additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education

QFBA-Northumbria’s new academic session begins

«قطر للمال» تدشن العام الأكاديمي الأول لجامعة نورثمبريا

Qatar Finance and Business Academy (QFBA) has flagged off the first academic year of Northumbria University in Qatar.

More than 60 students have enrolled so far, with up to 60% being Qatari students for the first academic year, with the faculty visiting from the main campus in Northumbria New Castle; students are set to acquire global accounting practices.

With this tie-up, QFBA envisions to enhance the standards of the financial services sector and help organisations and professionals achieve their education and business goals by building professional capacities.

It also aims to provide the financial sector in Qatar and the region with a generation of qualified young talents, in order to raise the performance bar in companies and corporations and help establish Qatar as a preferred financial centre that attracts business and investment.

Currently the courses being offered by QFBA-Northumbria University include BA (Hons) in Accounting, BA (Hons) In Finance & Investment Management and BA (Hons) In International Banking and Finance. Going ahead, Northumbria University in partnership with QFBA plans to expand the university’s facilities, based on the market needs. “All the courses have been designed keeping in mind the prevailing economic scenarios and how we can empower our young cadre to get into the finer nuances of global financing. We are determined that this initiative will pave the way for a bright future for generations to come and offer them the much needed global environment that they have been looking for,” said Dr Khalid Mohamed al-Horr, chief executive of QFBA and president of Northumbria University in Qatar.

تماشياً مع أهدافها بأن تكون المؤسسة الرائدة والشريك الوطني المختار في مجال التعليم والتدريب في مجال المال والأعمال، أعلنت أكاديمية قطر للمال والأعمال عن بدء العام الأكاديمي الأول لجامعة نورثمبريا في قطر، 2018-2019 اعتباراً من 9 سبتمبر 2018.

يشهد العام الدراسي الأول التحاق أكثر من 60 طالباً، بينهم أكثر من 60 % من الطلاب القطريين، كما ضمت الهيئة التدريسية نخبة من الأساتذة الجامعيين، بالإضافة للأساتذة القادمين من جامعة نورثمبريا في نيوكاسل، الذين سيساهمون بفعالية في إكساب طلاب الجامعة أحدث المعارف والممارسات في مجال المحاسبة والمالية.

تسعى الأكاديمية من خلال تقديمها للشهادات الجامعية إلى تمكين الجيل القادم في قطر من اكتساب المهارة والكفاءة ليكونوا نداً لنظرائهم حول العالم، وصولاً إلى بناء اقتصاد متنوع قائم على المعرفة، بما ينسجم مع رؤية قطر الوطنية 2030.

وبهذه المناسبة، قال الدكتور خالد محمد الحر، رئيس جامعة نورثمبريا في قطر:

«يسرنا أن نعلن عن بدء العام الدراسي الأول 2018-2019 لجامعة نورثمبريا ذات المكانة العالمية المرموقة، من أجل منح الطلاب القطريين والمقيمين في قطر تعليماً ذو جودة عالية يستحقونه. لقد تم تصميم جميع المساقات الأكاديمية بأسلوب يأخذ بعين الاعتبار الظروف الاقتصادية السائدة، وبشكل يساعدنا على تمكين المواهب الشابة من التعرف على المشهد المالي العالمي من مختلف جوانبه. لذلك، نحن مصممون على أن نجعل من هذه المبادرة منطلقاً لصياغة مستقبل مشرق لأجيال قطر القادمة، وأن نوفر لهم الأجواء الأكاديمية العالمية التي يطمحون لها».

إن هذه الشراكة مع جامعة نورثمبريا ستساهم في رفع معايير قطاع الخدمات المالية في الدولة، وستساعد المنظمات والمهنيين على تحقيق طموحاتهم في مجالي التعليم والأعمال عن طريق بناء القدرات المهنية، بالإضافة إلى مد القطاع المالي في قطر والمنطقة بجيل كامل من الطاقات الشابة المؤهلة، لرفع مستوى كفاءة المؤسسات والشركات، وجعل قطر مركزاً مالياً مفضلاً وجاذباً للاستثمارات والأعمال.

حالياً، تشمل الدرجات العلمية التي تمنحها أكاديمية قطر للمال والأعمال بالتعاون جامعة نورثمبريا، كلاً من درجة البكالوريوس مع مرتبة الشرف في المحاسبة، درجة البكالوريوس مع مرتبة الشرف في المالية وإدارة الاستثمار، ودرجة البكالوريوس مع مرتبة الشرف في الإدارة المصرفية والمالية الدولية. بالإضافة إلى ذلك، تخطط الأكاديمية بالتعاون مع جامعة نورثمبريا لتوسيع مرافق الجامعة بما يتوافق مع احتياجات السوق، مما سيفتح آفاقاً جديدة للعمل في مجال المحاسبة، المالية، والخدمات المصرفية الدولية للشباب القطري والمقيمين في الدولة.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button