additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle

Third Katara Cultural Diversity Festival opens tonight

مهرجان كتارا للتنوع الثقافي الثالث يفتح أبوابه الليلة

DOHA: Qatari and Indian Folkloric shows will open the third edition of Katara Cultural Diversity Festival tonight at the Katara Amphitheatre.

The shows are scheduled from 7.30pm to 9.30pm.

The festival features an array of cultural performances from different nations around the world and aims to act as bridge between cultures and provide a multicultural harmonious environment.

In addition to international folkloric groups, ten local bandsfrom different communities in Qatar will be performing during the festival.

The countries taking part in this festival are India, Oman, China, Ghana, Macedonia, Mexico, Turkey, Spain, Czech Republic, Iran, Kazakhstan, Singapore, Bulgaria, Morocco, Serbia, Sri Lanka, Bosnia and Russia.

Every weekend, a performance will take place at the Katara Amphitheatre from 7.30pm to 9.30pm until March 9, 2019.

The festival is free for everyone and visitors of Katara can enjoy their weekends during the spring season watching fabulous shows from different countries of the world.

عروض فلكلورية من قطر والهند في افتتاح مهرجان التنوع الثقافي غدا في كتارا

تنطلق الخميس أول عروض مهرجان التنوع الثقافي الثالث في المؤسسة العامة للحي الثقافي كتارا حيث سيحتضن المسرح المكشوف يومي 18 و19 أكتوبر الجاري عروضًا فلكلورية مميزة لفرق من قطر والهند، بين الساعة (7:30- وحتى9:30) مساءً.

ويأتي هذا المهرجان في إطار التقريب بين الشعوب ومد جسور التواصل بين الثقافات وفتح النوافذ للاطلاع على مختلف الفنون العالمية، وتعكس فعاليات المهرجان الذي تقيمه كتارا على امتداد ستة أشهر المورث الثقافي والشعبي والحضاري لدول من مختلف قارات العالم، ما يعزز مكانة كتارا كمنارة عالمية للثقافة والإبداع، وحاضنة للتراث الشعبي والفلكلور العالمي.

وتتميز هذه النسخة بمشاركة فرق فلكلورية عالمية، تعرض التراث والفنون الشعبية لنحو 18 دولة من مختلف دول العالم هي “قطر، الهند، سلطنة عمان، غانا، مقدونيا، المسكيك، تركيا، إسبانيا، التشيك، إيران، كازخستان، سنغافورة، بلغاريا، المغرب، صربيا، سريلانكا، البوسنة، روسيا”، كما تشارك عشرة فرق من الجاليات الموجودة في قطر، وستكون العروض في أيام عطلة نهاية الأسبوع حيث تقدم سلطنة عمان عروضها يومي 25 و26 من شهر اكتوبر، أما شهر نوفمبر فيحفل بمشاركة من غانا ومقدونيا، تعقبها مشاركة من المكسيك وتركيا وإسبانيا تمتد بين (7 و29 ديسمبر القادم) ، فيما يتميز شهر يناير بمشاركة من جمهورية التشكيك وإيران وكازخستان وسنغافورة، أما فبراير فيحفل بمشاركة من بلغاريا والمغرب وصربيا وسريلانكا، لتختتم العروض في شهر مارس بمشاركة من البوسنة وروسيا .

يشار إلى أن مهرجان التنوع الثقافي يواصل تعزيز دوره ومكانته على خريطة المهرجانات الثقافية الكبرى التي تحتضنها كتارا، إذ يعد جزءًا من جهودها المتواصلة للتعريف بثقافات العالم وتراث الدول الفني والفلكلوري، حيث قدم المهرجان في نسختيه السابقتين عروضا فلكلورية ممتعة عكست ثقافة وفنونا لمختلف دول العالم، كما استقطب أعدادا هائلة من الزوار من مختلف الجنسيات والفئات، مجسدا حرص كتارا على استدامة التواصل الثقافي والانفتاح الإنساني بين الشعوب.

Third Katara Cultural Diversity Festival opens tonight

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button