additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business👮‍♂️ Government

QA Showcases its Newest Aircraft at Farnborough International Airshow

القطرية تستعرض أحدث طائراتها في معرض فارنبرة الدولي للطيران

QNA

Doha: Qatar Airways participates in the Farnborough International Airshow held in the UK after a record-breaking financial year and having expanded its global network to over 150 destinations.

During the five-day event, Qatar Airways is showcasing its state-of-the-art Boeing 787-9 Dreamliner, never previously displayed at an air show. The passenger aircraft entered service with the airline in 2021 and features the new Adient Ascent Business Class Suite, equipped with sliding privacy doors, wireless mobile device charging and a 79-inch lie-flat bed.

Also appearing at Farnborough Air Show is a Boeing 777-300ER aircraft with a special FIFA World Cup 2022 Livery, in anticipation of the tournament to be hosted in Doha later this year. This aircraft features the industry-leading Qsuite Business Class seat, voted the Worlds Best Business Class Seat by Skytrax in 2021.

Qatar Executive, the private jet charter division of Qatar Airways Group, is displaying its luxurious Gulfstream G650ER; one of the most coveted jets among the global travelling elite due to its remarkable range capabilities, industry-leading cabin technology, fuel efficiency and unparalleled passenger comfort.

HE Qatar Airways Group Chief Executive Akbar Al Baker, said: “It has been a few years since we have been able to attend such an event, so it is great to return to this years Farnborough Air Show in our strongest ever financial position. Our record-breaking financial year with a USD 1.54 billion profit comes at an important milestone for Qatar Airways, as we celebrate our 25th anniversary and look forward to bringing hundreds of thousands of football fans to Doha for the FIFA World Cup Qatar 2022 .” As Qatar Airways gears up for the FIFA World Cup Qatar 2022 , the airline faces a unique set of operational challenges due to a significant increase in demand for flights to Doha. This will see Qatar Airways undertake a network adjustment that is unprecedented in the industry, as it will temporarily transition from a global network to a predominately point-to-point service, with its home at Hamad International Airport the gateway to the games.

Qatar Airways returns to Farnborough International Airshow following last months publication of its annual report for 2021/22, which showcased the airlines strongest financial performance ever. Qatar Airways reported 200 percent above its highest annual historical profit and carried over 18.5 million passengers, an increase of 218 percent over last year.

قنا

الدوحة: تشارك الخطوط الجوية القطرية في معرض فارنبرة الدولي للطيران في المملكة المتحدة ، وذلك بعد عام مالي استثنائي شهد تعزيز شبكة وجهات الناقلة لتصل إلى أكثر من 150 وجهة عالمية.

وتستعرض الناقلة الوطنية، على مدار أيام المعرض الخمسة، طائرتها الحديثة من طراز /بوينغ 9-787/ التي لم يسبق عرضها في معرض للطيران من قبل، والتي شغلتها في عام 2021، حيث تتميز الطائرة بجناح مقعد رجال الأعمال المتطور والمجهز بأبواب يمكن طيها للحصول على الخصوصية المطلقة، وإمكانية شحن الأجهزة المحمولة، فضلا عن مقعد يمكن فرده ليصبح سريرا بمقاس 79 بوصة.

كما سيشهد المعرض عرض الناقلة الوطنية لطائرتها من طراز /بوينغ ER 300-777/ المزينة بشعار بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 المقرر أن تستضيفها دولة قطر في وقت لاحق من العام الجاري، حيث تتميز هذه الطائرة الحديثة بمقعد /كيوسويت/ الرائد على درجة رجال الأعمال، والذي حصد جائزة أفضل مقعد على درجة رجال الأعمال في العالم للعام 2021 من قبل /سكاي تراكس/ العالمية.

ومن المقرر أن تقوم القطرية لطائرات رجال الأعمال، وهي قسم الطائرات الخاصة التابع لمجموعة الخطوط الجوية القطرية، بعرض طائرتها الحديثة الفاخرة من طراز /جلفستريم G650ER/ والتي تعد من بين أكثر الطائرات طلبا بين نخبة الركاب الذين يسافرون حول العالم، وذلك نظرا لقدراتها الاستثنائية في الرحلات طويلة المدى، ومقصورتها التي تتسم بالتقنيات الرائدة في قطاع الطيران، والكفاءة في استهلاك الوقود.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “مرت بضع سنوات منذ أن تمكنا من حضور هذا الحدث الاستثنائي، وإنه لمن دواعي سرورنا أن نتمكن من المشاركة في معرض فارنبرة للطيران في نسخة العام الحالي ، بعد أن حظينا بأقوى عام مالي لنا على الإطلاق. ويأتي إحرازنا لنتائج مالية استثنائية هذا العام، مع تحقيق أرباح بلغت قيمتها 1.54 مليار دولار أمريكي، بالتزامن مع احتفالاتنا بمرور 25 عاما على تأسيس الخطوط الجوية القطرية. كما نتطلع خلال العام الحالي إلى استقطاب مئات الآلاف من مشجعي كرة القدم لزيارة الدوحة وحضور بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022”.

وبينما تستعد الخطوط الجوية القطرية لاستضافة بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، فإنها في الوقت ذاته تواجه عددا من التحديات التشغيلية بسبب الزيادة الكبيرة في الطلب على الرحلات الجوية إلى الدوحة. وستعمد الناقلة الوطنية نتيجة لذلك إلى تعديل جدول وجهاتها ورحلاتها بشكل مؤقت خلال شهري نوفمبر وديسمبر المقبلين، وذلك في بادرة غير مسبوقة، لتنتقل من شبكة وجهات عالمية إلى خدمة مباشرة من وجهة إلى أخرى عبر مقر عملياتها وبوابة البلاد لحضور البطولة العالمية، مطار حمد الدولي.

وتعود الخطوط الجوية القطرية إلى المشاركة في معرض فارنبرة الدولي للطيران بعد نشر تقريرها السنوي لعام 2021 / 2022 شهر يونيو الماضي، والذي أظهر أقوى أداء مالي للناقلة الوطنية على الإطلاق، حيث تمكنت من تحقيق زيادة في الأرباح بلغت 200 بالمائة مقارنة بما حققته في السابق، ونقلت أكثر من 18.5 مليون مسافر، بزيادة بلغت 218 بالمائة مقارنة بالعام الماضي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button