additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Britain records its highest temperature yet

بريطانيا تسجل أعلى درجة حرارة في تاريخها

Reuters

London: Britain recorded its hottest day ever on Tuesday, with the temperature exceeding 40C (104F) as a heatwave gripping Europe intensified, forcing train tracks to buckle and fuelling a spate of fires across London.

The Met Office said a new provisional record temperature of 40.3C (104.5F) was recorded in Coningsby, in central England, with 34 sites across the country experiencing temperatures in excess of the previous high of 38.7C (101.7F) recorded in 2019.

Stephen Belcher at the Met Office said he had not expected to see such temperatures in Britain in his career.

“Research conducted here at the Met Office has demonstrated that it’s virtually impossible for the UK to experience 40C in an undisrupted climate but climate change driven by greenhouse gases has made these extreme temperatures possible,” he said.

Train services on major routes from London up the east and west coast of the country were cancelled; electricity companies reported mass outages and normally busy city centres appeared quiet. Network Rail tweeted a number of pictures showing large bends and kinks in rail tracks.

قنا

لندن: قالت هيئة الأرصاد الجوية في بريطانيا، يوم أمس، إن المملكة المتحدة سجلت درجة حرارة تجاوزت 40 درجة مئوية بشكل مؤقت، لأول مرة في تاريخ البلاد.

وأفادت الهيئة بأنها سجلت درجة حرارة بلغت 40.2 درجة في مطار هيثرو بلندن وتوقعت أن تشتد الحرارة أكثر بفعل “موجة حارة ألحقت أضرارا بمدارج مطارات وخطوط للسكك الحديدية”. وأشارت الهيئة على /تويتر/ “إذا تأكد الأمر، ستكون هذه أعلى درجة حرارة مسجلة على الإطلاق في بريطانيا. ستحتاج الهيئة إلى التحقق من صحة المعدات المستخدمة لتسجيل أي درجة حرارة قياسية قبل إعلانها رسميا”.

ومن جانبه، قال السيد جرانت شابس وزير النقل البريطاني إن الأمر سيستغرق سنوات عديدة قبل أن تتمكن بريطانيا من تحديث بنيتها التحتية بالكامل للتعامل مع درجات الحرارة المرتفعة، بعد أن ظهرت علامات الأضرار على مدرجين على الأقل والتواء بعض قضبان القطارات.

وكانت هيئة الأرصاد الجوية البريطانية قد أصدرت الجمعة الماضية، أول تحذير /أحمر/ بخصوص درجات حرارة استثنائية، وتوقعت أن تصل إلى مستويات قياسية، وأضافت أن هناك فرصة بنسبة 50 بالمئة لتصل درجات الحرارة إلى 40 درجة لأول مرة /الإثنين/ أو /الثلاثاء/، وقال إن هناك فرصة بنسبة 80 بالمئة أن تتجاوز الرقم القياسي السابق في البلاد البالغ 38,7 درجة والذي تم تسجيله العام 2019.

الجدير بالذكر أن سلطات الاختصاص في بريطانيا علقت الحركة الجوية في مطار لوتن شمال لندن بسبب ما قالت إنها “عيوب” في أرض المدرج ناجمة عن ارتفاع الحرارة، وحذر خبراء الأرصاد الجوية في بريطانيا من حدوث اضطرابات في بلد غير مجهز لمواجهة ظواهر مناخية قاسية تقول السلطات إنها قد تعرض حياة الناس للخطر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button