additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🚦Traffic

Doha Metro adds two new Metrolink services; restarts another two

مترو الدوحة يضيف خدمتين جديدتين من ميترولينك؛ ويعيد تشغيل خدمتين

The peninsula online

Doha: Doha Metro will start two new Metrolink services from July 31, 2022. They will also resume two other routes on the same day.

On their Twitter account, Doha Metro posted that the first new route is M311 heading from Sport City metro station to Al Mirqab and Slata Areas, the second new route is M315 from National Museum metro station to Muraikh. Both the stations fall on the Gold line of Doha Metro.

As for the routes that will be restarted, Doha Metro said that the M210 will resume service from Hamad Hospital/ Alsadd metro stations, and M302 will resume service from Al Sadd Bin Mahmoud metro stations.

Metrolink is a free bus service network to transport passengers to and from metro stations within the surrounding areas, within a range of 2-5 kilometers.

Metrolink services operate from Saturday to Wednesday: 6 am to 11 pm, Thursday: 6 am to 11:59 pm, and Friday: 2:00 pm to 11:59 pm.

ذا بينينسولا

الدوحة: أطلق مترو الدوحة خدمتي مترولينك جديدتين اعتباراً من 31 يوليو 2022. كما سيستأنفان مسارين آخرين في نفس اليوم.

ونشر مترو الدوحة على حسابهم على تويتر أن الخط الجديد الأول هو M311 متجهاً من محطة مترو المدينة الرياضية إلى منطقتي المرقاب وسلطة، أما الخط الثاني الجديد فهو M315 من محطة مترو المتحف الوطني إلى مريخ. وتقع كلتا المحطتين على الخط الذهبي لمترو الدوحة.

وتحدث مترو الدوحة عن المسارات التي سيتم إعادة تشغيلها، إن M210 ستستأنف الخدمة من محطات مترو مستشفى حمد / السد، وستستأنف M302 الخدمة من محطات مترو السد بن محمود.

وميترولينك هي شبكة خدمة حافلات مجانية لنقل الركاب من وإلى محطات المترو داخل المناطق المحيطة، في نطاق 2-5 كيلومترات.

وتعمل خدمات مترولينك من السبت إلى الأربعاء: من 6 صباحاً إلى 11 مساءً، والخميس: من 6 صباحاً إلى 11:59 مساءً، ويوم الجمعة: من 2:00 مساءً إلى 11:59 مساءً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button