additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle👮‍♂️ Government🇶🇦 DOHA

QCAA Demands Airlines to Notify Passengers Onboard of Cash and Valuables

“الطيران المدني” تطالب شركات الطيران بإبلاغ الركاب بلوائح الإفصاح عن النقود والمقتنيات الثمينة

QNA

Doha: Qatar Civil Aviation Authority has called on all airlines arriving in the State of Qatar to notify passengers onboard of the regulations related to the disclosure of cash and valuables upon entry or departure from the State of Qatar, through an announcement before arrival pursuant to the instructions of the General Authority of Customs.

This came in a circular issued by the authority, which stated that every person coming or leaving the State of Qatar must submit a customs declaration in the event that the passenger possesses currencies, financial instruments, precious metals or gemstones. The passengers should also fill out the declaration form if its value is equal to or greater than Fifty thousand Qatari Riyals QR50,000 or its equivalent in foreign currencies and submit it to the customs authorities.

The Authority said that incorrect declaration will lead to legal action by the Qatari authorities, and confirmed that the declaration forms are available in the passports hall upon arrival or departure.

قنا

الدوحة: طالبت الهيئة العامة للطيران المدني جميع شركات الطيران التي تصل إلى دولة قطر بضرورة إبلاغ الركاب على متن طائراتها من خلال الإعلان قبل الوصول باللوائح المتعلقة بالإفصاح عن النقود والمقتنيات الثمينة عند الدخول أو المغادرة من دولة قطر، وذلك وفقاً لتعليمات الهيئة العامة للجمارك.

جاء ذلك، في تعميم صدر عن الهيئة ونص على أنه “يجب على كل شخص قادم أو مغادر دولة قطر تقديم إقرار جمركي في حالة حيازته لعملات أو صكوك قابلة للتداول أو معادن ثمينة أو أحجار كريمة على أن يقوم بتعبئة نموذج الإقرار إذا كانت قيمتها تساوي أو تزيد على خمسين ألف ريال قطري (50000) أو ما يعادلها من العملات الأجنبية وتقديمه لسلطات الجمارك”.

وقالت الهيئة إن الإقرار غير الصحيح سيؤدي إلى اتخاذ الإجراءات القانونية من قبل السلطات القطرية.. مشيرة إلى أنه تتوفر نماذج الإقرار في قاعة الجوازات عند الوصول أو المغادرة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button