additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

Mexico Faces Iraq in Friendly Match Ahead of Qatar 2022

المنتخب المكسيكي يواجه نظيره العراقي وديا استعدادا للمونديال

QNA

Mexico City: The Mexican Football Association announced the organization of a friendly match against the Iraqi national team, ahead of FIFA World Cup Qatar 2022, as part of Mexico’s preparations for the big event.

The match will be held on November,9 in Girona, Spain, as part of the last camp for Mexico, and will travel to Qatar to play the World Cup matches.

The Mexican Federation stated today, through its official accounts on social media, that the technical staff of the team is focusing on performing a number of trial matches in the upcoming period as part of its preparatory program for the tournament.

The Mexican national team will play in the World Cup finals in Group (C), with the teams of Argentina, Saudi Arabia and Poland, and will play its first match versus Poland on November, 22 at stadium (974) in Ras Abu Aboud. The team will play the second match with Argentine national team on November 26 at Lusail Stadium, and conclude the group matches with the Saudi national team on November,30 in the same stadium.

قنا

مكسيكو سيتي: أعلن الاتحاد المكسيكي لكرة القدم، عن أداء منتخب بلاده لمباراة ودية أمام المنتخب العراقي، قبيل انطلاق بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، ضمن استعدادات المكسيك للحدث الكبير.

وستقام المباراة في التاسع من نوفمبر المقبل، بمدينة جيرونا بإسبانيا ضمن المعسكر الأخير للمكسيك والذي سيتوجه منه إلى قطر لخوض مباريات المونديال.

وذكر الاتحاد المكسيكي، اليوم، عبر حساباته الرسمية على وسائل التواصل الاجتماعي، أن الجهاز الفني للمنتخب يركز على أداء عدد من المباريات التجريبية في الفترة المقبلة ضمن برنامجه التحضيري للبطولة..مشيرا إلى أن المنتخب المكسيكي يرمي من خلال تجربته أمام المنتخب العراقي إلى التعرف أكثر على أسلوب مشابه للمنتخب السعودي الذي سيقابله في النهائيات في قطر.

ويلعب المنتخب المكسيكي نهائيات كأس العالم ضمن المجموعة الثالثة، مع منتخبات الأرجنتين والسعودية وبولندا وسيخوض مباراته الأولى أمام منتخب بولندا في الثاني والعشرين من نوفمبر المقبل بملعب (974) بمنطقة رأس أبوعبود. على أن يخوض مباراته الثانية مع المنتخب الأرجنتيني في السادس والعشرين من الشهر ذاته بملعب لوسيل، ويختتم مبارياته في المجموعة بلقاء المنتخب السعودي في الثلاثين من نوفمبر بذات الملعب.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button