additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Oil Prices Slide More than $1 as G-7 Debate Iran Nuclear Deal, Russia

تراجع أسعار النفط أكثر من دولار مع مناقشة مجموعة السبع اتفاق إيران النووي وروسيا

QNA

Singapore: Oil prices slipped more than $1 a barrel on Monday as global economic concerns depressed the oil demand outlook while investors eyed the G-7 meeting this week for possible moves on Russian oil exports and a revival of the Iran nuclear deal.

Brent crude futures slipped $1.42, or 1.3%, to $111.70 a barrel after rebounding 2.8% on Friday.
US West Texas Intermediate crude was at $106.08 a barrel, down $1.54, or 1.4%, following a 3.2% gain in the previous session.

Both contracts posted their second weekly decline last week as interest rate hikes in key economies strengthened the dollar and fanned recession fear.

However, oil prices remained well supported above $100 a barrel as crude and oil products supplies remained tight due to Western sanctions on Russian oil.

قنا

سنغافورة: تراجعت أسعار النفط أكثر من دولار واحد للبرميل يوم أمس، بعد أن أدت المخاوف الاقتصادية العالمية إلى تقليص توقعات الطلب على النفط، بينما يركز المستثمرون على اجتماع مجموعة السبع هذا الأسبوع، بسبب احتمال اتخاذ إجراءات بشأن صادرات النفط الروسية، وإحياء الاتفاق النووي الإيراني.

وتراجعت العقود الآجلة لخام برنت 1.42 دولار أو 1.3 في المائة إلى 111.70 دولار للبرميل، بعد ارتفاعها 2.8 في المائة يوم الجمعة.

وبلغ سعر خام غرب تكساس الوسيط الأمريكي 106.08 دولار للبرميل، بانخفاض 1.54 دولار أو 1.4 في المائة بعد ارتفاعه 3.2 في المائة في الجلسة السابقة.

وسجلت تعاقدات الخامين ثاني انخفاض أسبوعي لها الأسبوع الماضي، مع تعزيز ارتفاع أسعار الفائدة في الاقتصادات الرئيسية للدولار وإثارة مخاوف من الركود، ولكن أسعار النفط ظلت مدعومة جيدا فوق 100 دولار للبرميل، مع استمرار قلة المعروض من الخام والمنتجات النفطية، بسبب العقوبات الغربية على النفط الروسي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button