additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022🇶🇦 DOHA

FIFA Spotlights Most Prominent Saudi Players

فيفا يسلط الضوء على أبرز لاعبي المنتخب السعودي

QNA

Doha: FIFA highlighted yesterday a group of the most prominent Saudi players who will be on the list participating in the FIFA World Cup Qatar 2022, which is set to begin on November 21, 2022 and wraps up on December 18, 2022 during which the Saudi national team records its sixth appearance. in the history of the tournament.

The draw for the tournament placed the Saudi national team in Group (3) along with Argentina, Mexico and Poland.

Saudi Arabia is participating in the World Cup for the sixth time in its history, after its participation in the years1994, 1998, 2002, 2006, 2018, the best participation was in the United States in 1994, when it overtook Belgium in the group stage with a historic goal by Saeed Al-Owairan, before being deposited in the playoffs against Sweden 1 – 3.

In a report published on its official website, FIFA stated that the participation of the Saudi national team in World Cup tournaments has become a regular in the Middle East.

In its report, the International Football Association focused on a group of the most prominent stars of the Saudi national team, who will certainly strive to give their best in the FIFA World Cup Qatar 2022.

The beginning was with the 30 -years old national team goalkeeper Mohammed Al-Owais, who started his career with the Saudi national team in 2016 against Japan, and later managed to establish himself in his position, specifically in the last four years after the FIFA World Cup Russia 2018.

He is one of the main pillars with the Saudi national team, and his role in the FIFA World Cup Qatar 2022 will be important for his country, as he did in the tournament qualifiers. One match in his records in the World Cup was in Russia in 2018, in which he conceded one goal.

The report also indicated that the player Yasser Al-Shahrani, the star of Al-Hilal and the Saudi league champion, has been one of the most important defense stars of his country in recent years, and has very honorable records with the team.

Al-Shahranis first appearance was in a friendly against Spain in 2012, and since that time he has been a permanent guest of the Saudi teams camps in every possible gathering, and in recent years he has rarely missed an important match for the team, and was one of the most important elements of qualifying for the FIFA World Cup Qatar 2022.

In addition, the 27-year-old player, Mohamed Kno, despite suffering a local suspension, the coach of the French team, Herve Renard, decided to use him in the last camp of Spain, where he began his career with the Saudi national team five years ago in a friendly match against the Emirates. However, since then, he has been one of the constant elements of the Saudi national team, before his role increased by last year and participated in seven matches of the Asian qualifiers qualifying for the World Cup.

His previous World Cup participation was only 15 minutes against Uruguay, but he will surely have a bigger role this year in the FIFA World Cup Qatar 2022.

The player Salem Al-Dosari, left wing is a unique Arab talent. He started his career with the Saudi national team ten years ago, and he is still doing his best on the field with Al-Hilal and the Saudi team, and despite his absence from many Saudi matches recently, his presence in the World Cup is also vital for his country. Moreover, Al-Dossary scored a single goal against the Egyptian national team in Russia 2018.

As for the attacker player Firas Al-Braikan, and despite his young age, Al-Fateh player enjoys the absolute confidence of coach Renard, which appeared when he was called for the first time to the team at the age of 19, and he is trusted to lead the attack of his country, because he shines at every opportunity he gets, even if his goals are not abundant.

قنا

الدوحة: سلط الاتحاد الدولي لكرة القدم /فيفا/، يوم أمس، الضوء على مجموعة من أبرز لاعبي المنتخب السعودي سيتواجدون في القائمة المشاركة في /كأس العالم FIFA قطر 2022/، التي تنطلق في 21 نوفمبر، وتختتم في 18 ديسمبر المقبلين، ويسجل المنتخب السعودي خلالها ظهوره السادس في تاريخ البطولة.

وكانت قرعة البطولة أوقعت المنتخب السعودي في المجموعة الثالثة بجانب منتخبات الأرجنتين والمكسيك وبولندا.

وتشارك السعودية في كأس العالم للمرة السادسة في تاريخها، بعد مشاركاتها في أعوام 1994، 1998، 2002، 2006، 2018، وكانت أفضلها الأولى في الولايات المتحدة 1994، عندما تخطت بلجيكا في دور المجموعات بهدف تاريخي لسعيد العويران، قبل أن تودع في الدور الإقصائي أمام السويد 1 – 3.

وذكر /فيفا/ في تقرير نشره على موقعه الرسمي ،أن مشاركة المنتخب السعودي في بطولات كأس العالم أصبحت أمرا معتادا في الشرق الأوسط، وعلى الرغم من ذلك فلم يتحقق في تاريخ المنتخب السعودي أي صعود للدور الثاني في البطولة سوى في أول مشاركة له، والتي كانت في الولايات المتحدة عام 1994.

وركز الاتحاد الدولي لكرة القدم في تقريره على مجموعة من أبرز نجوم المنتخب السعودي الذين سيسعون بكل تأكيد إلى تقديم أفضل ما لديهم في كأس العالم FIFA قطر 2022.

وكانت البداية بحارس مرمى المنتخب محمد العويس (30 عاما) الذي بدأ مشواره مع المنتخب السعودي في عام 2016 ضد اليابان، واستطاع لاحقا أن يثبت أقدامه في مركزه، وبالتحديد في الأربع سنوات الأخيرة من بعد كأس العالم FIFA روسيا 2018.

والعويس هو أحد الركائز الأساسية مع المنتخب السعودي، ودوره في كأس العالم FIFA قطر 2022 سيكون مهم لمنتخب بلاده كما فعل في تصفيات البطولة، ويملك 15 مباراة دولية في تصفيات كأس العالم، خرج في 10 منهم بشباك نظيفة، وهو رقم مذهل على كافة المستويات، وله مباراة واحدة في سجلاته في كأس العالم كانت في روسيا عام 2018 وتلقى فيها هدفا وحيدا.

كما أشار التقرير إلى أن اللاعب ياسر الشهراني (30 عاما، ظهير أيسر) نجم الهلال وبطل الدوري السعودي هو أحد أهم نجوم دفاع منتخب بلاده في السنوات الماضية، ويملك سجلات مشرفة للغاية برفقة المنتخب.

وأول ظهور للشهراني كان في ودية ضد إسبانيا في عام 2012، ومنذ ذلك الوقت وهو ضيف دائم على معسكرات المنتخب السعودي في كل تجمع ممكن، وفي السنوات الأخيرة نادرا ما غاب عن مباراة مهمة للفريق، وكان أحد أهم عناصر التأهل إلى كأس العالم FIFA قطر 2022.

كما أن اللاعب محمد كنو (27 عاما، وسط ملعب)، بالرغم من معاناته من عقوبة إيقاف محلية، فإن المدير الفني للفريق الفرنسي هيرفي رينارد قرر الاستعانة به في معسكر إسبانيا الأخير، حيث بدأ مسيرته مع المنتخب السعودي قبل خمسة أعوام في مباراة ودية أمام الإمارات، ومن وقتها وهو أحد العناصر دائمة التردد على المنتخب السعودي، قبل أن يتعاظم دوره بحلول العام الماضي ويشارك في سبع مباريات من تصفيات قارة آسيا المؤهلة إلى كأس العالم. ومشاركته السابقة في كأس العالم كانت لـ 15 دقيقة ضد أوروغواي فقط، لكنه بكل تأكيد سيكون له دور أكبر هذا العام في كأس العالم FIFA قطر 2022.

ومن ناحيته، يعد اللاعب سالم الدوسري (30 عاما، جناح أيسر) موهبة عربية فريدة، بدأ مشواره مع المنتخب السعودي قبل عشر سنوات، ولا يزال يقدم أفضل ما لديه في الملاعب مع الهلال والمنتخب السعودي، وبالرغم من غيابه عن العديد من مباريات السعودية مؤخرا، فإن وجوده في كأس العالم يعد مهم ايضا بالنسبة لمنتخب بلاده.

وسجل الدوسري في كأس العالم يشهد ثلاث مشاركات أساسية في ثلاث مباريات، وهدفا وحيدا سجله ضد منتخب مصر في روسيا 2018.

أما اللاعب فراس البريكان (22 عاما، مهاجم)، بالرغم من سنه الصغير، فإن لاعب /الفتح/ يحظى بثقة المدرب رينارد المطلقة، وهو ما ظهر عندما استدعاه لأول مرة للفريق وهو بعمر 19 عاما، وهو محل ثقة لقيادة هجوم منتخب بلاده؛ لأنه يتألق في كل فرصة تتاح له وإن لم تكن أهدافه غزيرة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button