additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education

Winners of Destination Imagination contest honoured

مجلس أمناء الجامعة يكرّم الفائزات في مسابقة «وجه وجهتك» الدولية

DOHA: Vice-Chairman of Qatar University’s (QU) Board of Regents Sheikh Dr Abdulla bin Ali Al Thani yesterday honoured the students who won first place in scientific and improvisational challenges in the Destination Imagination (DI) 2018 which took place in Tennessee on May 23-26.

The students Aldana Ali Alyafei and Suhila Tariq Zaffer (QU College of Engineering), Sameera Hamad AlMuraikhi (QU College of Business and Economics), Sumaya Tariq Zaffer, Raja Mohamed Aderdor and AL Anqa Alharbi (QU College of Arts and Sciences), and Fatima Al Mansouri (QU College of Education) represented QU Destination Imagination competition in the scientific and improvisational challenges.

Sheikh Dr Abdulla bin Ali Al Thani was joined by QU President, Dr. Hassan Al Derham, and QU VPs, officials, and staff.

The finals of the scientific challenge witnessed a strong competition between the State of Qatar, China and the US. As the culminating event of the DI season, Global Finals provides finalists with the opportunity to showcase their top-scoring innovative solutions in the areas of science, technology, engineering, arts and mathematics (STEAM), as well as service learning and improvisation, at the world’s largest celebration of creativity. The solutions were assessed by a panel of trained judges, ranging from educators to entrepreneurs to engineers, and were scored on a variety of elements, including originality, workmanship, presentation, and teamwork.

QU Director of Student Services and Activities Dr. Abdulla Al Yafei congratulated the winning students saying: “We are proud of our students’ achievement. The university is not limited to classroom learning. At QU, the students are engaged in programs and activities that contribute to enhancing their practical, leadership, problem-solving and teamwork skills.”

كرّم مجلس أمناء جامعة قطر، أمس الخميس، طالباته الفائزات بالمركز الأول ضمن فئتي التحدي العلمي والتحدي الفوري، حيث شاركت في هذه التحديات فرق تمثل 18 دولة، بالإضافة إلى 45 ولاية أميركية، وذلك في نهائيات مسابقات «وجه وجهتك» الدولية التي أقيمت في مدينة نوكسفيل بولاية «تينيسي» في الولايات المتحدة الأميركية، خلال الفترة من 23 إلى 27 مايو الماضي.

وأشاد د. عبدالله اليافعي مدير شؤون الحياة الطلابية والخدمات في جامعة قطر بهذا التكريم الذي خصصه مجلس أمناء الجامعة لطالبات الجامعة المتميزات، وقال: «إنه دليل واضح على أن المسؤولين بجامعة قطر من أعلى المستويات لديهم اهتمام كبير ومتابعة دقيقة لما يحققه طلاب الجامعة من تميز»، وأضاف أن هذا التكريم سيكون مستمراً في كل المناسبات التي يحقق فيها طلبة الجامعة فوزاً أو جوائز على مستوى دولي.

وقال الدكتور اليافعي: «نحن فخورون بإنجاز طلابنا، ودور الجامعة لا يقتصر على التعليم في الفصول الدراسية، وطلبة الجامعة يشاركون بقوة في برامج وأنشطة تساهم في تعزيز المهارات العملية والقيادية وحل المشكلات ومهارات العمل الجماعي لإعدادهم لسوق العمل».

وأشار إلى أن هذه الكفاءات الوطنية العالية تلعب دوراً رئيسياً في التغلب على التحديات الناجمة عن الوضع الحالي لحصار قطر، كما ستساهم في تحقيق خطط التنمية المستقبلية.

وعبرت الطالبات المكرمات عن شكرهن العميق لإدارة الجامعة ولمجلس الأمناء على هذا التكريم، وأكدن استمرارهن في البحث العلمي والعمل على تحقيق التميز.

وأكدت الطالبة سميرة حمد المريخي فرحتها بهذا التكريم قائلة: «نحن فخورون بهذا الإنجاز. سننشئ نادياً لنقل معارفنا وخبراتنا إلى الطلاب الآخرين من أجل إعدادهم للمشاركة في المسابقات الدولية».

وقالت الطالبة فاطمة المنصوري: «يؤكد هذا الإنجاز على أهمية الاستثمار في القوى البشرية لبناء أمة وتحقيق النجاح».

وفي ختام الحفل، قام سعادة الشيخ الدكتور عبدالله بن علي آل ثاني عضو مجلس الإدارة، والعضو المنتدب لمجلس أمناء جامعة قطر، بتكريم الطالبات الفائزات، وهن: الدانة اليافعي، سميرة المريخي، سمية طارق، سهيلة طارق، رجاء محمد، فاطمة المنصوري، العنقاء عبدالعزيز الحربي.

يذكر أن جامعة قطر هي أول جامعة عربية تشارك في هذه المسابقة الدولية، حيث نظمت مسابقات «وجه وجهتك» محلياً من قبل مؤسسة الفيصل بلا حدود، وفاز فريق جامعة قطر بالمركز الأول على مستوى الدولة، الأمر الذي أهل الفريق للمشاركة في المسابقة الدولية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button