additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Amber Heard faces high legal hurdles seeking to reverse Depp win

عقبات قانونية كبيرة تواجه آمبر هيرد في سعيها لعكس الحكم لصالح جونى ديب

AP

Virginia: The Johnny Depp-Amber Heard libel trial, which generated intense interest for two months earlier this year as a livestreamed, no-holds-barred soap opera featuring one of Hollywood’s biggest stars, is not fading away quietly.

Earlier this month, Heard’s lawyers filed a 51-page motion asking Judge Penney Azcarate to set aside the jury’s verdict, which gave $10 million to Depp and $2 million to Heard on competing defamation claims.

The motion cites multiple reasons that the verdict is untenable, from the surprising decision to declare both sides victorious to one extent or another, to a bizarre case of mistaken identity with one of the jurors.

Among the issues raised:

Depp sued for $50 million in Fairfax County after Heard wrote a 2018 op-ed piece in The Washington Post about domestic violence in which she referred to herself as “a public figure representing domestic abuse.”

The article never mentioned Depp by name, but his lawyers said several passages in the article defamed him by implication by referring to highly publicized abuse allegations she made in 2016 as she filed for divorce.

أسوشيتد بريس

فيرجينيا: تعود قضية التشهير بين النجم العالمي جوني ديب- وزوجته السابقة آمبر هيرد، إلى السطح من جديد، بعد أن ولدت اهتمامًا شديدًا لمدة شهرين في وقت سابق من هذا العام، حيث تم بث المحاكمة مباشرة.

وكشفت وكالة اسوشيتد برس الأمريكية، اليوم الأربعاء، عن تفاصيل المذكرة التي تقدم بها دفاع هيرد من 51 صفحة، يطلبون من القاضي بيني أزكاريت إلغاء حكم هيئة المحلفين، والذي منح ديب 10 ملايين دولار ومليوني دولار لشركة هيرد بشأن دعاوى التشهير المتنافسة.

واعتبر الطلب أن الاقتراح بالعديد من الأسباب التي تجعل الحكم غير مقبول، لافتا أنه من القرار المفاجئ بإعلان فوز كلا الجانبين إلى حد أو آخر، إلى حالة غريبة تتعلق بالخطأ في الهوية مع أحد المحلفين.

ورفع ديب دعوى قضائية ضد هيرد مطالبا بـ 50 مليون دولار في مقاطعة فيرفاكس، بعد أن كتبت هيرد مقالًا للرأي في عام 2018 في صحيفة واشنطن بوست حول العنف المنزلي أشارت فيه إلى نفسها على أنها “شخصية عامة تمثل العنف المنزلي”.

ولم يذكر المقال أبدًا ديب بالاسم، لكن محاميه قالوا إن عدة فقرات في المقال شوهت به ضمنيًا من خلال الإشارة إلى مزاعم إساءة المعاملة التي حظيت بتغطية إعلامية كبيرة، والتي قدمتها في عام 2016 عندما تقدمت بطلب للطلاق.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button