additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

Qatar Cancer Society launches voluntary programme

«القطرية للسرطان» تطلق برنامجها التطوعي الأول

DOHA: Qatar Cancer Society (QCS) has launched its first voluntary programme with an initial registration of 70 volunteers. The voluntary porgramme includes two segments namely ‘Together for Them’ and ‘Preparation’.

The programme aims to spread the culture of volunteerism and training volunteers to provide humanitarian work professionally. Through the programme volunteers will support to spread awareness about different types of cancer prevention and importance of early detection, said Mariam Al Noaimi, General Manager, QCS.

The volunteers will also support and advocate for people living with cancer.

‘Together for Them’ segment of the programme aims at recruiting community members from the age of 20 years and above. They will be trained to promote community awareness about the importance of adopting a healthy lifestyle, cancer related knowledge and how to support people living with the disease.

The segment ‘Preparation’ aims at involving high school students to increase awareness among the community.

Those interested in joining the voluntary programme could register through the link: https://www.qcs.qa/get-involved.

أطلقت الجمعية القطرية للسرطان برنامجها التطوعي الأول الذي يستهدف جميع فئات وشرائح المجتمع، بهدف نشر ثقافة التطوع وتأهيل متطوعين لتقديم العمل الإنساني والخيري بمهنية وحرفية عالية، إلى جانب رفد الساحة المحلية بسفراء مؤهلين لتمثيل الجمعية، وقد تم تنظيم الورشة التعريفية الأولى بالبرنامج التي شارك فيها ما يزيد عن سبعين (70) متطوعاً.

وقالت مريم النعيمي –المدير العام للجمعية – إن الهدف من هذا البرنامج هو توظيف قدرات الأشخاص الذين لديهم روح الإيثار والعطاء وحب العمل الخيري والإنساني الذي يعتبر من أهم الوسائل المساهمة في النهوض بالمجتمعات، لذا أصبح العمل التطوعي ركيزة أساسية في بناء المجتمع ونشر التماسك بين أفراده، لا سيما في المؤسسات الخيرية التي تهدف في المقام الأول لخدمة الإنسان.

من جهتها، قالت نسرين يحيى – رئيس قسم الفعاليات والتطوع – إنه تم تقسيم البرنامج إلى جزأين، الأول تحت عنوان «معاً من أجلهم» ويستهدف من تتجاوز أعمارهم العشرين (20) عاماً، ويهدف لتعزيز القدرات الإبداعية للمتطوع وصقل مهاراته واستثمار الخبرات في تطوير أنشطة المسؤولية المجتمعية، فضلاً عن تعزيز الوعي المجتمعي بأهمية اتباع نمط حياة صحي، والقضايا المتعلقة بالسرطان ودعم المتعايشين معه. وتابعت: «أما الجزء الثاني تحت عنوان «إعداد»، ويستهدف طلاب المرحلة الثانوية، ويهدف لرفع وعي المجتمع بنمط الحياة الصحي وإشراك الطلبة المتطوعين في أنشطة المسؤولية المجتمعية، وكذلك بناء وتعزيز قدرات الطالب الإبداعية وتنمية مهاراته».

وقالت نسرين يحيي – رئيس قسم الفعاليات والتطوع بالجمعية – إن الجمعية تسعى من خلال برنامجها التطوعي إلى تحقيق مجموعة من الأهداف، أهمها نشر الوعي المجتمعي بالسرطان ونمط الحياة الصحي، وزيادة الوعي المجتمعي بأهمية دعم ومناصرة وتمكين المتعايشين مع المرض، إلى جانب استثمار وتوجيه الطاقات البشرية والفكر الإبداعي بما يفيد المجتمع، وتحسين مستوى الرعاية وتطوير البرامج، بالإضافة إلى صقل مهارات المتطوع من خلال المشاركة والتعاون وتنمية التفكير الإبداعي.;

Qatar Cancer Society launches voluntary programme

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button