additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

Over 176,000 volunteers for Qatar 2022 including 1,000 nationals from blockade countries

أكثر من 176،000 متطوع في قطر 2022 بما في ذلك 1000 مواطن من دول الحصار

Over 176,000 apply to be Qatar 2022 volunteers

AFP
Doha: More than 176,000 people have applied to be volunteers for the 2022 World Cup, including 1,000 nationals from Gulf countries which have broken off all diplomatic and travel ties and imposed a blockade on tournament host Qatar, Doha organisers revealed Friday.

Figures from the Supreme Committee for Delivery and Legacy show that 176,788 people have so far applied to help at the World Cup after applications opened at the beginning of the month.
Committee figures are broken down by nationality and reveal that 597 Saudi Arabians, 380 Bahrainis and 46 Emiratis have applied.

A spokesman for the committee told AFP that the applications were from “confirmed nationals”, not just from people residing in those countries.

Saudi Arabia, Bahrain and UAE are among a group of countries which broke off all ties with Qatar since June 2017 in a regional political stand-off lasting 15 months and showing no signs of ending soon. The blockading countries closed all land, sea and air links with Doha.

The 2022 World Cup will be the first held in the Middle East and Qatar has long sought to convey it as a tournament for the whole region.

The highest number of volunteer applications comes from Indians, with almost 25,000.

Eighty-three percent of all applications are from men.

Up to 16,000 volunteers will be used in 2022 to help out across a range of functions, including communications, medical services and hospitality.

رغم انقضاء أكثر من عام على حصار قطر ورغم الإجراءات التعسفية التي تتخذها دول الحصار لمنع التضامن مع قطر وحثهم على استعداءدء شعوبهم ضد قطر ورغم الاجراءات التي قد تصل إلى الغرامة والسجن ، قطع مواطني دول الحصار الطريق على قرارات دولهم وتحدوا قرار الحصار بعد أن سجلوا في برنامج التطوع في مونديال قطر 2022 القادم .

ومع فتح باب التطوع في شهر سبتمبر الجاري أعلنت اللجنة العليا للمشاريع والإرث تقديم 178.454 شخصاً طلبات من أجل التطوع ومن بينهم 579 سعودياً، و380 بحرينياً، و46 إماراتياً،

وكانت قطر أعلنت، في 2 سبتمبر الجاري، فتح أبواب التسجيل أمام المهتمين بالتطوع كافة، من سن 16 عاماً وما فوق، ما منح الشباب العربي فرصة ذهبية للمشاركة في “أكبر تجمع كروي في العالم” يقام لأول مرة في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا.

ويفتح المونديال الآفاق أمام الطاقات الشبابية، وإتاحة فرص مختلفة أمام الخبرات والكفاءات العربية والعالمية للمشاركة في هذا الحدث العالمي، ويسارع الجميع من كافة أنحاء العالم للالتحاق ببرنامج التطوع ويشار إلى أن مواطني دول الحصار الذين قدموا في التطوع ليسوا مقيمين على أراضي دولهم حاليا .

وذكرت اللجنة العليا للمشاريع والإرث عبر حسابها إلى أن المسجلين يمثلون أكثر من 160 جنسية منهم مسجلون من 22 دولة من دول الشرق الأوسط وشمال أفريقيا كقطر، وعمان، والأردن، والسعودية، والإمارات، والبحرين، وهو ما يعكس عالمية البطولة في قطر وترحيبها بالأفراد من كافة الدول للإسهام في جهود التحضير نحو استضافة بطولة كأس العالم لكرة القدم للمرة الأولى في العالم العربي.

ومن المتوقع الاستعانة بنحو 16 ألف متطوع في مونديال قطر؛ حيث سيعمل هؤلاء في أكثر من مجال؛ كالاستقبال، والضيافة، والتسويق، والاتصال، والتواصل المجتمعي، والأمن، والإقامة، والخدمات الطبية، ومساعدة الجماهير على معرفة الطرقات والملاعب وغيرها.

وقال الأمين العام للجنة المنظِّمة لمونديال قطر، حسن الذوادي، إن الدوحة تعمل على تحقيق الوعود كافة التي قطعتها “لفتح آفاقٍ أمام الطاقات الشبابية، وإتاحة فرص مختلفة أمام الخبرات والكفاءات العربية والعالمية للمشاركة في هذا الحدث العالمي، والإسهام في ترك إرث عالمي”.

وتعهد الذوادي بـ”تنظيم نسخة مميزة واستثنائية من نهائيات كأس العالم لكرة القدم تضمن رفع اسم المنطقة العربية”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button