additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways announces National Day promotion 

القطرية تعلن عن خصومات اليوم الوطني للدولة

Doha: In celebration of Qatar National Day, Qatar Airways is offering an “exclusive promotion” with up to 35% off on all-inclusive fares to more than 140 destinations, available from December 12 to 18, for travel between December 26 and June 15, 2022.

Travellers can enjoy discovering places together with their loved ones, while Privilege Club members will earn double Qmiles in economy or double Qpoints in premium when flying before June 15, 2022.

To take advantage of the “exciting Qatar National Day exclusive offer”, travellers can purchase flight tickets by visiting qatarairways.com/QND, any Qatar Airways sales office or their preferred travel agents.

Qatar Airways Group Chief Executive, HE Akbar al-Baker said, “We are delighted to celebrate Qatar National Day, a precious occasion that gives us the opportunity to celebrate as one nation, and showcase our commitment to the people of Qatar by offering them an exclusive promotion. After two years of travel restrictions, the aviation industry is on a path towards recovery, and to allow our passengers to celebrate this special occasion and the festive season with their loved ones whilst exploring the world, we have introduced this exclusive offer.”

Qatar’s national carrier continues to rebuild its network, which currently stands at over 140 destinations. With more frequencies being added to key hubs, Qatar Airways offers unrivalled connectivity to passengers, making it easy for them to connect to a destination of their choice.

Privilege Club members can earn Qmiles when flying with Qatar Airways and with oneworld airlines, and other airline partners, as well as a number of financial and lifestyle partners.

Qmiles can be redeemed towards a range of rewards including award flights, cabin upgrades, extra baggage, over 350,000 hotels worldwide, or rent a car at over 20,000 locations with hotel and car rewards, and more.

Last year, Qatar Airways’ Privilege Club was one of the first airline loyalty programmes to announce a tier extension offer of up to 12 months to its members and, earlier this year, Privilege Club honoured a further protection of tier status until December 31, 2021.

Over the past year, Privilege Club continued to invest in redefining the programme, including cutting the number of Qmiles required to book award flights by up to 49% as well as removing booking fees for award flights.

It also revised its Qmiles policy so that when a member earns or spends them, their balance is valid for further 36 months.

A multiple award-winning airline, Qatar Airways was announced as the ‘Airline of the Year’ by the international air transport rating organisation, Skytrax, in addition to securing five additional awards including World’s Best Business Class, World’s Best Business Class Airline Lounge, World’s Best Business Class Airline Seat, World’s Best Business Class Onboard Catering and Best Airline in the Middle East.

The airline continues to stand alone at the top of the industry having won the main prize for an unprecedented sixth time (2011, 2012, 2015, 2017, 2019 and 2021). The airline’s hub, Hamad International Airport (HIA), was also recently recognised as the ‘Best Airport in the World 2021’, ranking at number one in the Skytrax World Airport Awards 2021.

In addition to this, Qatar Airways is the first global airline in the world to achieve the prestigious 5-Star Covid-19 Airline Safety Rating by Skytrax.

This follows the success of HIA as the first airport in the Middle East and Asia to be awarded a Skytrax 5-Star Covid-19 Airport Safety Rating.

These awards provide assurance to passengers around the world that the airline and airport health and safety measures are subject to the highest possible standards of professional, independent scrutiny and assessment. For full details of all the measures that have been implemented on board and at HIA, please visit qatarairways.com/safety.

 الشرق

أعلنت الخطوط الجوية القطرية عن إطلاق خصومات حصرية تصل إلى 35 % على أسعار التذاكر الشاملة لأكثر من 140 وجهة حول العالم، في الفترة من 12 إلى 18 ديسمبر الجاري، للسفر من 26 ديسمبر 2021 وحتى 15 يونيو 2022. وتأتي هذه الخصومات احتفالاً باليوم الوطني لدولة قطر، ويمكن لأعضاء نادي الامتياز استكشاف وجهات جديدة مع أحبائهم، والحصول على ضعف الكيومايلز عند السفر على الدرجة السياحية، وضعف الكيوبوينتس عند السفر على الدرجة الأولى أو درجة رجال الأعمال عند السفر بحلول 15 يونيو 2022.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “يسعدنا الاحتفال باليوم الوطني لدولة قطر الذي يعتبر مناسبة عزيزة على قلوبنا تمنحنا فرصة للاحتفال كأمة واحدة، ويسرّنا إبراز التزامنا تجاه المسافرين من قطر من خلال تقديم هذا العرض الحصري. وبعد عامين من القيود المفروضة على السفر، عاد قطاع السفر إلى مسار التعافي، ويأتي تقديمنا لهذا العرض الحصري لتمكين المسافرين من الاحتفال بهذه المناسبة السعيدة وبموسم الأعياد مع أحبائهم وعائلاتهم خلال اكتشافهم للعالم مرة أخرى”.

وتواصل الخطوط الجوية القطرية إعادة بناء شبكة وجهاتها حيث تسيّر رحلاتها حاليا إلى أكثر من 140 وجهة عالميا. ومع الحرص على زيادة عدد رحلاتها إلى الوجهات العالمية الرئيسية، تتيح الناقلة للمسافرين خيارات سفر متنوعة مع إمكانية تغيير خطط ووجهة السفر بكل سهولة ويُسر عندما يرغبون في ذلك. ويمكن لأعضاء نادي الامتياز كسب الكيومايلز عند السفر على متن رحلات الخطوط الجوية القطرية، ورحلات الشركات الأعضاء في التحالف العالمي ون ورلد وشركات الطيران الشريكة الأخرى، وعدد من البنوك الشريكة وغيرها من الشركاء التجاريين. كما يمكنهم أيضاً استخدام الكيومايلز للاستمتاع بالعديد من المزايا، بما فيها رحلات المكافآت، وترقية المقصورة، ووزن الأمتعة الإضافي، والإقامة في واحد من بين أكثر من 350 ألف فندق في مختلف أنحاء العالم من خلال مكافآت الفنادق والسيارات، وغير ذلك الكثير.

وفي العام الماضي، كان نادي الامتياز التابع للخطوط الجوية القطرية واحداً من أوائل برامج الولاء في شركات الطيران، التي أعلنت عن تمديد مستوى فئة العضوية ليصل إلى 12 شهراً. وفي وقت سابق من هذا العام، قام نادي الامتياز بتمديد آخر لمستوى فئة العضوية حتى 31 ديسمبر 2021. كما واصل نادي الامتياز خلال العام الماضي الاستثمار في تطوير المزايا، وذلك عن طريق تخفيض عدد الكيومايلز المطلوبة لحجز رحلات المكافآت بنسبة تصل إلى 49 %، فضلاً عن إلغاء رسوم الحجز لرحلات المكافآت. كما قام نادي الامتياز أيضاً بمراجعة سياسته الخاصة بالكيومايلز، بحيث يتمكّن أعضاء نادي الامتياز من الاحتفاظ برصيدهم من الكيومايلز صالحاً حتى 36 شهراً عند ربح أو إنفاق الكيومايلز.

ومن جانب آخر وصلت رحلة الخطوط الجوية القطرية الافتتاحية من الدوحة إلى أوديسا في أوكرانيا، إلى مطار أوديسا الدولي إيذاناً بإطلاق رحلات الناقلة إلى وجهتها الثانية في أوكرانيا.

وتم تشغيل رحلة الخطوط الجوية القطرية رقم QR309 على طائرة من طراز إيرباص A320، وكان على متنها السيد كريستيان دريسجو، المدير الإقليمي للخطوط الجوية القطرية. وتم الترحيب بها بحفل افتتاح حضره السيد سيرهي هرنيفيتسكي، رئيس الإدارة الحكومية لمدينة أوديسا؛ وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “يدلّ إطلاق خدماتنا إلى أوديسا على العلاقة الوطيدة المتنامية بين دولة قطر وأوكرانيا. وتتمتع مدينة أوديسا بشعبية كبيرة سواء كان ذلك على الصعيد السياحي أو الأعمال التجارية. كما أننا نتوقّع أن تستقطب هذه الخدمة على وجه الخصوص العاملين في القطاع البحري من مختلف أنحاء العالم، الذين سيتمكنون من الاستمتاع بالصالة المخصصة للبحارة في مطار حمد الدولي.

وأضاف الباكر: “ستعزز هذه الوجهة الجديدة المهمة، خيارات السفر السلسة أمام المسافرين سواء كان ذلك بغرض السياحة أو الأعمال، كما ستتيح أمام مسافرينا من أوديسا أفضل خيارات السفر إلى شبكة وجهاتنا المتنامية التي تضم أكثر من 140 وجهة عالمية”.

من جانبه قال السيد فولوديمير سيمينشنكو، المدير العام لمطار أوديسا الدولي: “لقد اتّسم عام 2021 بالروعة بالنسبة لمطار أوديسا الدولي، وها نحن الآن نختتم هذا العام بحدث مهم يتمثل بانطلاق التعاون بيننا وبين الخطوط الجوية القطرية، أفضل شركة طيران في العالم بحسب شركة سكاي تراكس العالمية لعام 2021. وتفتح هذه الرحلات بين الدوحة وأوديسا آفاقاً جديدة أمام مسافرينا للسفر إلى جميع أنحاء العالم. وإنه ليسعدني أن أرحب بالخطوط الجوية القطرية في أوديسا، وكلّي ثقة بأننا بإطلاق هذه الرحلات نشرع معاً بتعاون طويل الأمد يعود بالفائدة علينا جميعاً”.

وسيتم تسيير الرحلات الجديدة المباشرة إلى أوديسا على متن طائرة الخطوط الجوية القطرية من طراز إيرباص A320، التي تضم 12 مقعداً على درجة رجال الأعمال، و120 مقعداً على الدرجة السياحية. كما سيستمتع المسافرون بخدماتنا الحائزة على جوائز عالمية على متن الطائرة، إلى جانب النظام الترفيهي أوريكس ون الذي يعرض أحدث الأفلام العالمية والبرامج التلفزيونية والموسيقى والألعاب.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button