additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Police SC Beat Al Gharafa in Volleyball League

فوز الشرطة على الغرافة في الدوري العام للكرة الطائرة

QNA

Doha: Police SC defeated Al Gharafa 3-0 on Friday in the second round of the Men’s Volleyball League.

Police SC raised their tally to six points on top of the league table. Al Gharafa’s tally remained at three points.

The ten-team league is held at the hall of Qatar Volleyball Association amid the application of COVID-19 preventative measures.

On Saturday, Al Ahli take on Al Khor and Al Shamal face Al Sadd. Al Arabi play with Al Wakrah and Al Rayyan face Qatar SC on Sunday. 

قنا

الدوحة: حقق فريق الشرطة الفوز على الغرافة بنتيجة (3 – صفر) في المباراة التي جرت بينهما مساء الأمس في افتتاح مباريات الجولة الثانية من القسم الأول في الدوري العام للكرة الطائرة للرجال الذي تستمر منافساته حتى الثاني من شهر ديسمبر المقبل.

وجاءت نتائج أشواط المباراة بواقع / 25 -21 و 25 – 22 و 25 – 19 /، وكان مستوى المباراة جيد من الفريقين رغم الأفضلية الواضحة في نتيجة الاشواط لصالح الشرطة .

وهذا الفوز رفع رصيد الشرطة إلى 6 نقاط في صدارة الترتيب ، فيما تجمد رصيد الغرافة عن 3 نقاط .

ويشارك في الدوري 10 فرق، وتقام جميع مبارياته على صالة اتحاد اللعبة وسط تطبيق للإجراءات الاحترازية المتبعة بالبلاد للحد من انتشار فيروس كورونا /كوفيد- 19/.

وستتواصل مباريات الجولة الثانية من الدوري اليوم / السبت / بمباراتين تجمع الأولى الأهلي مع الخور وفي الثانية يلعب الشمال مع السد ، على ان تختتم هذه الجولة بعد غد بمباراتين ايضا تجمع العربي مع الوكرة ، والريان مع قطر .

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button