additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📱 Technology

Is your WhatsApp group out of control? Here is the solution

«واتس آب».. وداعاً لرسائل المجموعات المزعجة

Are you sick of WhatsApp groups being flooded with thank-you messages after each and every message‚ or photographs or bickering as members dissect each announcement?

On Monday‚ WhatsApp added a new feature that now allows only the administrator of a WhatApp group to send messages and to decide who else can become administrators to limit and make communication more efficient.

“One way people use groups is to receive important announcements and information‚ including parents and teachers at schools‚ community centres‚ and non-profit organisations. We’ve introduced this new setting so admins can have better tools for these use cases‚” WhatsApp said in their announcement.

To use these features‚ make sure you have the latest version of WhatsApp.

Here is how to limit who can post messages on a WhatsApp group:
– Open the WhatsApp group that you are the administrator of;
– Open “Group info”;
– Tap on “Group settings”;
– Tap on “Send messages”; and
– Select “Only admins”.

To add or make a member of the group an administrator:
– Open the WhatsApp group that you are the administrator of;
– Open “Group info”;
– Tap on “Group settings”
– Tap on “Edit group admins”; and
– Select the participants you want to make a group administrator.

هل سبق لك أن قررت مغادرة مجموعة على «واتس آب» لكثرة الرسائل التي تصلك؟ أنت لست وحدك، بل إن الكثيرين يتقاسمون معك ذلك، وهو ما جعل المشرفين على «واتس آب» يطورون تقنية تضع حداً لسيل الرسائل التي يتم تبادلها عبر المجموعات.

مع مرور الوقت بات تطبيق «واتس آب» -التابع لشركة «فيس بوك»- يكتسب أهمية كبيرة في حياة الكثيرين، الذين أصبحوا يعتمدون عليه في تبادل الرسائل الشخصية.

وتعزز دور «واتس آب» أكثر عندما ظهرت خدمة الدردشة الجماعية في شكل مجموعات، بيد أنه بقدر ما يُسهل «واتس آب» التواصل بين الناس في مناطق مختلفة من العالم بقدر ما يبدي كثير من المستخدمين انزعاجهم من سيل الرسائل والصور والفيديوهات التي تصلهم من المجموعات المسجلين فيها على «واتس آب».

لذلك، طور المشرفون على هذا التطبيق -واسع الانتشار- تقنية جديدة، تمكن المشرفين على المجموعات من وضع حد لسيل الرسائل التي يرسلها أعضاء المجموعات، فكيف ذلك؟

حسب ما جاء في موقع صحيفة «برلينر تسايتونغ» الألمانية، فإن المشرفين على المجموعات «الأدمن» يمكنهم حصر المحادثات على المسؤولين عن المجموعة فقط، وبالتالي، فإن المشاركين العاديين سيصبح بإمكانهم قراءة الرسائل دون التمكن من إرسال رسائلهم الخاصة.

ولتفعيل ذلك، ما عليك سوى الانتقال إلى إعدادات المجموعة، ثم الضغط على علامة التبويب «إرسال الرسائل»، واختيار «المسؤولون فقط»، بدل «كل المشاركين»، وذلك بحسب ما نشرته صحيفة «ذي صن» البريطانية. وبمجرد القيام بذلك، ستظهر رسالة في الدردشة الجماعية تقول: «لقد غيرت إعدادات هذه المجموعة للسماح للمسؤولين فقط بإرسال رسائل إلى هذه المجموعة».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format