additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business📌 Featured🇶🇦 DOHA

The Big 5 and INDEX will return to Qatar in 2023

عودة فعاليات The Big 5 وINDEX إلى قطر في 2023

  • dmg events partners with NeXTfairs to return with duo of flagship events from 25- 27 September 2023
  • Latest regional expansion supports Qatar’s Vision 2030 strategy as gateway for

headline industry events

  • Long-term partnership created to cultivate high-profile events calendar showcasing economic growth opportunity

Dubai, UAE; 2nd June, 2022: World-leading international exhibitions company dmg events, has signed a strategic partnership with Qatar based NeXTfairs to run The Big 5 Construct Qatar and INDEX Design Qatar in the Gulf state in Q3 2023.

Scheduled to take place from 25-27 September 2023, this represents the latest move in dmg events regional portfolio expansion strategy. The return of these two internationally recognised dmg flagship events also marks the birth of a long-term alliance with local event organiser NeXTfairs

The co-located Big 5 Construct Qatar and INDEX Design Qatar shows will connect essential suppliers and trade buyers committed to Qatar’s infrastructure development, and offer both a thought leadership knowledge platform and face-to-face business and networking opportunities.

“With the latest World Bank insights forecasting continued positive GDP growth of 4.9 per cent in 2023 amid Qatar’s ambitious ongoing Vision 2030 development plans, the time is right to accelerate opportunities for the regional construction and interiors industry by bringing back two of our most successful flagship brands to this dynamic market. Together with NeXTfairs, we are also paving the way for the launch of other industry- critical events that will support Qatar’s pro-business tourism proposition and economic growth strategy,” said Matt Denton, President, dmg events.

In its 2021 Qatar Construction Market – Growth, Trends, Covid-19 Impact & Forecast (2022-2027) report, Mordor Intelligence valued the market at US$55 million in 2021 with a forecasted valye of US$76 billion by 2027, registering a CAGR of 10.54 per cent over the period. A total of US$16.4 billion will be invested into infrastructure and real estate projects by 2025 under Qatar National Vision 2030. In addition, the pending ratification of a new law regulating public-private partnerships is set to further accelerate sector opportunity.

Commenting on future event opportunities across a broad range of industry sectors, Rawad Sleem, Co-Founder & General Manager of NeXTfairs, said: “Exhibitions represent a major growth opportunity for Qatar: driving national economic development, contributing to trade and investment, innovation, and more. Our combined decades of

A key industry calendar fixture for over 40 years, The Big 5 events are an unmatched platform for the global construction industry to secure new business across the Middle East, Africa, and South Asia. Staged in Dubai since 1991 and welcoming thousands of trade visitors annually, INDEX Dubai is the largest and most significant international interior and fit-out trade show in the MENA region, connecting the world’s leading brands and manufacturers with regional hospitality, residential, commercial, and retail buyers.

  • عقد شراكة بين دي إم جي إيفنتس ونيكست فيرز لإدارة المعارض والمؤتمرات لاستئناف النشاط وتنظيم اثنين من المعارض الرائدة في الفترة من 25 إلى 27 سبتمبر 2023
  • الاستفادة من أحدث توسّع إقليمي كمدخل لتنظيم الأحداث البارزة في القطاعات المختلفة بهدف دعم استراتيجية رؤية قطر الوطنية 2030
  • عقد شراكة طويلة المدى لتنظيم مجموعة من الفعاليات البارزة التي تسلط الضوء على فرصة التنمية الاقتصادية

دبي، الإمارات العربية المتحدة؛ 30 مايو 2022: دي إم جي إيفنتس شركة عالمية لإقامة المعارض الدولية، وقد وقّعت اتفاقية شراكة استراتيجية مع شركة نيكست فيرز لإدارة المعارض والمؤتمرات ومقرها قطر لتنظيم The Big 5 Construct Qatar وINDEX Design Qatar بالبلاد خلال الربع الثالث من عام 2023.

من المقرر إقامة المعرضَين في الفترة من 25 إلى 27 سبتمبر 2023، وذلك في أحدث خطوة تتخذها دي إم جي إيفنتس في إطار استراتيجية التوسّع في مجموعة فعالياتها على المستوى الإقليمي. تمثّل عودة معرضَي دي إم جي إيفنتس الرائدَين عالميًا ميلاد تحالف طويل المدى مع شركة تنظيم الفعاليات المحلية نيكست فيرز لإدارة المعارض والمؤتمرات.

سيقام معرض Big 5 Construct Qatar ومعرض INDEX Design Qatar في الموقع نفسه، والهدف من إقامتهما هو توفير ملتقى يجمع الموردين بالمشترين الملتزمين بتطوير البنية التحتية في قطر. ويقدّم المعرضان منصّة للمعرفة والريادة الفكرية وفرصًا للتواصل وعقد الصفقات التجارية وجهًا لوجه.

من جانبه قال مات دنتون، رئيس دي إم جي إيفنتس، “أصدر البنك الدولي مؤخرًا إحصاءات تتوقّع تواصل النمو الإيجابي للناتج المحلي الإجمالي بنسبة 4.9 في المائة خلال عام 2023، وذلك بفضل خطط التطوير الطموحة التي يجري تنفيذها في إطار رؤية قطر الوطنية 2030. من هذا المنطلق، نرى أن الوقت أصبح مناسبًا لتعزيز الفرص المتاحة لقطاع البناء والتشييد والمساحات الداخلية إقليميًا من خلال إعادة اثنين من أنجح الأسماء الرائدة إلى هذا السوق الديناميكي. وبالتعاون مع نيكست فيرز، نمهد الطريق أيضًا لإطلاق فعاليات أخرى مهمة لقطاعاتها ستساهم في دعم السياحة المعزِّزة للأعمال واستراتيجية التنمية الاقتصادية”.

أصدرت شركة موردور إنتليجنس تقريرًا حول سوق البناء والتشييد في قطر لعام 2021 – النمو والاتجاهات العامة وأثر كوفيد-19 والتوقعات ذات الصلة (2022-2027). وقد تم تقدير قيمة السوق في هذا التقرير بحوالي 55 مليون دولار في عام 2021، كما توقَّع التقرير بلوغ قيمة السوق حوالي 76 مليار دولار بحلول عام 2027، وتسجيل معدل نمو سنوي مركب قدره 10.54 في المائة على مدار هذه الفترة. ومن المقرر ضخ استثمارات بقيمة إجمالية 16.4 مليار دولار في مشاريع البنية التحتية والعقارات بحلول عام 2025 في ظل رؤية قطر الوطنية 2030. بالإضافة إلى ذلك، من المتوقّع زيادة الفرص المتاحة في القطاع بعد التصديق على القانون الجديد الذي ينظّم الشراكات بين القطاعَين العام والخاص.

في تعليق حول الفرص المتاحة لإقامة فعاليات مستقبلية في مجموعة واسعة من مجالات القطاع، قال رواد سليم، الشريك المؤسِّس والمدير العام لشركة نيكست فيرز لإدارة المعارض والمؤتمرات: “تمثّل المعارض فرصة كبيرة للنمو في قطر، فهي تدفع عجلة التنمية الاقتصادية على الصعيد الوطني وتساهم في مجالات التجارة والاستثمار والابتكار وغير ذلك. إنّ خبراتنا المجمّعة في السوق تصل إلى عشرات السنين، ولا شك في أنّ أول معرضَين يتم تنظيمهما سيساهمان في إرساء أساس قوي يعزّز من تفاعل المعنيين ويدعم جاذبية الدوحة كوجهة عالمية لإقامة الفعاليات”.

تُعتبر معارض The Big 5 من الفعاليات البارزة في القطاع على مدار أكثر من 40 عامًا وهي منصة منقطعة النظير في قطاع البناء والتشييد عالميًا بفضل الفرص الجديدة التي تتيحها للأعمال التجارية على مستوى الشرق الأوسط وإفريقيا وجنوب آسيا. أمّا معرض INDEX Dubai، فيُقام في دبي منذ عام 1991، ويستقبل الآلاف من الزوّار المتخصّصين في المجال سنويًا، ويُذكر أنه أحد أضخم وأهم المعارض التجارية الدولية في مجال المساحات الداخلية والتجهيزات في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا، ويمثّل ملتقى يجمع العلامات التجارية والشركات المصنّعة الرائدة عالميًا والمشترين من قطاعات الضيافة والإسكان والتجارة والتجزئة إقليميًا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button