additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

WhatsApp gives more control to users with latest security features

تطبيق واتساب يمنح المستخدمين حرية أكثر في التحكم بميزات الأمان الجديدة

The peninsula

WhatsApp rolled out new security features that includes allowing its users to select who from their contact list can see their Profile Photo, About and Last Seen status.

Previously one could change the privacy settings to everyone, my contacts or nobody. Now an additional option includes “My contacts except…”

Another step taken is to improve group voice calling, where new features introduced includes a banner notification whenever someone joins the call, allowing users to mute others, message specific people during a call.

Head of WhatsApp Will Cathcart gave this information on Twitter as he tweeted, “Some new features for group calls on @WhatsApp: You can now mute or message specific people on a call (great if someone forgets to mute themselves!), and we’ve added a helpful indicator so you can more easily see when more people join large calls.”

The app will also allow 512 members in a particular group, the number which was limited to 256 earlier.

WhatsApp also recently extended the group voice call limit to add upto 32 people in a call and allowing to move talks from Android to iOS devices.

Meanwhile WhatsApp is also working on various new features including group admins having the control to approve or reject joining requests and Do Not Disturb mode.

ذا بينينسولا

طرح تطبيق واتساب ميزات أمان جديدة تتضمن السماح لمستخدميه بتحديد من يمكنه من قائمة جهات الاتصال الخاصة بهم رؤية صورة ملف التعريف وحالة آخر ظهور.

وفي السابق كان يمكن للمرء تغيير إعدادات الخصوصية للجميع أو جهات الاتصال الخاصة بي أو لا أحد. والآن هناك خيار إضافي يتضمن “جهات الاتصال الخاصة بي باستثناء …”

هناك خطوة أخرى تم اتخاذها وهي تحسين الاتصال الصوتي الجماعي، حيث تشتمل الميزات الجديدة المقدمة على إشعار بالقائمة المنسدلة عندما ينضم شخص ما إلى المكالمة، مما يسمح للمستخدمين بكتم صوت الآخرين، وإرسال رسائل إلى أشخاص معينين أثناء المكالمة.

وقدم رئيس تطبيق واتساب ويل كاثكارت هذه المعلومات على منصة تويتر بتغريدة، “بعض الميزات الجديدة للمكالمات الجماعية على واتساب: ويمكنك الآن كتم صوت أو إرسال رسائل إلى أشخاص معينين في المكالمة (كم سيكون رائعاً إذا نسي شخص ما كتم الصوت لديه!) ، “أضفنا مؤشراً مفيداً بحيث يمكنك أن ترى بسهولة أكبر عندما ينضم المزيد من الأشخاص إلى مكالمات كبيرة “.

وسيسمح التطبيق أيضاً لـ 512 عضواً في مجموعة معينة، العدد الذي كان يقتصر على 256 عضواً سابقاً.

وقام واتساب أيضاً مؤخراً بتوسيع حد المكالمات الصوتية الجماعية لإضافة ما يصل إلى 32 شخصاً في مكالمة والسماح بنقل المحادثات من أجهزة الأندرويد إلى أجهزة الـ iOS.

وفي الوقت نفسه، يعمل واتساب أيضاً على العديد من الميزات الجديدة بما في ذلك مسؤولي المجموعة الذين لديهم التحكم في الموافقة على طلبات الانضمام أو رفضها ووضع عدم الإزعاج.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button