additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government🦠Coronavirus

MoI: Make sure to have no more than two individuals in your car

وزارة الداخلية: احرص على ألا يكون في سيارتك الخاصة أكثر من شخصين

Tribune News Network – Doha

The Ministry of Interior on Friday called on people in Qatar to avoid travels in private cars if the number of passengers (including the driver) is more than two.

In a tweet, the ministry urged the public to make sure that “no more than two people” travel in a private car.

This is the latest in a series of precautions the ministry has advised the public to follow to contain the spread of coronavirus, which has infected more than 8,500 people and claimed 10 lives in Qatar.

The ministry reminded that it was a “national and moral duty” of the public to adhere to preventive measures against COVID-19.

source: qatar-tribune

الدوحة – الشرق

جددت وزارة الداخلية التأكيد على أهمية الالتزام بالإجراءات الاحترازية التي تتخذها الدولة للوقاية من فيروس كورونا السمتجد “كوفيد 19” والحد من انتشاره.

وقالت عبر حسابها بموقع تويتر مساء اليوم الجمعة إن حرصك على الالتزام بالإجراءات الوقائية لمنع انتشار فيروس كورونا واجب وطني وأخلاقي، مضيفة: احرص على ألا يكون العدد المتواجد في سيارتك الخاصة أكثر من شخصين فقط.

وفي تغريدة سابقة قالت الداخلية: “يرجى التقيد بقرار منع التجمعات، ضمانا لبيئة صحية آمنة، وحفاظا على سلامة الجميع .. في رمضان اقترب لربك وابتعد عن الناس”.

وكانت الداخلية جددت التحذير في 20 مارس الماضي من أي تجمعات في الأماكن العامة ومنها إقامة صلاة الجماعة في الساحات أو أسطح المنازل أو العمارات وذلك في إطار الإجراءات الاحترازية والوقائية من فيروس كورونا.

وقالت في رسالة توعوية جديدة “تمنع التجمعات في الشواطئ والساحات وأمام المطاعم والكافتيريات، كما تمنع إقامة صلاة الجماعة في ساحات المساجد أو أسطح المنازل أو العمارات أو أي ساحات أخرى حفاظاً على سلامتكم”.

ونبّهت الوزارة إلى أن من يخالف ذلك يعرض نفسه لعقوبات الحبس مدة لا تتجاوز ثلاث سنوات وغرامة لا تزيد على 200 ألف ريال أو بإحدى هاتين العقوبتين.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button