additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Qatar Tourism launches ‘Qatar Host’ tourism training

قطر للسياحة تطلق برنامج «مضياف قطر»

The peninsula

Doha: Qatar Tourism has announced the launch of its ‘Qatar Host’ tourism training programme. The first online tourism training programme in the country provides frontline professionals, such as hotel concierge staff, mall security and restaurant waiters, with the relevant skills and knowledge to deliver Service Excellence to international and domestic visitors.

As part of its Service Excellence Academy, Qatar Tourism has worked with a consortium of global industry experts to develop the ‘Qatar Host’ tourism training programme for Qatar. An engaging online learning platform, it offers users the possibility to learn at their own pace on any device. The platform demonstrates how such frontline staff – who engage with visitors – may enhance the visitor experience and exceed expectations in every encounter.

The initiative is part of the Service Excellence programme, which builds on Qatar Tourism’s strategy, to enhance the visitor experience at every touch-point along their journey.

Commenting on this occasion, H E Akbar Al Baker, Chairman of Qatar Tourism and Qatar Airways Group Chief Executive, said: “We are pleased to announce the launch of the ‘Qatar Host’ training programme. The improvement of the visitor experience is intrinsic to our tourism strategy, an important element of the country’s economic diversification plan. This programme will help empower frontline professionals in Qatar with the tools and skills needed to deliver best-in-class service and visitor experiences that make Qatar a leading destination.”

He added: “The programme’s aspiration is to introduce a new training concept and standardise knowledge. It is crucial for visitor-facing staff to understand how they contribute to the satisfaction of visitors. The purpose of the job is not only to perform their direct tasks but to provide pleasant experiences during each direct encounter whether it is verbal or non-verbal.”

Qatar’s Tourism Service Excellence Programme involves a multi-pronged approach to ensure a seamless customer journey. In collaboration with stakeholders, Qatar Tourism evaluates frontline professionals across sectors and offers training and certifications to ensure the highest standard of professional service for visitors. The programme will continue to expand, including more stakeholders to enhance service quality.

To register for the Qatar Host programme, please visit: https://www.qatartourism.com/en/licensing-e-services/service-excellence-academy/qatar-host

الشرق

الدوحة: أعلنت قطر للسياحة عن إطلاق برنامجها «مضياف قطر» للتدريب السياحي، وهو الأول من نوعه عبر الإنترنت في قطر، يهدف إلى تزويد الموظفين الذين يتعاملون بشكر مباشر مع الزوار مثل موظفي الاستقبال في الفنادق، ورجال الأمن في مراكز التسوق، وموظفي المطاعم، بالمهارات والمعرفة اللازمة لتحقيق التميز في الخدمات التي تقدَّم للزائرين سواء كانوا من خارج قطر أو داخلها.

وقد تعاونت قطر للسياحة من خلال أكاديمية التميز في الخدمة مع مجموعة من أبرز الخبراء في صناعة السياحة والضيافة حول العالم لتطوير برنامج «مضياف قطر» التدريبي. ويعد البرنامج منصة تعليمية تفاعلية عبر الإنترنت، يوفر للموظفين إمكانية التعلم من مختلف أنواع الأجهزة الإلكترونية وفي الأوقات التي تناسبهم.

كما يوضح البرنامج للموظفين الذين يتعاملون بشكل مباشر مع الزوار كيف يمكنهم تعزيز تجربة الزوار وتخطي توقعاتهم لتوفير تجارب استثنائية. وتندرج هذه المبادرة ضمن برنامج التميز في الخدمة الذي أطلقته قطر للسياحة في إطار تحقيق احد اهدافها الاستراتيجية وهو تعزيز تجربة الزوار في كل مرحلة من مراحل زيارتهم إلى قطر.

وبهذه المناسبة، قال سعادة السيد أكبر الباكر، رئيس قطر للسياحة والرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: «إن تعزيز تجربة الزائر تمثل جزءاً لا يتجزأ من استراتيجيتنا السياحية الرامية إلى تنويع موارد الاقتصاد الوطني، ولذلك يسعدنا أن نعلن عن إطلاق برنامج مضياف قطر للتدريب السياحي الذي سوف يسهم في تطوير قدرات وأداء جميع الأفراد الذين يتعاملون بشكل مباشر مع الزوار، ويزودهم بالأدوات والمهارات اللازمة لتحقيق التميز في الخدمة وترسيخ مكانة قطر كوجهة سياحية رائدة».

وأضاف سعادته: «يهدف البرنامج إلى طرح مفهوم جديد للتدريب وتقديم معلومات موحدة للمشاركين، إذ انه من الضروري جداً أن يعي الموظفون كيفية إرضاء الزوار الذين هم على تواصل مباشر معهم. وينبغي أيضاً على الموظفين أن يدركوا أن الهدف ليس مجرد تمكينهم من تأدية مهامهم، إنما أيضاً تقديم تجارب مميزة للزوار في كل مرحلة من مراحل زيارتهم سواء كان ذلك شفهياً أو خطياً».

ويتبع برنامج «تميز الخدمة» منهجاً متعدد الجوانب لضمان رحلة سلسة للزوار، حيث ستتعاون قطر للسياحة مع الشركاء في تقييم الموظفين الذين يتعاملون مع الزوار عبر جميع القطاعات وتقديم التدريب والشهادات مع تحديد معايير الرعاية لدى الموظفين الذين يتعاملون مع الزوار عبر جميع القطاعات، وسيستمر البرنامج في التوسع، والتعاون مع المزيد من الشركاء لتحسين جودة الخدمة. للتسجيل في برنامج «مضياف قطر»، يرجى زيارة الرابط الإلكتروني التالي:

https://www.qatartourism.com/en/licensing-e-services/service-excellence-academy/qatar-host

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button