additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health😎 LifeStyle📚Education🇶🇦 DOHA

Child Mental Health Summer Camp begins on Saturday

افتتاح المخيم الصيفي للصحة العقلية للأطفال يوم السبت

The peninsula

Doha: Children are invited to join the Child Mental Health Summer Camp with the theme “Energizing Senses through Play,” from July 16 to August 14.

The National Museum of Qatar (NMoQ) and Hamad Medical Corporation’s (HMC) Mental Health Service will be conducting the summer camp which is a short course. Children in the age group of 7 to 18 years can participate in this programme.

The programme will be conducted at the Learning Studio at the museum from 9am to 11am.

“During this month, experts in mental health will work closely with children to introduce activities through parent-child bonding that will develop new skills while reinforcing the old abilities, improving learning and communications skills, and becoming more confident and independent,” said NMoQ on Instagram.

The HMC team from Child and Adolescent Mental Health Service will be conducting the programme. Languages that will be used are Arabic and English.

Among the activities that will be held are fun and creative workshops, yoga, social communications development, to name some.

For bookings and inquiries, email psaini1@hamad.qa.

Meanwhile, on July 16, NMoQ will hold a storytelling about “Issa.” This will take place at the Life on the Coast Gallery of the museum from 5pm to 6pm.

“An exciting afternoon for children to learn about the adventures of the age of pearl diving. Join our hero Issa in this tale discovering the age of pearl diving and the many adventures of marine life. Led by our library team, children will have the opportunity to participate in reading and drawing exercises as part of this activity,” said NMoQ.

And on July 23, Saturday, a workshop on pearling season will be held, at the Life on the Coast Gallery from 4pm to 6pm. “Annual summer trips to pearl beds were important events in the lives of the people of Qatar. Join this workshop to learn more about the effects they had on men, women and children,” it said.

At the end of the workshop, each participant will compose a ‘pop-up’ story under the supervision of the artist in charge.

Both storytelling and workshop are free to attend but registration is required through the museum’s website.

ذا بينينسولا

الدوحة: المخيم الصيفي للصحة العقلية للأطفال يدعو الأطفال للانضمام تحت شعار “تنشيط الحواس من خلال اللعب”، من 16 يوليو إلى 14 أغسطس.

وسيقوم متحف قطر الوطني وخدمة الصحة النفسية التابعة لمؤسسة حمد الطبية بإجراء المعسكر الصيفي وهو عبارة عن دورة تدريبية قصيرة. حيث يستطيع الأطفال من عمر 7 إلى 18 عاماً المشاركة في هذا البرنامج.

وسيتم إجراء البرنامج في استديو التعلم في المتحف من الساعة 9 صباحاً حتى 11 صباحاً.

ونشر متحف قطر الوطني على منصة إنستغرام: “سيعمل خبراء الصحة العقلية عن كثب مع الأطفال، خلال هذا الشهر، لتقديم أنشطة ستطور مهارات جديدة مع تعزيز القدرات القديمة، وتحسين مهارات التعلم والتواصل ، وزيادة الثقة والاستقلالية، من خلال الترابط بين الوالدين والطفل”.

وسيقوم فريق مؤسسة حمد الطبية من خدمة الصحة النفسية للأطفال والمراهقين بتنفيذ البرنامج. وسيتم استخدام العربية والإنجليزية كلغات التواصل ضمن البرنامج.

وستتضمن الأنشطة ورش عمل مرحة وإبداعية، واليوغا، وتطوير التواصل الاجتماعي، على سبيل المثال لا الحصر.

للحجز والاستعلام راسلنا على psaini1@hamad.qa.

وفي غضون ذلك، في 16 يوليو، سيعقد متحف قطر الوطني حكاية عن “عيسى”. وسيقام هذا في صالة عرض الحياة على الساحل في المتحف من الساعة 5 مساءً حتى 6 مساءً.

وقال مسؤولو متحف قطر الوطني: “ستكون فترة ما بعد الظهيرة مثيرة للأطفال للتعرف على مغامرات عصر الغوص بحثاً عن اللؤلؤ. انضم إلى بطلنا عيسى في هذه القصة لاكتشاف عصر الغوص بحثاً عن اللؤلؤ ومغامرات الحياة البحرية العديدة. تحت قيادة فريق مكتبتنا، حيث ستتاح للأطفال الفرصة للمشاركة في تمارين القراءة والرسم كجزء من هذا النشاط”.

وفي 23 يوليو، السبت، ستقام ورشة عمل عن موسم صيد اللؤلؤ، في صالة عرض الحياة على الساحل من الساعة 4 مساءً حتى 6 مساءً. “فقد كانت الرحلات الصيفية السنوية إلى أسرّة اللؤلؤ من الأحداث المهمة في حياة الشعب القطري. فانضموا إلى ورشة العمل هذه لتتعلموا المزيد عن التأثيرات التي تركوها على الرجال والنساء والأطفال “.

وفي نهاية ورشة العمل، سيؤلف كل مشارك قصة “منبثقة” تحت إشراف الفنان المسؤول.

ويمكن حضور كل من رواية القصص وورشة العمل مجاناً ولكن التسجيل مطلوب من خلال موقع المتحف على الويب.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button