additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Sudan Minister praises Qatar’s support of sports

وزير الشباب والرياضة السوداني يثمن الدعم القطري للنهوض بالقطاع الرياضي في بلاده

Khartoum: The Minister of Youth and Sports of Sudan Dr Abdel Karim Musa Abdel Karim, praised yesterday the support provided by the State of Qatar to advance sports in his country, pointing to the positive impact the great sporting progress of the State of Qatar is having on his country.

This came during his remarks yesterday to Sudanese radio, in which he said that the doors of the State of Qatar has been wide open for Sudanese sport since ancient times, considering the level of support provided now as distinguished links between the two countries.

He stressed that the Sudan-Qatari sports cooperation opens up broad horizons for the development of Qatari national experiences and successes in the field of sports.

The Doha Peace Agreement laid the foundations for the renaissance of sports, as the model villages established by Qatar in Darfur have allocated large areas for sports infrastructure and youth.

ثمن الدكتور عبد الكريم موسي عبد الكريم وزير الشباب والرياضة في السودان الدعم الذي تقدمه دولة قطر لبلاده للنهوض بالقطاع الرياضي عموما، مشيرا إلى المساهمات الإيجابية والملموسة في بلاده والمستفادة من التقدم الرياضي الكبير الذي تشهده دولة قطر عالميا.

جاء ذلك خلال تصريحات له اليوم للاذاعة السودانية، قال فيها إن أبواب دولة قطر ظلت مشرعة للرياضة السودانية منذ القِدَم نتيجة لتميز العلاقات، معتبرا أن ما يتم الآن من دعم ومساندة يأتي وصلا للصلات الرياضية القوية والمتميزة بين البلدين.

وكشف عبد الكريم أن وزارته تخطط للاستفادة القصوى من التقدم الرياضي الذي تم في دولة قطر خاصة فيما يتعلق بموجهات الرئيس السوداني عمر البشير بضرورة احداث تحضيرات علمية وعملية مدروسة ليكون السودان حاضرا وفاعلا في مشاركته في نهائيات منافسات كأس العالم في العام 2022 والتي ستستضيفها دولة قطر.

ولفت إلى أن المكتسبات التي تحققت وفي مقدمتها تفعيل النشاط الرياضيودعم طاقات الشباب وتكوين فرق ومنتخبات النازحين في دارفور “تم برعاية قطرية كريمة”.

وأكد أن التعاون الرياضي السوداني القطري يفتح للسودان أفاقا رحبة لتكوين الخبرات والتجارب والنجاحات القطرية الدولية متاحة له في المجال الرياضي.

جدير بالذكر أن اتفاق سلام الدوحة أرسى بنيات اساسية للنهضة الرياضية ، حيث أن القرى النموذجية التي انشأتها دولة قطر في كافة ولايات دارفور أفردت مساحات واسعة للبنية التحتية الرياضية والشبابية.

ويشار إلى أن وزارة الشباب والرياضة في السودان استجابت لمتطلبات وثيقة الدوحة التي نتج عنها تكوين أكثر من 54 فريقا لكرة القدم وأخرى للأنشطة الرياضية المختلفة وإقامة الشبكات الشبابية للإنتاج ومؤسسات التمويل الداعمة لذلك.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button