additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

HMC introduces over 20 new weekly ophthalmology clinics

حمد الطبية تستحدث أكثر من 20 عيادة جديدة لطب العيون أسبوعياً

The peninsula

Doha: The Ophthalmology Department in the Ambulatory Care Center, part of Hamad Medical Corporation, has introduced over 20 new weekly clinics as part of its commitment to ensuring timely access to care for patients.

“By adding 21 new clinics per week, we have increased the number of patients visiting our clinics by more than 20% per week. We saw an average of 1,130 patients per week before the new clinics; now we see more than 1,370 patients per week,” says Dr. Omar Al Qahtani, Head of Ophthalmology.

He explains that the clinic timing was also changed by starting 30 minutes earlier than before thus increasing the outpatient slots given to patients. In addition, he says evening ophthalmology diagnostic clinics will be extended to help minimize patient waiting and maintain a steady flow of patients in the clinic in a timely manner.

The Ophthalmology Department in ACC offers tertiary ophthalmology care in the country within state-of-the-art diagnostic clinics and operating rooms.

ذا بينينسولا

الدوحة: افتتح قسم طب وجراحة العيون في مركز الرعاية الإسعافية، التابع لمؤسسة حمد الطبية، أكثر من 20 عيادة أسبوعية جديدة كجزء من التزامه بضمان الوصول في الوقت المناسب إلى الرعاية للمرضى.

يقول الدكتور عمر القحطاني، رئيس قسم طب وجراحة العيون: “بإضافة 21 عيادة جديدة في الأسبوع، قمنا بزيادة عدد المرضى الذين يزورون عياداتنا بأكثر من 20٪ أسبوعياً. حيث كنا نستقبل ما معدله 1130 مريضاً أسبوعياً قبل افتتاح العيادات الجديدة؛ ونعاين الآن أكثر من 1370 مريضاً في الأسبوع”.

ويوضح أن توقيت العيادة قد تغير أيضاً من خلال البدء قبل 30 دقيقة من ذي قبل، وبالتالي زيادة فترات المعاينة في العيادات الخارجية للمرضى. بالإضافة إلى توسيع عيادات تشخيص أمراض العيون المسائية للمساعدة في تقليل انتظار المريض والحفاظ على مواعيد الدخول للمرضى في العيادة في الوقت المناسب.

ويقدم قسم طب وجراحة العيون في مركز الرعاية الإسعافية رعاية شاملة لطب العيون في الدولة من خلال أحدث عيادات التشخيص وغرف العمليات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button