additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👩‍🎨 Art🇶🇦 DOHA

Qatari Photographer Wins First Place in HIPA

قطري يحصل على المركز الاول في جائزة حمدان الدولية للتصوير الضوئي

QNA

Doha: The Qatari photographer Ali Seif El-Din won first place in the Hamdan Bin Mohammed Bin Rashid Al Maktoum International Photography Awards (HIPA), in the face photography category, for his photograph of a gorilla’s face in the rain.

In a statement to Qatar News Agency (QNA), Ali Seif El-Din said that he anticipated winning this contest, which brings together an elite group of photographers from worldwide, and they participate in a variety of images in the axis of photographing faces, adding that he was keen to participate in the contest with the best photos he took in Uganda photographing the face of a gorilla with its eyes closed at an open area in the rain.

He added that winning this contest is considered the culmination of his efforts in capturing photos of the wildlife, pointing out that he has been tirelessly working to capture the photo of a gorilla in Uganda by climbing the mountains for roughly one hour and a half. He confirmed that capturing wildlife photos is extremely challenging because the trips take numerous days to reach these areas and the job requires accurate high skills.

قنا

الدوحة: حصل المصور الفوتوغرافي القطري علي سيف الدين على المركز الأول في جائزة /حمدان بن محمد الدولية للتصوير الضوئي/، وذلك في محور “تصوير الوجوه”، عن صورة وجه غوريلا تحت المطر.

وقال علي سيف الدين في تصريحات خاصة لوكالة الانباء القطرية /قنا/ يوم أمس “كنت متوقعا الفوز بهذه المسابقة التي تجمع نخبة من المصورين حول العالم، ويشاركون بصور متنوعة في محور تصوير “الوجوه”، حيث انني حرصت على المشاركة في المسابقة بأفضل الصور التي التقطتها في اوغندا، وقمت بالتقاط صورة لوجه غوريلا مغمضة عينيها كانت تتواجد في منطقة مفتوحة تحت المطر، .

وأضاف المصور ان هذا الفوز هو تتويج لجهوده التي يبذلها في تصوير الحياة البرية، لافتا الى انه تمكن من التقاط صورة الغوريلا في أوغندا بعد عناء طويل تكبد خلاله قطع المسافات وصعود الجبال وسط الغابات لمدة ساعة ونصف .

وأوضح أنه من هواة التصوير البري الذي يعتبر من الهوايات الصعبة، حيث يتطلب الامر لالتقاط صورة واحدة ساعات طويلة وربما رحلات تستغرق عدة أيام، مبينا أن هذا النوع من التصوير يحتاج إلى مهارة عالية ودقة، إذ ان الحصول على صورة مميزة يتطلب اختيار اللحظة المناسبة، ويستغرق الامر أحيانا قضاء قرابة 12 ساعة في التصوير وسط الغابات للتمكن من الحصول على الصورة المناسبة في اللحظة المناسبة للحيوان، لافتا إلى انه قضى في احدى رحلاته التصويرية عشرة أيام في القطب الشمالي حتى تمكن من التقاط صورا للدب القطبي.

تجدر الإشارة إلى أن جائزة /حمدان الدولية للتصوير الضوئي/ تتضمن أربعة محاور وهي محور الطبيعة، والمحور العام، ومحور تصوير الوجوه، ومحور ملف مصور” صورة تروى”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button