additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health👮‍♂️ Government

All vaccinations required for Hajj, Umrah available free of charge in health centers: PHCC

الرعاية الأولية: جميع التطعيمات المطلوبة للحج والعمرة متوفرة مجانا في المراكز الصحية

QNA

Doha: The Primary Health Care Corporation (PHCC) announced that all the vaccinations required for Hajj or Umrah are available free of charge in all of its 28 health centers in various regions of the country.

The Department of Communicable Diseases of the Department of Infection Control at PHCC indicated that the Ministry of Hajj in the Kingdom of Saudi Arabia has noted a number of controls that stipulate this years Hajj.

For the age group, the person needs to be less than 65 years old. The requirement to complete immunization with basic doses of approved COVID-19 vaccines provided that it is not less than two doses for the pilgrim wishing to perform the pilgrimage this year. Pilgrims from outside the Kingdom must submit a negative coronavirus test result for a sample taken within 72 hours before the departure date.

The PHCC stressed the importance of taking vaccinations well before Hajj (10 days or more before travel) to prevent some infectious diseases, as vaccinations vary between what is mandatory and what is optional.

قنا

الدوحة: أعلنت مؤسسة الرعاية الصحية الأولية أن جميع التطعيمات المطلوبة لأداء فريضة الحج أو العمرة متوفرة وتقدم مجانا في جميع مراكزها الصحية البالغ عددها 28 مركزا في مختلف مناطق الدولة.

وأشارت إدارة مكافحة العدوى -قسم الأمراض الانتقالية- بالمؤسسة إلى أن وزارة الحج بالمملكة العربية السعودية قد نوهت لعدد من الضوابط التي تنص على أن يكون حج هذا العام للفئة العمرية أقل من 65 عاما، مع اشتراط استكمال التحصين بالجرعات الأساسية بلقاحات /كوفيد-19/ المعتمدة، على ألا تقل عن جرعتين للحاج الراغب في أداء فريضة هذا العام، مع اشتراط أن يقدم الحجاج من خارج المملكة نتيجة فحص فيروس كورونا سلبية لعيّنة أخذت خلال 72 ساعة قبل موعد المغادرة.

وشددت مؤسسة الرعاية الأولية على أهمية أخذ التطعيمات أو اللقاحات قبل الحج بفترة كافية (قبل 10 أيام أو اكثر من السفر) وذلك للوقاية من بعض الأمراض المعدية، حيث تتنوع التطعيمات بين ما هو إلزامي وما هو اختياري.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button