additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

MME honours public cleaning workers for hard work and dedication

وزير البلدية يكرّم عمال النظافة

Doha: The Ministry of Municipality and Environment honoured a number of public cleaning workers in recognition of their efforts in serving the State in general and their contribution to the cleanliness of the public utilities, on the occasion of the International Workers’ Day.

Minister of Municipality and Environment, H E Mohammed bin Abdullah Al Rumaihi, praised the efforts exerted by the workers in the service of the homeland and the preservation of the cleanliness and safety of the environment of Qatar, stressing that they are an essential element in maintaining cleanliness in different regions of Qatar.

The Director of the General Cleanness at the Ministry of Municipality and Environment, Safar Mubarak Al Shafi, stressed that this honouring for a group of cleaning workers comes within the framework of the Ministry’s interest in appreciating the hard work of its employees in the different fields and comes within the overall approach of the State of Qatar in taking care of all workers who contribute to the development process in the state.

كرم سعادة السيد محمد بن عبد الله الرميحي وزير البلدية والبيئة، عدداً من عمال النظافة العامة، تقديراً لما يبذلونه من جهود في خدمة الوطن بشكل عام، ومساهمتهم في نظافة المرافق العامة بالدولة، وذلك بالتزامن مع يوم العمال العالمي الذي يصادف أول مايو من كل عام.

وقد وجه سعادة وزير البلدية والبيئة كلمة شكر وتقدير للعمال بمناسبة الاحتفال بهذا اليوم على جهودهم المبذولة في مجال خدمة الوطن، والحفاظ على نظافة وسلامة بيئة قطر، متمنياً لهم يوماً سعيداً بمناسبة الاحتفال باليوم العالمي للعمال، ومؤكداً أنهم يعتبرون عنصراً أساسياً في الحفاظ على النظافة بمختلف مناطق الدولة.

وفي السياق نفسه أكد السيد سفر مبارك آل شافي مدير إدارة النظافة العامة بوزارة البلدية والبيئة، أن هذا التكريم لفئة من عمال النظافة يأتي في إطار اهتمام الوزارة برعاية جميع الكوادر العمالية لديها، تقديراً لما يقدمونه من أعمال ميدانية شاقة تحظى بتقدير الجميع، وذلك بمختلف مجالات العمل بالوزارة، ويأتي ذلك أيضاً ضمن النهج العام لدولة قطر في رعاية جميع العمال الذين يساهمون في مسيرة التنمية والتطور التي تشهدها البلاد.

وأضاف أنه في إطار حرص واهتمام الوزارة بالعمالة، فقد وفرت لهم العديد من الخدمات والرعاية، منها توفير سكن خدمي متكامل ومثالي يتوافر فيه جميع الخدمات والمرافق المهمة، بالإضافة لوسائل نقل حديثة، فضلاً عن الملابس المناسبة والمميزة والتي تتناسب مع طبيعة الأجواء في قطر، بالإضافة لتوفير عربات نظافة جديدة مظللة وذلك للوقاية من أشعة الشمس. كما اعتمدت الوزارة منذ سنوات نظام العمل خلال الفترة المسائية بجميع مناطق الدولة بهدف الحفاظ على سلامتهم من المخاطر.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button