additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📚Education

Sheikha Moza Attends Musical ‘Showtime’ of Qatar Foundation Schools

صاحبة السمو تشهد العرض المسرحي الأول شو تايم لمدارس مؤسسة قطر

QNA

Doha: HH Chairperson of Qatar Foundation for Education, Science and Community Development Sheikha Moza bint Nasser attended Saturday evening the first theater performance of SHOWTIME! – a musical starring students from across Qatar Foundation schools.

Also, HE Vice Chairperson and CEO of Qatar Foundation Sheikha Hind bint Hamad Al-Thani attended SHOWTIME’s stage debut at Education City.

The show, the first of its kind, is created by Qatar Foundation (QF) Schools Productions and features students from Grades 3-12 – supported by QF teachers – as well as music from QF’s Qatar Philharmonic Orchestra.

The live stage shows debuted today and run for a three-day period. A documentary about the show’s creation has recently won awards at film festivals at Cannes, London, and New York.

قنا

الدوحة: شهدت صاحبة السمو الشيخة موزا بنت ناصر، رئيس مجلس إدارة مؤسسة قطر للتربية والعلوم وتنمية المجتمع، مساء الأمس، العرض المسرحي الأول بعنوان /شو تايم/، الذي قدّمه طلاب مدارس مؤسسة قطر في المدينة التعليمية.

كما حضر العرض المسرحي سعادة الشيخة هند بنت حمد آل ثاني، نائب رئيس مجلس الإدارة والرئيس التنفيذي لمؤسسة قطر.

وشارك في العرض المسرحي، الذي أنتجته مدارس مؤسسة قطر، مجموعة من الطلاب، الذين تتراوح أعمارهم بين 3 – 12 عامًا، بالإضافة إلى عدد من معلمي مدارس المؤسسة والموظفين.

أُقيم العرض المسرحي بمشاركة أوركسترا قطر الفلهارمونية، عضو مؤسسة قطر، وذلك في عروض توزعت على مدار 3 أيام.

يشار إلى أن الفيلم الوثائقي الذي أنتجته المؤسسة حول هذا العرض قد حاز من قبل على جوائز مرموقة في مهرجانات أُقِيمت في كل من مدن كان الفرنسية، ولندن، ونيويورك.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button