additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

Bounedjah double helps Al Sadd get full points

السد يهزم الخور ويواصل مطاردة الدحيل على الصدارة

Doha: Al Sadd defeated Al Khor 2-1 in the QNB Stars League at the Al Khor Stadium yesterday.

The match was rescheduled from Week 5 due to Al Sadd’s engagements in the 2018 AFC Champions League, where they lost out to Iran’s Persepolis on aggregate in the semifinals.

Baghdad Bounedjah scored Al Sadd’s goals in the 16th and 86th minutes, while Wagner Ferreira found the target for Al Khor in the 70th minute.

Al Sadd moved to 29 points with their ninth victory, while Al Khor stayed on eight points, having crashed to their ninth defeat.

Bounedjah took his personal tally to 21 goals on top of the scorers’ chart.

After Al Khor showed early enthusiasm, Al Sadd dominated the proceedings in the first half, in which they enjoyed 70 per cent of possession.

Al Sadd continued to miss influential midfielder and Spanish star Xavi Hernandez due to a muscle injury. Fellow Spaniard Gabi Fernandez was a doubtful starter, also through an injury, but he started and controlled The Wolves’ midfield.

Bounedjah led the Al Sadd attacks through the centre, ably supported by Hassan Al Haydous through the right.

For Al Khor, Diogo Farias spearheaded the offence.

Al Sadd created more opportunities and they were not to be denied for long. Bounedjah placed home a cross from the right by Al Haydous.

The hosts were unlucky to miss a penalty when Diogo’s shot from the spot was collected by Saad Al Dossari. The penalty was awarded when Bounedjah fouled Wagner inside the box.

After Hamed Ismail’s shot was parried by Al Khor goalkeeper Mohammed Al Bakri, Akram Afif sent the ball narrowly wide of the post towards the end of first half.

The game really came to life in the second session, with Al Khor upping the ante.

They succeeded in equalising as Diogo made amends for his penalty lapse by crossing the ball for Wagner to score.

Just when it looked like a 1-1 draw came Al Sadd’s winner, with Bounedjah heading in substitute Jung Woo-Young’s cross from the left as Al Bakri had left his charge.

انتزع فريق السد فوزا صعبا وثمينا من مضيفه الخور (2-1) في المباراة التي جرت بينهما مساء اليوم على ملعب الأخير والمؤجلة بينهما من المرحلة الخامسة من بطولة الدوري القطري لكرة القدم.

ويدين السد بالفضل في فوزه إلى محترفه الدولي الجزائري بغداد بونجاح الذي سجل الهدفين في الدقيقتين (16، 86)، ليرفع رصيده في صدارة الهدافين إلى 23 هدفا بفارق 8 أهداف عن أقرب منافسيه المغربي يوسف العربي مهاجم الدحيل، فيما سجل البرازيلي واجنر دوسانتوس في الدقيقة (70) هدف الخور.

وشهدت المباراة ركلة جزاء للخور في الدقيقة (27) أهدرها البرازيلي ديوجو أكوستا بعدما سددها ضعيفة في يد الحارس سعد الدوسري حارس السد.

والفوز هو الرابع على التوالي للسد بعد أم صلال (5-1)، والخريطيات (7-1)، والعربي (3-1)، ليرفع رصيده إلى 29 نقطة ويقلص الفارق مع الدحيل حامل اللقب والمتصدر قبل مواجهتهما معا المؤجلة، في المقابل مني الخور بهزيمته التاسعة في المسابقة مقابل فوزين وتعادلين ليتجمد رصيده عند 8 نقاط في المركز الحادي عشر وقبل الأخير ليعاني مبكرا من خطر الهبوط.

وجاءت مباراة السد والخور متوسطة المستوى على مدار الشوطين مع أفضلية للسد الذي لاحت له العديد من الفرص السهلة لحسم اللقاء مبكرا، إلا أن لاعبي الفريق تفننوا في إضاعة الفرص حتى كادت تنتهي المباراة بالتعادل لولا تدخل بونجاح وتسجيل هدف الفوز قبل أربع دقائق على نهاية اللقاء.

واستهل الفريقان الشوط الأول بمحاولات لفرض السيطرة مبكرا في ظل تكتل اللاعبين في وسط الملعب، حتى تمكن حامد إسماعيل لاعب السد من فك الاشتباك بتسديدة قوية أبعدها محمد البكري حارس الخور في الدقيقة (10).

وضغط السد بعدها هجوميا ولم ينتظر كثيرا حتى تقدم بهدف في الدقيقة (16) بعدما مر حسن الهيدوس من الجانب الأيمن ومرر عرضية متقنة قابلها بونجاح بسهولة في المرمي، تلى ذلك أكثر من فرصة للهيدوس وأكرم عفيف دون النجاح في التسجيل.

وكاد الخور يدرك التعادل في الدقيقة (27) بعدما حصل لاعبه البرازيلي واجنر دوسانتوس على ركلة جزاء سددها البرازيلي الآخر ديوجو أكوستا بصورة سيئة، ليتمكن سعد الدوسري حارس السد من التصدي لها على مرتين.

وفي الدقائق الأخيرة من الشوط الأول لاحت للسد أكثر من فرصة خطيرة لمضاعفة التقدم، أبرزها انفراد عفيف بمرمى الخور، لكنه لعبها بصورة سيئة لتمر الكرة بجوار القائم الأيمن في الدقيقة (43).

واصل السد أفضليته مع انطلاق الشوط الثاني، حيث تألق محمد البكري حارس الخور وتصدى لرأسية خطيرة من بونجاح في الدقيقة (49)، ثم جاء الدور على خالد رضوان مدافع الخور الذي أنقذ هدفا محققا بعدما راوغ بونجاح الحارس وسدد في المرمى الخالي، قبل أن يتمكن رضوان من تشتيت الكرة قبل أن تتخطى خط المرمى في الدقيقة (56).

وتمكن الخور من هجمة مرتدة سريعة من معاقبة السد على الفرص الضائعة، حيث نجح البرازيلي أكوستا من المرور وسط المدافعين وتمرير كرة طولية جميلة في الجهة اليسرى لزميله دوسانتوس الذي لم يتوان في تسديدها بقوة في الزاوية اليمنى للحارس سعد الدوسري مسجلا هدف التعادل في الدقيقة (70).

وحاول السد في الدقائق العشر الأخيرة استعادة تقدمه ولكن دون جدوى في ظل تألق دفاع وحارس الخور، لكن بونجاح عاد وخطف هدف الفوز بعد عرضية مررها الكوري جونج من الجهة اليسرى وقابلها الدولي الجزائري برأسه في المرمى (86).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button