additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆 Sport🏆2022

Half a million riyals fine for violating FIFA’s intellectual property rights

نصف مليون ريال غرامة مخالفة حقوق الملكية الفكرية للفيفا

Al-Raya

Doha: The Ministry of Justice has stressed the penalty for violating FIFA’s intellectual property rights in the FIFA World Cup Qatar 2022, in accordance with Law No. 10 of 2021.

The ministry confirmed that: Anyone who uses FIFA’s intellectual property rights without obtaining a license shall be punished by imprisonment for a period not exceeding one year and a fine of no more than 500,000 QR- or one of these two penalties.

In a video clip posted on its official Twitter page, the ministry clarified the details of the law, as it is not permissible – without obtaining a license from FIFA – to use, record, produce, reproduce, imitate or modify any of FIFA’s intellectual property rights. Including import, export, sale or resale, offer to sell, distribute products or offer intellectual property rights, in accordance with Law 10 of 2021 on fifa Qatar 2022 world cup hosting measures.

الراية

الدوحة: شدَّدت وزارةُ العدل على عقوبة مخالفة حقوق الملكية الفكرية للفيفا في بطولة كأس العالم «FIFA قطر 2022» وَفقًا للقانون رقم 10 لسنة 2021.

وأكَّدت الوزارةُ أنه: يُعاقَب بالحبس مدة لا تتجاوز سنةً وبغرامةٍ لا تزيد على 500 ألف ريال قطري -أو بإحدى هاتَين العقوبتَين- كلُّ مَن استخدم حقوق الملكية الفكرية للفيفا دون الحصول على ترخيصٍ.

وبيَّنت الوزارةُ في مقطع فيديو نشرته عبر صفحتها الرسمية على «تويتر» تفاصيل القانون، حيث إنه لا يجوز -دون الحصول على ترخيص من الفيفا- استخدام أو تسجيل أو إنتاج أو إعادة إنتاج أو تقليد أو تعديل أي من حقوق الملكية الفكرية ل FIFA, بما في ذلك استيراد أو تصدير، أو بيع أو إعادة بيع، أو العرض للبيع، أو توزيع المنتجات أو عرض حقوق الملكية الفكرية، وذلك وَفقًا للقانون رقم 10 لسنة 2021 بشأن تدابير استضافة كأس العالم «FIFA قطر 2022».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button