additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

Al Gharafa Secures 2-1 Win Over Al Sailiya

الغرافة يتجاوز السيلية بصعوبة بهدفين مقابل هدف

QNA

Doha: Al Gharafa beat Al Sailiya 2-1 in a Week 1 clash of the 2022-2023 season QNB Stars League at the Khalifa International Stadium on Tuesday.

Muyad Hassan (30th minute) and Amro Seraj (48th minute) scored for the winners while substitute Mohanad Ali pulled one back for Al Sailiya in the 67th minute.

This victory gives Al Gharafa their first three points in this season while Al Sailiya remain without any points.

The first half did not see a lot of technical skills with both sides showing a medium performance amid rare definite opportunities and lack of effectiveness in front lines.

Al Gharafa’s experienced and energetic players gave them the lead in the first half making use of their numerical density in the attacking state as well as curbing Greek Jianes Fetfa and striker Abdulkader Elias. Despite Al Sailiya’s control of the midfield, they lacked swift transfer from defense to attacking state and suffered a lot of wrong passes in the attacking line.

Al Gharafa waited for half an hour to have the lead by Muyad Hassan who received a ball in the penalty box and sent a strong kick to the right side of goalie klod Amin.

Al Sailiya lacked organization within their three lines as well as inablility to make use of counter attacks.

After two minutes in the second half, Al Gharafa doubled the score with an own goal from Mustafa Mohamed.

Al Sailiya manager Tunisian Sami Trabilsi made some changes in the midfield by taking out Saied Al Haj in the 61st to make way for Iraq’s international Muhanad Ali in a bid to boost their attacking effectiveness. After less than seven minutes, Ali pulled one back with a head-in that eluded goalie Qassem Borhan.

Al Sailiya continuede attempts to score the equalizer but they lacked the final touch.

Earlier in the day, Al Arabi won their first three points after defeating Qatar 2-0, while the week 1 will wrap up tomorrow with two clashes with Al Duhail playing against AL Wakrah at the Educational City Stadium and Al Rayyan facing AL Shamal at Jassem bin Mohamed Stadium at Al Sadd Club.

The first week of QNB Stars League opened Monday with Al Merakhia achieving an unexpected 4-3 victory over Al Sadd and Al Ahli defeating Umm Selal 1-0.

قنا

الدوحة: تجاوز فريق الغرافة نظيره السيلية بصعوبة بهدفين مقابل هدف في المواجهة التي جمعتهما يوم أمس، على استاد خليفة لحساب الجولة الأولى من منافسات الدوري القطري لكرة القدم /دوري نجوم QNB/، للموسم الكروي 2022 – 2023.

ويدين الغرافة بالفضل في تحقيق انتصاره الأول هذا الموسم للاعبه مؤيد حسن، الذي افتتح التسجيل في الدقيقة /30/، وأضاف مدافع السيلية مصطفى محمد الهدف الثاني بالخطأ في مرماه، فيما سجل الدولي العراقي مهند علي هدف السيلية الوحيد في الدقيقة /67/.

وبهذه النتيجة حصد الغرافة أول ثلاث نقاط له، فيما بقي السيلية بدون نقاط.

ولم تتضمن مجريات الشوط الأول الكثير من اللمحات الفنية، وظهر كل من الفريقين بمستوى فني متوسط، حيث غابت الفرص المحققة للتسجيل، والفاعلية في الخطوط الأمامية.

وتفوقت خبرة الغرافة وحيوية لاعبيه بحسم الشوط الأول لصالحه بهدف نظيف، واستفاد من الكثافة العددية في الحالة الهجومية، كما نجح بالحد من خطورة المحترف اليوناني جيانيس فيتفا، والمهاجم عبد القادر إلياس، وعلى الرغم من سيطرة السيلية على منطقة الوسط، فإنه افتقد التحول السريع من الدفاع إلى الهجوم، وانحصر اللعب في وسط الملعب وكثرت التمريرات الخاطئة في عملية الإسناد الهجومي.

وبالعودة إلى سيناريو المباراة، فقد احتاج الغرافة إلى نصف ساعة ليتمكن من تحقيق الأسبقية بواسطة لاعبه مؤيد حسن، الذي استلم كرة داخل الصندوق فأطلقها قوية عن يمين حارس السيلية كلود أمين معلنا تقدم فريقه.

بالمقابل لم يتمكن السيلية من فرض أسلوبه على المجريات، وافتقد إلى التنظيم في خطوطه الثلاثة، بجانب عدم نجاحه في استغلال الهجمات العكسية، ليحافظ الغرافة على تقدمه مع صافرة نهاية الشوط الأول بهدف نظيف.

في الشوط الثاني من المباراة ، نجح الغرافة في مضاعفة النتيجة مبكرا، حين سجل مدافع السيلية مصطفى محمد بالخطأ في مرماه بعد مرور دقيقتين على صافرة البداية، حين صوب عمرو سراج الكرة على مشارف الجزاء ارتطمت بمدافع السيلية، وتابعت طريقها إلى الشباك.

واضطر التونسي سامي الطرابلسي المدير الفني لفريق السيلية لإجراء بعض التغييرات في الوسط، كما دفع بالدولي العراقي مهند علي بدلا من زميله سعيد الحاج في الدقيقة /61/؛ لزيادة الفاعلية الهجومية في الثلث الأخير من الملعب، ونجح مهند علي في تقليص الفارق بعد أقل من سبع دقائق على مشاركته بضربة رأسية رائعة خدعت حارس الغرافة قاسم برهان.

وواصل السيلية محاولاته بحثا عن تعديل النتيجة فأرسل فيتفا كرة طويلة، لكن حارس الغرافة كان حاضرا، وقام السيلية ببعض المحاولات في الدقائق المتبقية قبل صافرة النهاية، لكنها افتقدت للمسة الأخيرة، ليحافظ الغرافة على النتيجة، ويخرج فائزا بهدفين مقابل هدف.

والتقى في وقت سابق اليوم العربي مع نظيره فريق قطر، وتمكن العربي من تحقيق النقاط الثلاث بفوزه بهدفين دون رد، فيما تختتم جولة الدوري غدا بمواجهتين، يلتقي في الأولى الدحيل وصيف دوري الموسم الماضي مع نظيره الوكرة على استاد المدينة التعليمية، فيما يلعب الريان مع الشمال على استاد جاسم بن حمد بنادي السد.

وكانت الجولة قد افتتحت أمس بخسارة غير متوقعة لفريق السد أمام المرخية الوافد الجديد لدوري الدرجة الأولى بثلاثة أهداف مقابل أربعة، فيما خطف الأهلي فوزا ثمينا من أم صلال بهدف نظيف.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button