additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

Al Sadd thrashed Al Arabi 3-0

السد يكسب العربي بثلاثية بعد «كلاسيكو بارد»

Al Duhail’s enviable QNB Stars League campaign continued unhindered yesterday as they notched up their 11th victory to stay unbeaten and eight points clear of second-placed Al Sadd.

Although it took a Yousef El Arabi penalty for Al Duhail to beat Al Khor 1-0, that was enough to take their tally to 34 points from 12 matches, one of which was a draw.

That gives them a whopping eight-point lead over Al Sadd, who thrashed Al Arabi 3-0 yesterday with the prolific Baghdad Bounedjah accounting for two of the goals.

Al Sailiya, meanwhile beat Al Gharafa 2-1 to go third, overtaking Al Rayyan.

Earlier, high-scoring striker El Arabi broke the deadlock against Al Khor by easily sending the ball home from the spot.

He was brought down by Khaled Radwan inside the Al Khor and the Moroccan himself took the shot, scoring his 15th goal in this season’s QNB Stars League. Al Duhail’s Under-23 player Abdullah al-Ahrak wasted a golden opportunity to score from close range seven minutes into the second half.

Luiz Martin fired a long-range shot in the 60th minute, but the ball slipped past the goalpost without causing any damage to Al Khor.

Almoez Ali fired a bullet towards the Al Khor goal, but goalkeeper Mohamed al-Bakri punched the shot away with a quick move.

Meanwhile, Bounedjah scored a brace (seventh minute and 45+2 penalty) and Hassan al-Haydos added one in the 49th as Al Sadd put it past Al Arabi.

It was Al Sadd’s eighth victory. The Wolves had defeated The Dream Team 10-1 in the first leg.

Bounedjah took his tally on top of the scorers’ chart to 21 goals, while it was al-Haydos’ third goal of the season.

Both Al Sadd and Al Arabi had registered victories in the last round, against Al Kharaitiyat (7-1) and Al Khor (1-0) respectively.

Al Arabi put up a far better display than they did in their first-leg game. This time around, they were bogged down by injuries.

Colombian recruit Franco Hurtado and Iraqi player Ahmed Ibrahim were out injured, while Abdulla Marafy had already been ruled out for the season.

Al Sadd missed star Spanish midfielder Xavi Hernandez who suffered a torn muscle during their QSL Cup Round 3 match last week.

It was Al Sadd more in the game right throughout.

Bounedjah and al-Haydos got on to the scoresheet, but it was Akram Afif who was in the thick of action. He was unlucky not to score as he was either off target or Al Arabi goalkeeper Masoud Zarayi, who had a good game, stood in his way.

Meanwhile, Al Sailiya stunned Al Gharafa with a goal deep into stoppage time to register a 2-1 win, with substitute Mohamed Mudather producing a stunning header with a full-length forward dive to score the winner three minutes into second-half injury time.

Meshaal al-Shammari had scored Al Sailiya’s first goal in the 73rd minute.

Al Gharafa’s goal was scored by Vladimir Weiss off a penalty in the 51st minute.

In the 15th minute of the fast-paced match, Al Gharafa’s Mehdi Taremi latched on to a loopy cross inside the Al Sailiya box. With only goalkeeper Saoud al-Khater to beat from close range, Taremi delayed his deflection allowing Al Sailiya defender Mauricio Junior to block his shot near the goal.

In the 22nd minute, Slovakian midfielder Weiss was brought down with a rough tackle by Mirghani Alzain and Swiss referee Urs Dominik Schnyder promptly penalised the Al Khor offender.

Three minutes from half-time, Al Gharafa’s Abdelaziz Hatem aimed at the Al Khor goalmouth, but his fast-paced shot narrowly missed the target.

Six minutes after resumption of play in the fast-paced match, Al Gharafa grabbed the lead. Weiss was brought down by the Al Sailiya keeper. The referee awarded a penalty and Weiss easily converted from the spot.

Exactly on the hour mark, Al Sailiya brought in Mudather who went on to score the deciding goal. A minute later, Taremi broke free of his marker after receiving a cross from the centre, but he ended up overrunning the ball with only al-Khater to beat.

Al Sailiya equalised when rival goalkeeper Yousef Hassan failed to clear a loopy ball that flew in his direction. Ali’s shot bounced off substitute al-Shammari who drove the ball into an open net with a left-footed shot.

Rajeb produced a deft header with a forward lunge on a loopy cross from the flank to secure vital three points for Al Sailiya.

واصل فريق السد لكرة القدم سلسلة انتصاراته العريضة، وتغلّب على العربي بنتيجة (3-0) في لقاء جمع بينهما مساء أمس على استاد حمد الكبير بالنادي العربي، ضمن منافسات الجولة الثالثة عشرة لدوري «نجوم QNB»، عقب فوزه على فريقي الخريطيات وأم صلال في الجولتين الماضيتين للمسابقة بنتيجتي (7-1)، و(5-1).

وكرّر السد فوزه على العربي وتغلّب عليه للمرة الثانية في الموسم الحالي بنتيجة عريضة، بعد أن كان فاز عليه في مباراة الذهاب بنتيجة (10/1). وظل السد في المركز الثاني لترتيب الدوري بـ 26 نقطة من 11مباراة، خلفاً للدحيل المتصدر بـ 34 نقطة من 12 مباراة، في حين ظل العربي في 15 نقطة بالمركز التاسع.

وقاد النجم الجزائري بغداد بونجاح -محترف السد- فريقه للفوز على العربي بتسجيله هدفين في الدقيقتين 7 و 45+2، فيما سجل حسن الهيدوس الهدف الثالث في الدقيقة 49.

وفي المقابل، فشل العربي في تحقيق فوزين متواصلين وتعزيز الانتصار الثمين الذي حققه في الجولة السابقة على الخور، ونزل إلى المركز التاسع لترتيب الدوري بفارق الأهداف عن فريق الشحانية.

وافتقدت المباراة مواصفات مواجهات «الكلاسيكو» بسبب ظهور تفاوت في موازين القوى بينهما على المستويين الفني والبشري، وشهدت الظهور الأول للاعب الكوري الجنوبي جونغ بعد غياب عن صفوف الفريق دام حوالي شهر بسبب الإصابة.

وبدأ السد المباراة بقوة وسيطر على مجرياتها على امتداد الدقائق الأولى، مستفيداً من حسن انتشار لاعبيه ونجاح تبادلات الكرة بين لاعبيه في منطقة وسط الميدان، في حين لاح فريق العربي معتمداً على طريقة الهجمة المعاكسة منذ بداية اللقاء.

وأثمر التفوق السداوي في اللقاء عن هدف مبكر سجّله بغداد بونجاح في الدقيقة السابعة بتصويبة من داخل منطقة الجزاء، بعد توغل قاده علي أسد وتبادل الكرة خلاله مع عبد الكريم حسن.

ولجأ العربي عقب قبوله الهدف إلى الخروج من مناطقه الدفاعية، وحصل على بعض فرص التسجيل عبر مايلسون ومحمد صلاح وعدد من الكرات الثابتة، غير أنها لم تشكل مصدر خطر واضح على دفاع السد.

وفي المقابل، واصل السد تفوقه الهجومي على منافسه واقترب من مضاعفة النتيجة في أكثر من مناسبة عبر أكرم عفيف وبونجاح من هجمات سريعة وتبادلات للكرة في منطقة الدفاع، قبل أن يحصل بونجاح في الوقت بدل الضائع من الشوط على ركلة جزاء ضاعف بها النتيجة.

وتواصل الضغط الهجومي للسد في الشوط الثاني، وحصل أكرم عفيف على ركلة جزاء بعد تعرّضه للعرقلة من أحمد فتحي، تولى حسن الهيدوس تسجيل الهدف الثالث ليحسم المواجهة لصالحه بصفة شبه نهائية.

وظل العربي على امتداد باقي الشوط يبحث عن توازنه المفقود، ويعتمد على الهجمات المعاكسة لتهديد مرمى منافسه، غير أنه لم يصنع فرصاً هجومية واضحة لتنتهي المباراة بخسارته بنتيجة (0-3).

بطاقة المباراة

¶ المكان: استاد حمد الكبير بالنادي العربي.

¶ الفريقان: العربي والسد.

¶ نتيجة الشوط الأول: (2-0) للسد.

¶ نتيجة المباراة: (3-0) للسد.

¶ الإنذارات: مايلسون وياسين يعقوب ومحمد صلاح (العربي).

¶ الطرد: لا يوجد.

الحكام

عبدالهادي الرويلي (حكم رئيسي)، وطالب المري وفيصل الشمري (حكمان مساعدان)، ومحمد الشمري وحسين الشويخ (حكمان إضافيان)، وعبدالله البلوشي (مقيّم الحكام)، ومحمد الرياشي (مراقب المباراة).

تشكيلتا الفريقين

¶ العربي: مسعود زراعي – علي محمد – أحمد فتحي – جارديل (طارق عبدالمجيد) – محمد صلاح – فهد خلفان (محمد الحمد) – مدير الرداعي – مصطفى عبدي (أحمد النحوي) – مايلسون – جاسر يحيى – ياسين يعقوب.

¶ السد: سعد الدوسري – بيدرو ميجويل – عبدالكريم حسن – علي أسد (أحمد بدر سيار ) – حسن الهيدوس (خالد سلمان) – بغداد بونجاح – حامد إسماعيل – غابي – بوعلام خوخي – سالم الهاجري (جونغ) – أكرم عفيف.

فيريرا يشيد بالدوليين

أرجع جوزفالدو فيريرا، مدرب فريق السد، فوز فريقه لأداء اللاعبين الدوليين بالفريق خلال مباراة العربي، وقال إنهم قدّموا مستويات جيدة وساهموا في فوز الفريق، رغم حالة الإرهاق التي كانوا عليها بسبب مشاركتهم في عدد من المباريات في فترة التوقف الماضية.

وأوضح أن فوز فريقه على العربي أمس مستحق ومنطقي، وأن اللاعبين استعدوا للمباراة بكل قوة، رغم الأسبقية المعنوية المهمة على الفريق المنافس بفوزه عليه في لقاء الذهاب بنتيجة عريضة.

وبيّن أن فريقه كان قادراً على الفوز بنتيجة أكبر من ثلاثية، لولا الإرهاق الذي كان عليه أغلب اللاعبين، وقال إن الفريق سيعيش فترة ضغط كبيرة في المرحلة المقبلة من الدوري بخوض مباريات متتالية في فترة زمنية قصيرة.

وحول فارق النقاط الذي يفصله عن الدحيل، قال: «التركيز كبير على فريقي في المقام الأول، وتنقصنا مباراة مقارنة بالدحيل ومبارتان مع باقي الفرق، وعملنا على تقليص فارق النقاط عن الدحيل لا يزال متواصلاً».

حاتم المؤدب: لا نستحق الخسارة بالثلاثة

فسّر حاتم المؤدب -مدرب فريق العربي- خسارة فريقه أمس أمام السد، بالفوارق الفنية والبشرية بين لاعبي الفريقين، وبسيناريو الأهداف خلال اللقاء الذي منح المنافس دافعاً معنوياً كبيراً بعد خروجه متقدماً في الشوط الأول بهدفين وتسجيله هدفاً ثالثاً في بداية الشوط الثاني.

وفي المقابل، أعرب المؤدب عن رضاه عن أداء اللاعبين خلال المباراة، وقال إن النتيجة غير عادلة رغم جدارة السد بالفوز، وإن قبول 3 أهداف لم يكن موازياً مع مجريات اللقاء. وقال: «توقّعنا صعوبة اللقاء، وندرك جيداً القدرات الحقيقية للسد. والأداء نسبياً جيد، ولكن النتيجة قاسية، وتوقيت الأهداف لم يخدمنا وصعب علينا؛ لأن قبول هدف في الدقائق الأخيرة للشوط الأول أثّر على لاعبي فريقي. النتيجة لا تعكس، ولو كنا مكتملي الصفوف لكان الأمر مختلفاً». وبيّن المؤدب أن الفريق قدّم مستويات محترمة خلال اللقاء، وحرص على تطبيق أفكار وخطط واضحة المعالم. وقال إن تسجيل هدفين من ركلتي جزاء أمر صعب على الفريق. وشدد على ضرورة التعويض في المباريات المقبلة، وقال إنه سيحرص على جمع أكثر ما يمكن من نقاط فيها والابتعاد عن المراكز الأخيرة لترتيب الدوري.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button