💰 Business

Raffle offer for Ooredoo Passport customers

«ooredoo» تطلق مع السوق الحرة حملة الجوائز الصيفية للمسافرين

Ooredoo has launched a new raffle draw offering customers the chance to win one of five summer hampers worth QR20,000 each when buying an Ooredoo Passport Card at Hamad International Airport. The raffle draw aims to thank customers for choosing Ooredoo and using the Ooredoo Passport before travelling in the hot summer season. To enter the raffle draw, travellers simply need to purchase an Ooredoo Passport Card at Qatar Duty Free or the Ooredoo kiosk at Hamad International Airport departure terminal to receive a raffle ticket. Customers then need to fill in and drop their raffle ticket at any Qatar Duty Free raffle box at Hamad International Airport before October 1, 2018 to enter the raffle draw, which will take place on October 5 and winners will be contacted through e-mail or phone.

Ooredoo Passport customers get 100 roaming minutes for all incoming and outgoing calls and 1GB of roaming mobile data for just QR100. The Ooredoo Passport is available in more than 100 countries and customers can use their roaming allowance within Ooredoo’s Passport network of more than 225 roaming partners. For more information on the Ooredoo Passport, visit www.ooredoo.qa/op.

أطلقت «ooredoo»، يوم أمس، حملة جديدة تتيح للعملاء فرصة الفوز بواحدة من خمس جوائز صيفية تبلغ قيمة كل منها 20.000 ر.ق عند شراء بطاقة جواز «ooredoo» في مطار حمد الدولي.

وصممت هذه المسابقة لمكافأة العملاء على اختيارهم خدمات «ooredoo»، وخصوصاً المسافرين الذين يستخدمون خدمة جواز «ooredoo»، ويستفيدون من مزاياها الرائعة عند تفعيلها قبل السفر خلال الصيف.

وكل ما على المسافرين فعله للدخول في السحب على هذه الجوائز القيمة، هو شراء بطاقة جواز «ooredoo» من السوق الحرة قطر، أو ركن «ooredoo» في مبنى المغادرين بمطار حمد الدولي، وبعد ذلك سيتم تزويدهم ببطاقة خاصة تتيح لهم الدخول إلى السحب على الجوائز.

وللدخول في السحب، سيحتاج المسافرون إلى تعبئة المعلومات المطلوبة في بطاقة السحب، ومن ثم وضعها في الصناديق المخصصة في أي من فروع السوق الحرة قطر بمطار حمد الدولي قبل يوم 1 أكتوبر 2018. وسيقام السحب يوم 5 أكتوبر 2018، وسيتم التواصل مع الفائزين عبر المكالمات أو البريد الإلكتروني.

ويعد جواز «ooredoo» من الخدمات المميزة التي تقدمها الشركة، إذ يحصل العملاء من خلاله على 100 دقيقة لاستقبال وإجراء المكالمات أثناء التجوال، بالإضافة إلى 1 جيجابايت من البيانات مقابل 100 ر.ق فقط.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format