additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🇶🇦 DOHA

Meteorology Department warns of thundery rain, strong wind

الأرصاد تحذر من أمطار رعدية ورياح قوية متوقعة على الساحل

Doha: Weather inshore until 6 pm on Wednesday will be slight dusty and partly cloudy to cloudy at times with chance of rain at places thundery at times, the Department of Meteorology said in its daily weather report, warning of expected thunder rain associated with sudden strong wind.

Offshore, it will be slightly dusty and partly cloudy to cloudy at times with scattered rain maybe thundery at times, the report added, warning of expected thunder rain associated with strong wind and high sea.

Wind inshore will be mainly northwesterly 08 to 18 knot, reaching 32 knot during thundery rain. Offshore, it will be northeasterly to southeasterly 05 to 15 knot, reaching 30 knot during thundery rain.

Visibility will be 04 to 08/03 kilometer or less at places at times.

Sea state inshore will be one to three feet, reaching five feet at places at times, while offshore it will be two to four feet, reaching nine feet during thundery rain.

حذرت إدارة الأرصاد الجوية من أمطار رعدية متوقعة تصاحبها رياح قوية مفاجئة على الساحل، ومن أمطار رعدية تصاحبها رياح قوية وموج عال في عرض البحر.

وتوقعت أن يكون الطقس الليلة وحتى الساعة السادسة من صباح يوم غد، الخميس، غائما جزئيا إلى غائم يصاحبه غبار خفيف مع فرصة لأمطار قد تكون رعدية ببعض المناطق على الساحل.. وفي عرض البحر يكون الطقس غائما جزئيا إلى غائم يصاحبه غبار خفيف مع فرصة لأمطار متفرقة قد تكون رعدية أحيانا.

وتكون الرياح على الساحل شمالية شرقية إلى شرقية بسرعة تتراوح بين 6 و 16 عقدة، وتصل إلى 30 عقدة خلال الأمطار الرعدية.. وفي البحر تكون الرياح في أغلبها شمالية شرقية إلى جنوبية شرقية بسرعة تتراوح بين 5 و15 عقدة، وتصل إلى 30 عقدة ببعض المناطق خلال الأمطار الرعدية.

ويتراوح مدى الرؤية الأفقية بين 4 و 8 كيلومترات، وينخفض إلى 3 كيلومترات أو أقل ببعض المناطق أحيانا.

ويتراوح ارتفاع الموج على الساحل بين قدم واحدة وثلاث أقدام، ويرتفع إلى خمس أقدام أحيانا ببعض المناطق.. وفي البحر يتراوح بين قدمين وأربع، ويرتفع إلى تسع أقدام ببعض المناطق خلال الأمطار الرعدية.

أدنى درجة حرارة متوقعة في الدوحة 26 درجة مئوية.

وتكون مواعيد المد والجزر كالتالي:

الدوحة: أعلى مد في الثانية والربع ليلا.. وأدنى جزر في السابعة مساء.

الوكرة: أعلى مد في الثانية والنصف ليلا.. وأدنى جزر في السابعة إلا الربع مساء.

مسيعيد: أعلى مد في الرابعة إلا الربع ليلا.. وأدنى جزر في الثامنة إلا الربع مساء.

الخور: أعلى مد في الواحدة والربع ليلا.

الرويس: أعلى مد في الثانية والربع ليلا.. وأدنى جزر في الثامنة والنصف مساء.

دخان: أعلى مد في السابعة إلا الربع مساء.. وأدنى جزر في الواحدة إلا الربع ليلا.

تشرق الشمس غدا بحول الله تعالى عند الساعة الخامسة و 13 دقيقة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button