounts starting at 40 percent for any purchase made at Spark Electronics, 40 percent discount on F&B, SPA and accommodation at the Hotel Warwick Doha, and 5 times the points for every riyal spent on any of Al Tawasul Specialised Centre services and Green Apple Pharmacy purchases, except medicine and powder milk products.

But that’s not all! Nojoom members will also get a one-day special bundle promotion of up to 40 percent discount and double the Nojoom Points for

any purchases made at fnac on November 23.

أعلنت «ooredoo» عن إطلاق مجموعة من العروض المميزة لعملائها خلال عطلة نهاية الأسبوع. وستكون هذه العروض متوافرة لجميع عملاء خدمات الجوال في الفترة من 22 وحتى 24 نوفمبر 2018.

وخلال هذه الفترة، سيحصل عملاء «هلا» على العديد من العروض عبر قسم «العروض الخاصة» في تطبيق «ooredoo». وتتضمن هذه العروض بيانات إضافية و»هدية الخميس» مع العروض الخاصة من تطبيق «Urban Point».

كما سيستفيد عملاء «هلا» و«الشهري» من بيانات إضافية تصل إلى 50 جيجابايت عند شراء أجهزة معينة لدى مراكز «ooredoo» في «دوحة فستيفال سيتي» و»قطر مول» و»سيتي سنتر» و»فيلاجيو» و»لاندمارك». وستكون البيانات الإضافية صالحة لمدة 30 يوماً.

وسيحصل عملاء خدمات «ooredoo» المالية على 750 ميجابايت مجاناً صالحة لمدة 5 أيام عند تحويل مبلغ بقيمة 1001 ر.ق أو أكثر دولياً.

وسيتمكن أعضاء برنامج نجوم لمكافأة ولاء العملاء أيضاً من الاستفادة من هذه العروض؛ إذ سيحصلون على 10 أضعاف النقاط عند إجراء الحجوزات عبر الموقع المشترك www.ooredoo.qa/booking. كما سيحصل أعضاء برنامج نجوم على خصم 40 % لدى محلات «سبارك لايف ستايل إلكترونكس»، وخصم 40 % على خدمات الإقامة والسبا والطعام والشراب لدى فندق ورويك الدوحة، و5 أضعاف نقاط نجوم لكل ريال يتم إنفاقه لدى مركز التواصل التخصصي وعند الشراء من فروع صيدلية جرين آبل.

كما سيحصل أعضاء نجوم على عرض خاص يوم 23 نوفمبر، يشمل الحصول على خصم يصل إلى 40 % وضعف عدد النقاط عند التسوق لدى فروع متجر «FNAC».

وعن هذه العروض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo»: «يسرّنا تقديم هذه المجموعة الرائعة من العروض لمكافأة عملائنا خلال عطلة نهاية الأسبوع، ونتمنى أن تلاقي استحسانهم وتفاعلهم. فنحن نحرص في (ooredoo) دوماً على تقديم أفضل قيمة في السوق، ونتطلع إلى تقديم المزيد من العروض والمكافآت في الفترة المقبلة».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format