additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📱 Technology

Ooredoo launches new Fleet Management IoT solution

Ooredoo تطلق حلاً جديداً لإدارة الأسطول يعتمد تقنية إنترنت الأشياء

DOHA: Ooredoo, one of the region’s leading ICT and IoT providers, is further expanding its innovative portfolio, with the launch of Ooredoo Fleet Management. The solution can help organisations drive to new levels of business competitiveness with their vehicle fleets, routes, and drivers.

Ooredoo’s Fleet Management service, based on a digital platform by Geotab, a global fleet management leader, is one of Qatar’s leading examples of IoT solutions for businesses. Ooredoo Fleet Management leverages sensors on vehicles, which transmit data on Ooredoo’s secure and highly-available network through the Ooredoo IoT Connect platform, then analysed by software for real-time decision-making in daily business operations.

Using Ooredoo Fleet Management, organisations can receive in-depth fleet information and reporting, including driver behaviour, engine and vehicle status, and location tracking. Organisations can then analyse the data to design custom maps and optimise their routes to better serve their customers, reduce vehicle mileage and fuel consumption, be alerted early to potential critical repairs, and integrate important data with third party applications.

Yousuf Abdulla Al Kubaisi, Chief Operating Officer, Ooredoo Qatar, said: “Ooredoo continues to drive innovation, to ensure that we truly are a one-stop ICT leader for Qatar. Ooredoo Fleet Management is Qatar’s leading IoT solution, designed to transform organisations involving fleet and field workforces. Using Ooredoo Fleet Management, Qatar’s organisations can drive new levels of customer satisfaction, fleet efficiencies, driver safety and productivity, and cost optimisation on maintenance and fuel.”

Supporting organisations as they scale up, Ooredoo’s Fleet Management web-based reporting platform can support a virtually unlimited number of vehicles and users. Ooredoo Fleet Management is provided as a one-stop-shop solution, including all the system components, in-vehicle installations, and enterprise-grade mobile IoT connectivity.

The Ooredoo Fleet Management platform is very flexible, and can be easily customised to cater to the needs of different industries and sectors. Among the key sectors that could benefit from the solution are sales and services; transportation (including taxis, buses, and rental cars); logistics and delivery; construction and heavy equipment; energy (oil and gas); government and public safety responders; and utilities, healthcare, or waste management.

Vishnu Perumalsamy, Managing Director of Geotab MEA, added: “As a global provider of open IoT fleet management platform services, we are thrilled to partner with national and international carriers. We continue to drive our ongoing innovations, to ensure that we make great strides towards impactful improvements.

ضمن إطار سعيها لتوسيع مجموعة ابتكاراتها وحلولها للأعمال، أعلنت Ooredoo اليوم الثلاثاء 03-07-2013 عن إطلاق حل جديد لإدارة الأسطول.

ويهدف هذا الحل الجديد لمساعدة المؤسسات والهيئات في تحقيق مستويات أعلى من التنافسية من خلال إدارة أساطيل المركبات التابعة لها ومتابعة مساراتها وسائقيها.

تعتبر خدمة Ooredoo لإدارة الأسطول، والمرتكزة إلى نظام رقمي أنتجته شركة Geotab العالمية الرائدة في حلول إدارة الأساطيل، مثالاً مهماً على حلول إنترنت الأشياء IoT الموجهة للشركات.

إذ أن حل Ooredoo لإدارة الأسطول يستفيد من وجود أجهزة استشعار على المركبات تقوم بإرسال البيانات عبر شبكة Ooredoo الآمنة والتي تتميز بتوافرها الواسع من خلال نظام Ooredoo IoT Connect، ومن ثم تحليله باستخدام برنامج خاص لاتخاذ القرارات في عمليات الشركة اليومية.

ويمكن للشركات من خلال استخدام حل Ooredoo لإدارة الأسطول استقبال معلومات وتقارير تفصيلية عن الأسطول تشمل متابعة حركة السائق، وحالة المحرك والمركبة، وتتبع الموقع.

يمكن للمؤسسات أيضاً القيام بتحليل البيانات لتصميم خرائط خاصة لتحسين مساراتها بحيث تخدم العملاء بشكل أفضل، وتخفض في الوقت ذاته المسافة التي تقطعها تلك المركبات، ما يخفض بالتالي من استهلاك الوقود. كما يوفر هذا الحل إشعارات مبكرة عند الحاجة لإجراء أعمال الصيانة الضرورية، ويمكّن المؤسسات من دمج البيانات المهمة مع التطبيقات التي ينتجها طرف ثالث.

وبهذه المناسبة قال يوسف عبدالله الكبيسي، رئيس العمليات في Ooredoo قطر: “تواصل Ooredoo مسيرتها لتحفيز الابتكار وذلك ضمن سعينا لنكون المزود الرائد لخدمات الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات المتكاملة في قطر. ويعتبر حل Ooredoo لإدارة الأسطول أحد أبرز حلول إنترنت الأشياء في قطر، وصممناه للارتقاء بأعمال المؤسسات التي تستخدم أساطيل النقل أو تضم فرقاً متنقلة من العاملين. وباستخدام حل Ooredoo لإدارة الأسطول ستتمكن المؤسسات في قطر من الوصول إلى مستويات جديدة فيما يتعلق برضا العملاء، والكفاءة في إدارة الأسطول، ورفع الإنتاجية والمحافظة على سلامة السائقين، وتخفيض تكاليف الصيانة والوقود”.

ولدعم المؤسسات التي ترغب في التوسع بأعمالها، فإن نظام إعداد تقارير إدارة الأسطول المستند إلى الإنترنت من Ooredoo يدعم افتراضياً عدداً غير محدود من المركبات والمستخدمين. ويتوفر حل Ooredoo لإدارة الأسطول كحل شامل يتضمن جميع المكونات اللازمة من أنظمة يتم تركيبها في المركبات، وأخرى مخصصة للمؤسسات ومعتمدة على تقنية إنترنت الأشياء الجوالة.

ويتميز حل Ooredoo لإدارة الاسطول بمرونته الكبيرة، ويمكن تخصيصه وتكييفه بسهولة لخدمة احتياجات مختلف القطاعات. ومن بين القطاعات المهمة التي يمكنها الاستفادة من هذا الحل هي قطاع المبيعات والخدمات، والنقل (بما فيها الحافلات وسيارات الأجرة والسيارات المستأجرة)، وقطاع الخدمات اللوجستية والتوصيل، وقطاع الإنشاءات والمعدات الثقيلة، وقطاع الطاقة، وقطاع النفط والغاز، والقطاع الحكومي والإدارات المعنية بالاستجابة للحالات الطارئة، والخدمات، والرعاية الصحية، وإدارة النفايات.

وفي هذه السياق، قال فيشنو بيرومالسامي، المدير الإداري لشركة Geotab في الشرق الأوسط وإفريقيا: ” بصفتنا مزوداً عالمياً لخدمات أنظمة إدارة الأسطول المفتوحة عبر إنترنت الأشياء، فإننا متحمسون دائماً للشراكة والتعاون مع مقدمي خدمات الاتصالات الوطنيين والعالميين. كما أننا مستمرون في دعم ابتكاراتنا الحالية لضمان تحقيقنا لخطوات هامة نساعد من خلالها الشركات على تطوير أعمالها. ومن خلال استخدام حل Ooredoo لإدارة الأسطول المستند إلى نظام Geotab المفتوح، والمزود من خلال شركة ألتران الرائدة في الحلول الهندسية والبحث والتطوير وشريكنا العالمي لتقنية إنترنت الأشياء، ستتمكن المؤسسات من الحصول على مستوى أعلى من التحكم في عملياتها وتتبع أسطولها والعاملين لديها للحصول إلى أداء أفضل.”

أما عملاء Ooredoo من الشركات فيمكنهم الاستفادة من مزايا Ooredoo، التي تجعل من Ooredoo الشركة الأفضل بالنسبة للشركات بفضل المواهب الكثيرة التي توظفها ولامتلاكها أفضل الشبكات الثابتة والجوالة، وتوفيرها أوسع مجموعة من خدمات وحلول الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات، إضافة إلى كونها الشريك الموثوق به منذ أكثر من 60 عاماً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format