additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

International consultants set to visit HMC next month

ديسمبر المقبل.. حمد الطبية تستضيف استشاريين عالميين

Doha: Hamad Medical Corporation (HMC) will welcome a number of visiting consultants from various medical specialties during the month of December.

The visiting consultants include Dr Hossein Gharib, Professor of Medicine at the Mayo Clinic College of Medicine and Consultant, Endocrinology, Diabetes, Nutrition, and Metabolism at Mayo Clinic, Rochester, Minnesota, US, who will visit from December 2 to 6.

Alexander Lyon, Consultant Cardiologist and Clinical Lead for Cardio-Oncology Services, Royal Brompton Hospital, London, UK, will also visit from December 2 to 5.

Dr Zeynel Abidin Dogan, an ENT, Head, and Neck Surgery Specialist, will visit from 7 to 14 December Dr Haitham Mukhtar Al-Okk, a Hematology/Oncology Specialist from Vincennes, Indiana, US, will visit from December 15 to 30.

Dr Bülent Yazıcı, an Ophthalmology Specialist from Bursa, Turkey, will visit from December 16 to 20, Dr Jihad Kaouk, Director of the Center for Robotic Surgery and Vice Chair, Surgical Operations at Cleveland Clinic, Cleveland, Ohio, US, will visit from December 20 to 23.

Dr Alan Saber, a Bariatric and Metabolic Specialist from Newark, New Jersey, US, will visit from December 21 to 24.

Other experts are scheduled to visit next year as part of HMC’s focus on hosting highly-respected physicians and surgeons from around the world. Hosting visiting international consultants who are experts in their field is in line with HMC’s commitment to providing specialized medical services to the people of Qatar.

Members of the public wishing to book an appointment with one of the visiting consultants are advised to discuss this option with their physician. If your doctor agrees that an appointment with a visiting consultant is appropriate, they will provide a referral.

تستضيف مؤسسة حمد الطبية مجموعة من الأطباء الاستشاريين الزائرين من تخصصات طبية مختلفة خلال شهر ديسمبر من العام الجاري.

وتتضمن قائمة الاستشاريين الزائرين الذين ستستضيفهم المؤسسة كلاً من الدكتور حسين غريب، أستاذ الطب الباطني بكلية الطب التابعة لـ “مايو كلينيك” في الولايات المتحدة الأمريكية واستشاري الغدد الصمّاء والسكري والتغذية وأمراض الأيض في مركز “مايو كلينيك” الطبي في مدينة روتشستر بولاية مينيسوتا الأمريكية، والذي يزور مؤسسة حمد الطبية خلال الفترة من 2 إلى 6 ديسمبر، والدكتور ألكسندر ليون، استشاري أمراض القلب ورئيس وحدة أمراض القلب لمرضى الأورام بمستشفى “رويال برومبتون” في لندن، الذي سيزور المؤسسة خلال الفترة من 2 إلى 5 ديسمبر.

ومن المقرر أن يزور المؤسسة أيضاً الدكتور زينيل دوغان، استشاري جراحة الأنف والأذن والحنجرة والرأس والرقبة، خلال الفترة من 7 إلى 14 ديسمبر.

كما تستضيف مؤسسة حمد الطبية كلاً من الدكتور هيثم مختار العُك، استشاري الأورام وأمراض الدم من مدينة فينسينس بولاية إنديانا الأمريكية، خلال الفترة من 15 إلى 30 ديسمبر، والدكتور بولينت يازيتشي، استشاري العيون من مدينة بورصة التركية، خلال الفترة من 16 إلى 20 ديسمبر.

وينضم لقائمة الاستشاريين الزائرين أيضاً الدكتور جهاد قاووق، مدير مركز الجراحة الروبوتية ونائب رئيس خدمات الجراحة بعيادة “كليفلاند كلينيك” في ولاية أوهايو بالولايات المتحدة الأمريكية، والذي يزور المؤسسة خلال الفترة من 20 إلى 23 ديسمبر، والدكتور آلان صابر، استشاري جراحات السمنة وأمراض الأيض من مدينة نيوآرك في ولاية نيوجيرسي الأمريكية، حيث ستستمر زيارته لمؤسسة حمد الطبية خلال الفترة من 21 إلى 24 ديسمبر.

كما تستضيف مؤسسة حمد الطبية أطباء آخرين على مدار العام القادم وذلك في إطار حرص المؤسسة على استضافة نخبة من أبرز الأطباء والجرّاحين الدوليين من مختلف أنحاء العالم، تماشياً مع خطتها للاستفادة من خبرات الاستشاريين الدوليين وتوفير أفضل الخدمات الطبية المتخصصة لسكان دولة قطر.

ويمكن للمرضى الراغبين في مقابلة أحد الاستشاريين الزائرين طلب ذلك من أطبائهم المعالجين حيث يقوم الطبيب المعالج بدوره بتحويل الحالات المناسبة من الناحية الطبية لعرضها على الاستشاري الزائر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button