additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

QIB & Mastercard offer cash prizes to cardholders during travel

«المصرف» و«ماستركارد» يقدّمان جوائز نقدية لحاملي البطاقات خلال سفرهم

Qatar Islamic Bank (QIB) has teamed up with MasterCard to launch a summer promotion, titled ‘Win Weekly with QIB Mastercard Cards’, with a grand prize of QR100,000.

The promotion runs from the beginning of July until the end of September.

Customers can take advantage of extra rewards this summer, with every transaction of QR500 spent overseas entitling them to enter the draw for a chance to win prizes, the bank has said in a statement.

Customers who use their QIB Mastercard debit card for a minimum transaction of QR500 – excluding ATM transctions – outside Qatar will get the chance to win QR10,000 weekly, while one grand prize winner will get QR100,000 at the end of the campaign.

D Anand, general manager of QIB Personal Banking Group, said: “Summer is an exciting time for our customers, filled with shopping, travel and entertainment. We want to extend our appreciation for our customers’ loyalty to the QIB Mastercard by rewarding them with cash prizes, especially during the summer months that are accompanied by additional expenses.”

QIB and Mastercard will reward a total of 12 winners and one grand prize winner. To be eligible for the prize draw, customers need to use QIB’s Mastercard debit card outside Qatar.

The draws will be conducted in the presence of representatives from MasterCard on the QIB premises along with Ministry of Economy and Commerce.

أطلق مصرف قطر الإسلامي (المصرف)، بالتعاون مع «ماستركارد»، حملة الصيف تحت عنوان «اربح أسبوعياً مع بطاقات ماستركارد» التي بدأت من أول يوليو وتستمر حتى نهاية سبتمبر.

وسيحصل العملاء على مكافآت نقدية هذا الصيف، حيث سيكون بإمكانهم الدخول في عملية سحب على جوائز قيّمة عند استخدامهم بطاقات الخصم «ماستركارد البلاتينية» و»وورلد» لمشترياتهم خارج قطر.

وسيحظى العملاء الذين يستخدمون بطاقات الخصم «ماستركارد» من «المصرف» خارج قطر، بفرصة الفوز بالجائزة الكبرى وقدرها 100.000 ريال، على أن يكون الحد الأدنى للاستخدام 25.000 ريال خلال فترة العرض، كما أن هناك جوائز أسبوعية قدرها 10.000 ريال، على أن تكون المشتريات الدولية بقيمة 500 ريال لكل عملية ليتمكنوا من الحصول على فرصة لدخول السحب. ولا يشمل هذا العرض عمليات السحب النقدي من أجهزة الصرف الآلي.

إجازات

وتعليقاً على هذا، قال السيد د. أناند، المدير العام لمجموعة الخدمات المصرفية للأفراد في «المصرف»: «موسم الصيف هو الفصل الذي يستمتع فيه الناس بوقتهم؛ فهو موسم التسوق والسفر والترفيه.

وتعبيراً عن تقديرنا وشكرنا لعملائنا على ولائهم واستخدامهم لبطاقات الخصم (ماستركارد) من (المصرف)، فإننا نقوم بمنحهم جوائز نقدية، ولا سيما خلال أشهر الصيف التي يصاحبها المزيد من المصاريف والنفقات».

وسيمنح «المصرف» و«ماستركارد» جوائز أسبوعية إلى 12 فائزاً، وستكون الجائزة الكبرى من نصيب فائز واحد. وللدخول في السحب على الجوائز، يجب على العملاء استخدام بطاقات الخصم «ماستركارد» من «المصرف» خارج قطر. وسيجري السحب بحضور ممثلين عن شركة «ماستركارد» ووزارة الاقتصاد والتجارة في مقر «المصرف».

وتقدّم بطاقات الخصم «ماستركارد» الصادرة عن «المصرف»، والمقبولة في ملايين المتاجر حول العالم وعبر الإنترنت ولدى أكثر من 1.8 مليون صراف آلي في العالم، أقصى درجات المرونة والمكافآت للعملاء أينما كانوا في العالم. كما توفر البطاقات للعملاء السهولة والأمان للتسوق، بالإضافة إلى منحهم خصومات، وخدمات مساعدة شخصية، وتأميناً على السفر، وضماناً ممدداً على المشتريات وحماية للمشتريات.

QIB & Mastercard offer cash prizes to cardholders during travel

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button