additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education🇶🇦 DOHA

Qatar Photography Center Intends to Present Two New Courses in Katara During August

مركز قطر للتصوير الفوتوغرافي يقدم دورتين جديدتين في كتارا خلال شهر أغسطس

The Peninsula

Doha: The Qatar Photography Center, an affiliate of the Ministry of Culture, is set to organize two training sessions in the areas of arts of photography and video capturing during August 2022 in its main headquarters in Katara Cultural Village within the series of the concerted efforts dedicated to promoting photography in the state of Qatar.

Vice-President of the Centre for Photography Ahmed Khaled Al-Ansari clarified in his statement to Qatar News Agency (QNA) today that the center continues its activities during the summer season in the pursuit of enhancing the skills of its staff members of the center, including those who are willing to engage in this activity.

In addition, the center is set to offer two training sessions during this month the first session is due to kick off next Sunday to further tackle the core principles of professional photography presented by the photographer Abdullah Hamdan Al Mannai.

Participants in the four-day sessions will get familiarized with the arts of professional photography, in addition to comprehending its basics, components, including the technological and innovative tools. The sessions will likewise support them with a broad range of skills in this field by focusing on the principles that should be embraced to further empower the photographer to record the reality around him in a beautiful way through understanding of visual composition and its use in order to embody ideas and feelings altogether.

The participants will also have ample explanations pertaining to photography, including the tools and methods of composing and controlling the camera through exposure to the elements of gravity in the image and its quality standards.

Ahmed Khaled Al-Ansari concluded his statements by saying that the second two-day session is due to be held in Aug. 23, 2022, and will focus on video capturing via cell phone and will be presented by photographer Saleh Al Marri, which intends to educate the participants on the methods of using and controlling the mobile camera, including the phone related setting to capture a professional video.

ذا بينينسولا

الدوحة: الدوحة: ينظم مركز قطر للتصوير الفوتوغرافي، التابع لوزارة الثقافة، دورتين تدريبيتين في مجالات فنون التصوير الفوتوغرافي وتسجيل الفيديو خلال أغسطس 2022 في مقره الرئيسي بالحي الثقافي كتارا ضمن سلسلة الجهود المتضافرة. مكرسة لتعزيز التصوير الفوتوغرافي في دولة قطر.

وأوضح نائب رئيس مركز التصوير الفوتوغرافي أحمد خالد الأنصاري في تصريح لوكالة الأنباء القطرية (قنا) اليوم أن المركز يواصل نشاطه خلال موسم الصيف سعيًا لتعزيز مهارات موظفي المركز. بما في ذلك أولئك الذين هم على استعداد للمشاركة في هذا النشاط.

بالإضافة إلى ذلك، من المقرر أن يقدم المركز دورتين تدريبيتين خلال هذا الشهر، ومن المقرر أن تنطلق الجلسة الأولى يوم الأحد المقبل لمواصلة تناول المبادئ الأساسية للتصوير الفوتوغرافي الاحترافي التي قدمها المصور عبد الله حمدان المناعي.

سيتعرف المشاركون في الجلسات التي تستمر أربعة أيام على فنون التصوير الفوتوغرافي الاحترافي، بالإضافة إلى فهم أساسياته ومكوناته، بما في ذلك الأدوات التكنولوجية والمبتكرة. ستدعمهم الجلسات أيضًا بمجموعة واسعة من المهارات في هذا المجال من خلال التركيز على المبادئ التي يجب تبنيها لزيادة تمكين المصور من تسجيل الواقع من حوله بطريقة جميلة من خلال فهم التكوين البصري واستخدامه من أجل تجسد الأفكار والمشاعر تمامًا.

وسيحصل المشاركون أيضًا على شروحات وافرة تتعلق بالتصوير، بما في ذلك أدوات وطرق تكوين الكاميرا والتحكم فيها من خلال التعرض لعناصر الجاذبية في الصورة ومعايير جودتها.

واختتم أحمد خالد الأنصاري تصريحاته بالقول إنه من المقرر عقد الجلسة الثانية التي تستمر يومين في 23 أغسطس 2022، وستركز على التقاط الفيديو عبر الهاتف المحمول ، وسيقدمها المصور صالح المري الذي يعتزم. لتثقيف المشاركين حول طرق استخدام كاميرا الهاتف المتحرك والتحكم فيها ، بما في ذلك الإعداد المتعلق بالهاتف لالتقاط فيديو احترافي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button