additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Record-equalling win gives Al Duhail edge over Persepolis

الدحيل يتخطى بيروزي بهدف وحيد

DOHA: Al Duhail edged Persepolis 1-0 in the first leg of the 2018 AFC Champions League quarter-finals for their record-equalling ninth consecutive win in the tournament in Doha, yesterday.

Young striker Almoez Ali’s goal in the first half at Khalifa International Stadium proved decisive as the Qatar football giants matched the record of South Korea’s Ulsan Hyundai tally of nine straight victories back in 2012.

QNB Stars League champions Al Duhail, however, could have earned victory by a better margin had they not missed chances to take a bigger advantage to Tehran for the second leg on September 17.

As promised by head coach Nabil Maaloul, Al Duhail started off aggressively against Persepolis in what was the first-ever clash between the two Asian clubs.

‘The Red Knights’ came close to scoring in the fourth minute but striker Youssef El Arabi failed to connect Nam Tae-hee’s header across the goalmouth.

Al Duhail continued to launch attacks and it was a 15th minute move that yielded result for the hosts. Edmilson, a summer signing for Youssef Msakni, sent in a teasing cross from the left and the unmarked Ali headed in with aplomb to get his second goal of the tournament.

Iran’s domestic champions, Persepolis then came close to equalising in the 23rd minute, but Omid Alishah’s effort flew just wide of Amine Lecomte’s goal.

The match gathered more pace with both teams exchanging attacks but failed to score as Al Duhail took 1-0 lead to the final session.

Although, Persepolis seeking the leveler came back with a renewed energy, it was a similar story in the second half with both teams lacking proper execution after coming close to scoring.

In the 48th minute, Mohammad Ansari’s left footed shot from outside the box sailed over the crossbar following a quick free-kick as Persepolis missed an opportunity to score.

Al Duhail missed a chance when Murad Naji right footed shot from outside the box went high and wide to the right in the 66th minute. A minute later, Edmilson’s right footed shot from a long range went close but missed the target.

In the 77th minute, Al Duhail defender Lucas Mendes tested Alireza Beiranvand’s reflexes with a scorching free-kick, which the latter tipped over the bar for a corner.

With no further scoring in the match, Al Duhail took the 1-0 advantage.

Meanwhile, in other match yesterday, Leo Silva and Serginho scored second-half goals to give Japan’s Kashima Antlers a deserved 2-0 victory over China’s Tianjin Quanjian in the first leg of the AFC Champions League quarter-finals at Kashima Soccer Stadium. The hosts began brightly and had an early sight on goal when Yasushi Endo headed wide from close in after a fine Koki Anzai delivery from the left, and the captain was again off target in the 14th minute as he drilled past the left post.

Endo should have broken the deadlock as the hour approached but, following good work from Silva and Anzai, the skipper fired over from 12 yards, but Brazilian Silva finally opened the scoring on the hour.

Shuto Yamamoto picked out Endo on the edge of the area and the captain’s cushioned header found its way to Silva, who lashed the ball home with a sweetly taken strike from 10 yards.

Kashima continued in the ascendency and Serginho added a stunning second in the 72nd minute when he rocketed a left-foot effort from 25 yards past Zhang to mark his AFC Champions League debut in style.

Tianjin’s star man Alexandre Pato had been quiet for the majority of the game but the Brazilian’s free-kick with 10 minutes remaining picked out Kwon Kyung-won, only for the Korea Republic defender to place his effort wide under pressure.

Kashima will travel to Tianjin for the second leg in three weeks’ time when, just like in the Round of 16 after defeating Shanghai SIPG at home, the Japanese side will have a two-goal lead to defend against Chinese opposition.

By Fawad Hussain I The Peninsula

اكتفى الدحيل بفوز صغير بهدف واحد على فريق بيروزي الإيراني، في المباراة التي جمعتهما، مساء أمس، في ملعب خليفة الدولي، في ذهاب دور ربع نهائي دوري أبطال آسيا 2018.

هدف المواجهة الوحيد حمل توقيع المعز علي في الدقيقة 15 من المباراة التي شهدت تكافؤاً بين الطرفين، دون ترجيح كفة طرف على آخر، مما يبقي الأمور مفتوحة على كل الاحتمالات، في مباراة الإياب التي ستقام في إيران 18 سبتمبر المقبل.

الدحيل وجد صعوبة بالغة في فرض أسلوب لعبه المعتاد، خصوصاً في الشوط الثاني، بعدما أغلق أمامه ضيفه الإيراني كل المنافذ، ونجح في عزل مهاجميه العربي وإدملسون، كما سهل أصحاب الأرض المهمة على الضيوف بسبب التمريرات الخاطئة الكثيرة من جل اللاعبين، فأرهق ذلك لاعبي الدفاع الذي تحمل العبء طيلة الجولة الثانية، وتسبب في إنذار لوكاس وعاصم مدبو.

الدحيل سيكون عليه إذن بذل مجهود مضاعف بعد ثلاثة أسابيع، إن أراد الاستمرار في البطولة القارية، حتى النهاية، لكون هدف التقدم الوحيد يترك الباب مشرعاً أمام الفريق الإيراني الذي سيكون مؤازراً بجماهيره الغفيرة، كما هو الحال بالنسبة لكل الأندية الإيرانية.

الشوط الأول.. الدحيل متقدم بهدف المعز

المباراة كانت مفتوحة من الجانبين، فانعكس ذلك على إيقاع اللعب الذي كان سريعاً لرغبتهما في بلوغ المرمى، سواء بالنسبة للدحيل صاحب الأرض، أو الفريق الإيراني، لأهمية الأهداف التي تسجل خارج الأرض في مثل هذه الأدوار من البطولات.

الدحيل أظهر نواياه الهجومية سريعاً منذ الدقيقة الثانية.. عندما قاد هجوماً سريعاً انتهى بتمريرة رأسية من نام تاي هي، مرت قرب القائم الأيمن لمرمى الإيرانيين، قبل أن يصل إليها يوسف العربي.

وتوج الدحيل جهوده بهدف جميل في الدقيقة 15 حمل توقيع المعز علي برأسية مركزة، مستغلاً تمريرة دقيقة من البرازيلي إدملسون من الجهة اليسرى مفتتحاً حصة التسجيل.

لم ينل هذا الهدف من عزيمة لاعبي بيروزي، فقد حافظوا على انضباطهم في الملعب وتضييق الخناق على مهاجمي الدحيل، والاعتماد على التمريرات في العمق، فكادت إحداها أن تثمر هدفاً بعد هدف المعز بدقائق معدودة، لولا تدخل لوكاس الذي حول الكرة للركنية.

وفي الدقيقة 21 تقدم المعز خطوات حتى وصل منطقة الجزاء، لكن حسين تدخل في الوقت المناسب لإبعاد الكرة من بين رجلي مهاجم الدحيل في الوقت المناسب، قبل أن يصل إلى الحارس.

أما أخطر فرص الدحيل، فكانت في الدقيقة 24، عندما توصل أوميد علي شاه بتمريرة دقيقة داخل منطقة الجزاء، وتمكن من الانفراد بالحارس ليكومت، لكنه أخطأ المرمى لتذهب الكرة خارج الملعب، مفوتاً على فريقه فرصة تعديل النتيجة.

رد فعل الدحيل جاء من المعز في الدقيقة 29، عندما سدد بقدمه، لكن الكرة مرت عالياً فوق مرمى علي رضا صفر الذي ضغط زملاؤه في الدقائق الأخيرة من الشوط الأول بحثاً عن تعديل النتيجة في الوقت الذي ضيقوا فيه الخناق على مهاجمي الدحيل مجبرين إياهم على العودة إلى وسط الملعب، لذلك كان إدملسون يجد صعوبة عندما يتوصل بالكرة لغياب المساندة من زملائه.

الشوط الثاني..

الدحيل يتراجع

بدأ بيروزي الشوط الثاني بقوة من ضربة حرة غير مباشرة 3 دقائق، بعد استئناف اللعب، لكن تسديدة الأنصاري مرت فوق مرمى كلود أمين.

الربع ساعة الأولى كانت جل دقائقها للفريق الضيف، الذي كان أكثر نشاطاً وسيطرة على الكرة، مستغلاً المشاكل التي واجهها لاعبو الدحيل في إخراج الكرة من منطقتهم بسبب التمريرات الخاطئة الكثيرة، والاكتفاء بإبعاد الكرة بدل الاعتماد على البناء من الخلف.

ضغط بيروزي كلف عاصم مدبو بطاقة صفراء في الدقيقة 60، بعد إيقافه هجمة واعدة لبيروزي قريباً من منطقة الجزاء، كما نال زميله لوكاس بطاقة ثانية، بعد ذلك بربع ساعة.

صعوبة اختراق صفوف بيروزي دفعت مراد ناجي إلى تجريب حظه بتسديدة قوية من خارج منطقة الجزاء مرت قريبة من مرمى الفريق الإيراني.

ضغط بيروزي المتزايد دفع المدرب نبيل معلول إلى إخراج لويس مارتن في مرحلة أولى، وإدخال عبدالله الأحرق في الدقيقة 68، ثم الدفع ببسام الرامي مكان عاصم مدبو في الدقيقة 76.

أما أولى الفرص الواضحة للدحيل، فتأخرت إلى حدود الدقيقة 78 عندما حصل على ضربة جزاء، تولى تسديدها لوكاس، فحولها الحارس الإيراني بصعوبة إلى ركنية.

وبعدها بأربع دقائق ضيع يوسف العربي ثاني فرصة للدحيل، بعد انفراده بالحارس، لكن تأخره في التسديد مكّن الدفاع الإيراني من التدخل في الوقت المناسب.

رغم محاولات الطرفين في الشوط الثاني، إلا أن النتيجة بقيت على حالها، لينتزع الدحيل فوزاً صعباً في انتظار مباراة الإياب.

بطاقة المباراة

الحدث: دوري أبطال آسيا 2018 (ذهاب ربع النهائي).

المكان: ملعب خليفة الدولي.

الزمان: الثلاثاء 28 أغسطس 2018 (18:30).

النتيجة: الدحيل – بيروزي الإيراني (0-1).

الأهداف: المعز علي (د:15) للدحيل.

الإنذارات: عاصم مدبو، ولوكاس مينديز من الدحيل، وسياماك نيماتي، ومحمد الأنصاري من بيروزي.

الطرد: لا أحد.

تشكيلتا الفريقين

الحارس كلود أمين ليكومت، محمد موسى، لوكاس مينديز، لويس مارتن (عبدالله الأحرق -68-)، نام تاي هي، يوسف العربي، سلطان آل بريك، المعز علي (بسام الراوي -76-)، مراد ناجي، عاصم مدبو، إدملسون دا سيلفا (علي عفيف -86-).

المدرب: نبيل معلول

الحارس علي رضا صفر، خليل زادة شجاعي، سيد جلال حسيني، بشار بونيان، أحمد نور الله، كمال الدين كميابينيا، حسين مهيني، محمد الأنصاري، أوميد علي شاه، علي علي-بور (غودوين مينشا)، سياماك نيماتي (آدم حماتي -88-).

المدرب: برانكو إيفانوفيتش

الحكام

طاقم تحكيم عراقي مكون من:

محمد قاسم (حكم ساحة)، مؤيد علي (حكم مساعد أول)، الواثق السويدي (حكم مساعد ثانٍ)، أمير حسين (حكم رابع).;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button